Σε λατρεύω (#32)

21 4 0
                                    

Μια POV

Μόλις τελειώσαμε. Βγάλαμε καλά λεφτά και έτσι ο Χρήστος σε 2 μέρες πετάει. Τώρα μπήκαμε στο αυτοκίνητο και είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε

"Καλά εε τα πήγαμε τέλεια σήμερα! "Είπε ο όλο ενθουσιασμό ο Χρήστος και μετρούσε τα λεφτά που βγάλαμε

"Όντως.. "είπα και του χαμογέλασα. Βέβαια από μέσα μου ήθελα όσο τίποτα άλλο να πάω σπίτι του Άλεξ για να μιλήσουμε.Και το βασικότερο να λυθεί αυτό το πρόβλημα.

"Τι έχεις μικρή? " Με ρώτησε και έγειρε το σώμα του για να φτάσει το ντουλαπάκι του συνοδηγού για να βάλει τα λεφτά μέσα. Όμως αυτό το ντουλαπάκι ήταν ακριβώς μπροστά μου.
Στάθηκε λίγο και με κοιτούσε.

"Σε ξέρω Μία. Τι έγινε? Ξέρω σου φέρθηκα σκαρτα αλλά...ήμουν εθισμένος..ήμουν άρρωστος με αυτό."

"Εξαιτίας όμως αυτού εγώ πέρασα πολλά..."είπα και απέφυγα το βλέμμα του

"Τι σου έκαναν? "Είπε σοβαρά

"Ξέρεις...παραλίγο να με..."είπα και ένοιωσα κάποια δάκρυα να ξεφεύγουν από το κράτημα μου

"Μια...συγγνώμη...Εγώ Δεν..."

"Εσύ έφυγες!"

"Για εσένα!"

"Τι εννοείς? "Είπα και τον κοίταξα στιγμιαία

"Σε αγαπούσα...Και ακόμα....Άμα συνέχιζα και δεν έφευγα τότε μπορεί τώρα να μην σου μιλούσα καν. Έφυγα γιατί σε νοιαζομουν! "Είπε και εγώ είχα σοκαριστεί...πως γίνετε αυτό.....αυτός ήταν ένα διάβολος για εμένα...Αλλά με αγαπούσε?

Δεν μπορούσα να μιλήσω...Δεν ήξερα τι να πω απλά τον κοιτούσα.

Τότε έκανε την κίνηση και ήρθε πιο κοντά στο πρόσωπό μου.Ητανα ακριβώς μπροστά μου και ένοιωθα την ανάσα του πάνω στα χείλη μου. Το μυαλό μου είχε κολλήσει.

ΜΑ ΤΙ ΚΑΝΩ?Έχω προχωρήσει! Έχει χάσει την ευκαιρία του και ΝΑΙ μπορεί κάποιον καιρό να είχα αποκτήσει κάποια συναισθήματα για αυτόν αλλά τώρα πλέον η καρδιά μου είναι στον Άλεξ.

Απομακρύνθηκα και γύρισα στο παράθυρο. Αυτός έμεινε στην θέση του.

"Αυτό τώρα τι είναι?Αφού ξέρω πως το θέλεις.."

"Κανείς λάθος Χρήστο. Εγώ αγόρι και σε παρακαλώ θέλω να πάω σπίτι "είπα και κοίταζα ακόμα από έξω.

"Όπως θέλεις..."Είπε και έκατσε καλά στην θέση του και ξεκίνησε το αυτοκίνητο.

________________________________________

Pretty face Where stories live. Discover now