Μια POV
Φτάσαμε στο καζίνο. Πολυελαιοι, φόρεματα υψηλής ραπτικής και λεφτά ΠΟΛΛΑ λεφτά είναι οι κατάλληλες λέξεις για να χαρακτηρίσεις αυτό το μέρος. Αυτό είναι το αγαπημένο μου καζίνο από όσα πηγαίνουμε μιας και εδώ είχαμε πάντα τύχη. Μην το γρουζουζεψω τωρα*κάνει 3 σκούρες γύρω από τον εαυτό της ενώ φτύνει το πάτωμα *
Ο Χρήστος περνάει το χέρι του στην μέση μου και μου κλείνει το μάτι, πράγμα που σημαίνει πως ξεκινάει το θέατρο. Ακούστε το κονσερτ. Ο Χρήστος είναι ένα μεγαλοεπιχειρηματίας όπου έχει ως χόμπι να πηγαίνει στα καζίνα και να παίζει μαζί με την αρραβωνιαστικιά του,δηλαδή εμένα! Εγώ είμαι η "άπιστη" αλλά ωραία αρραβωνιαστικιά που δεν κινεί υποψίες μόνο τραβάει εντυπώσεις!
Κατεβαίνουμε τις μεγάλες σκάλες και φτάνουμε στην αίθουσα με τα τραπέζια. 32 ξύλινα τραπέζια ντυμένα στην τσόχα και πάνω τους τραπουλόχαρτα και μάρκες. Πάνω από τα τραπέζια ένα σύννεφο καπνού από τα τσιγάρα και τα πούρα των παιχτών. Σερβιτόροι ντυμένοι με την στολή του καζίνου κόβουν βόλτες και προσφέρουμε στους αχορταγους για χρήμα άνδρες τα ποτά τους. Οι dealers ρίχνουν κάτω τα χαρτιά και προσεύχονται να συμφέρουν το πιο δυνατό παίχτη διότι άμα δεν γινόταν αυτό μπορεί την άλλη μέρα να τον έβρισκαν σε κανένα χαντάκι.Και Ναι παίδες αυτό είναι το καζίνο.
"Κύριε Στέργιου και κυρία Στέργιου! Τι τιμή!Καιρό έχουμε να σας δούμε "
Εεμςις είμαστε αυτοί μην μου αγχώνεστε! Απλά για λόγους ασφαλείας δεν δίνουμε την πραγματική μας ταυτότητα.
"Γεια σας κύριε Παπαδόπουλε. Είχαμε κάποιες δουλειές στο εξωτερικό. Τώρα ήρθαμε και είπαμε να θυμηθούμε τα παλιά!"είπε ο Χρήστος και έκανε χειραψία με τον κ.Παπαδόπουλο
"Τι παλιά καλέ?εσείς είστε ακόμα νέοι!Δείτε και εμένα!" είπε και γέλασε
"Μια χαρά διατηρειστε. Δεν είστε και τόσο μεγάλος "Είπα και εγώ και εκείνος μου χαμογέλασε.
"Να σε καλά γλυκιά μου. Άντε Παντε να περάσετε καλά μην σας καθυστερώ "
Εμείς γνεψαμε και πήγαμε προς τα μέσα.
"Πάω μα πάρω μάρκες εσύ Κάνε καμία βόλτα "Είπε ο Χρήστος και έφυγε προς τα ταμεία.
Άρχισα να περιπλανιεμαι ανάμεσα από τα τραπέζια. Είδα κάποιους να με κοιτούν οπότε αυτό σημαίνει πως κάτι θα κάνουμε σήμερα. Σε ένα τραπέζι μου έκανε εντύπωση ένας νεαρός. Πρέπει να είναι περίπου 22 . Φαίνετε τόσο σίγουρος αλλά και τόσο σκεφτηκος ταυτόχρονα που σου είναι πολύ δύσκολο να φανταστείς άμα έχει καλά φύλλα. Κοιτούσε τα χαρτιά του και ύστερα κοιτούσε τα μάτια τον αντίπαλων του . Ήταν η σειρά του να παίξει αλλά σκεφτόταν αρκετά. Προχώρησα πιο κοντά για να δω καλύτερα το παιχνίδι.
YOU ARE READING
Pretty face
Romance3 κορίτσια 3 διαφορετικές ιστορίες αγάπης Ποια είναι η αγαπημένη σου? please don't copy ❤❤🍕🍕🍕🍕❤❤