Τι χαρά!(#38)

20 4 0
                                    

Μια POV

Σηκώθηκα και πήγα στο σχολείο. Ήμουν μπερδεμένη από την εξομολόγηση του Χρήστου . Δεν λέω είχαμε χημεία αλλά δεν ήξερα ότι ένοιωθε και έτσι.

Έφτασα στο προαύλιο του σχολείου. Ήταν η Κλειώ εκεί.

"Καλημέρες "είπα και την φίλησα σταυρωτά

"Καλημέρα "είπε

"Είδες πουθενά την Ρόζα? Θέλω να της ζητήσω συγγνώμη.."

"Μπα.."είπε αδιάφορα

"Τι έχεις εσύ?"

"Ο Γιάννης βγαίνει από το νοσοκομείο "

"Αυτό είναι πολύ καλό!"

"Ναι...Αλλά Ο Αχιλλέας θέλει να μιλήσουμε..."

"Έλα μωρέ μπορεί λίγο να ζήλεψε, δεν θα είναι κάτι "

"Ελπίζω "

"Ναι"

"Εσύ με τον Άλεξ? "

"Όλα καλά! "

"Τέλεια"

Χτύπησε το κουδούνι και έτσι δεν συνεχίσαμε.
Μπαίνουμε η κάθε μία στην τάξη της .Κάθομαι στο θρανίο μου και βγάζω το βιβλίο των μαθηματικών.Καθομαι μόνη μου οπότε έχω την ελευθερία να απλωθω όσο θέλω. Σε λίγα λεπτά τα τακούνια τις καθηγήτρια μας ηχούν σε όλη την αίθουσα .Προς μεγάλη μας έκπληξη αυτή που μπαίνει μέσα είναι η καθηγήτρια της ιστορίας.

"Καλημέρα πολυαγαπημένοι μου μαθητές!"

Ωχχ

"Λοιπόν η κυρία των μαθηματικών σας λείπει και εγώ βρήκα την ευκαιρία να σας ανακοινώσω για τις ομαδικές εργασίες που θα έχετε "

Ωχ ωχ...

"Όπως ξέρετε στο τέλος κάθε τετραμήνου κάνουμε μια ομαδική εργασία που είναι και το 10% του συνολικού βαθμού σας."

Ωχ ωχ ωχ........

"Λοιπόν δεν θέλω να αγχώνεστε. Για να μην σας φάω όλο το κενό θα σας πω τις ομάδες...Μισό λεπτό να βρω το χαρτί...Να το. Ωραία τώρα θα έχετε 2 βδομάδες στην διάθεση σας για να ολοκληρώσετε τις εργασίες. Το θεμα θα σας το δώσω αύριο. Κάθε ομάδα έχει διαφορετικό. Ξεκινάω να λέω τις ομάδες!"

Κανε να είμαι με την Όλγα ,Κάνε να είναι με την Όλγα!

(Βοήθημα: Όλγα =απουσιολογος τάξης τελειομανης που μπορεί να κάνει μια εργασία μόνη της για να μην έχει κανένα λαθος)

"....Σωτηρίου με Πέτρου...."

Γαμω! Αγόρι μου έτυχε....
Αυτό σημαίνει παραπάνω δουλειά για εμένα και περισσότερα νεύρα! Εν τω μεταξύ δεν ξέρω ακόμα καλά τους μαθητές εδώ οπότε αυτός ο Πέτρου είναι φάντασμα για μένα.

".....κι αυτά. Θέλω να δω καλές εργασίες! Αύριο τα λέμε με τα θέματα!!"

Άντε να βρεις τώρα τον Πέτρου. Σήκωσα το κεφάλι μου και έκανα ένα γύρω με το βλέμμα μου.Ενα παιδι με κοιτούσε ήδη και έκανε να με χαιρετήσει με το χέρι του. Αυτός είναι. Κλασικός μαθητής λυκείου που αθλείται. Χαμόγελασα και σηκώθηκα από την θέση μου.

Βγαίνοντας ήρθε το παιδί και στάθηκε δίπλα μου.

"Η Μία?"

"Ναι"

"Μαζί λοιπόν...εμ θες μετά το σχολείο να πάμε απέναντι στο καφε να μιλήσουμε για την εργασία? "

"Μα δεν έχουμε τα θέματα.. "είπα και γέλασα νευρικά....

"Αα Ναι. Γκάφα μου. Θα σου δώσω το τηλ μου αύριο θα απουσιάζω στείλε μου το θέμα της εργασίας μας και κανονίσουμε ποτέ θα συναντηθούμε "

"Οκε"

"Ορίστε...τα λέμε μικρή "

Έλα μου? Το παρατσούκλι από που και ώσπου?
Το άφησα γτ άμα ασχοληθώ και με αυτό αλίμονο μου!!

Η Κλειώ καθόταν στις σκάλες και κοιτούσε το υπερπέραν.

"Πες μου τώρα πως θα σκέφτεσαι τον άλλον ολη μέρα.?"

"Όλη μερα.."

"Ρε αγαπάκι μου...Μην το κουραστείς το ρημάδι το κεφαλάκι σου.Οκ ζήλεψε αλλά δεν θα το κάνεις και κρητικό ζήτημα "

"Καλά λες..."

"Μόνο καλά?εμένα να με ακούς!"είπα και της έβγαλα την γλώσσα

"Άντε βρε χοντρή! Εσύ να δούμε πως θα ξεμπλέξεις..."

"Τι να ξεμπλέξω? "

"Ρε η φάτσα σου έχει ξινισει πιο πολύ και από τα λεμόνια στον πάγκο του μπάρμπα Γιώργη του μανάβη!!"

Κάνε αυτή με κατάλαβε..

"Λοιπόν άκου...."

Η Κλειώ μόνο ποπ κορν δεν έβγαλε .Μόλις τελείωσα πήρε το σοβαρό το ύφος της...ωχ βλακεία θα πεταξει

"Αυτό?"

Θα την σκοτώσωωωω

"Μωρή! Σου λέω ο άλλος μου έκανε σε δίκη εξομολόγηση ενώ το αγόρι μου ήρθε για φαγητό! Δεν σχολιάζω το γεγονός ότι ο ακατανομαστος θα δουλέψει με τον μπαμπά μου!!!!!!"

"Κατάλαβα,κατάλαβα....Τι τραβάς και εσύ?"

"Άστα....Ρε βλάκα που στο καλό είναι η Ρόζα?μίλησες καθόλου μαζί της? "

"Μπα...μπορεί να την κατάπιε η γη "

"Λες να είναι άρρωστη?"

"Δεν νομίζω καλά ήταν χθες..."

"Λες να πήγε διακοπές?"

"Μπα θα μας το έλεγε?"

"Να έπαθε κάτι κανένας από την οικογένεια της???"

"Ρε Μια πάρτη τηλέφωνο πωωω"

Εγώ κατσούφιασα και κοίταξα μπροστά μας...πρέπει να της μιλήσω

Pretty face Donde viven las historias. Descúbrelo ahora