Κλειώ POV
Χθες πέρασα απίθανα...Δεν κάναμε κάτι το σοβαρό,αλλά δεν έλειπε η μαγεία του. Ύστερα κοιμηθήκαμε μαζί και είμασταν αγκαλιά όλο το βράδυ.
Σήμερα το πρωί ξύπνησα πιο αργά γτ δεν είχα σχολείο. Έκανα κάποια λεπτά να συνειδητοποιήσω ότι δεν είμαι στο δωμάτιο μου αλλά στου Αχιλλέα. Βέβαια ο Αχιλλέας έλειπε από το δωμάτιο.Πεταξα το ζεστό πάπλωμα και πάτησα στο ξύλινο δάπεδο. Πήγα στο μπάνιο που έχει το δωμάτιο κα έκανα τα απαραίτητα. Έφτιαξα λίγο το μαλλί και έβαλα αυτά.
Κατέβηκα κάτω στην τραπεζαρία.Εκει βρισκόταν η Μάγια με την κ.Ξενια.
"Καλημέρα σας!"είπα και έκατσα σε μια καρέκλα.
"Καλημέρα και σε εσένα αγάπη μου.Πως κοιμήθηκες? "Με ρώτησε η κ.Ξενια και μου χαμογέλασε.
"Πολύ ωραία! "Είπα και ευχαρίστησα την Μάγια που μου άφησε ένα πιάτο με ομελέτα μπροστά μου.
"Ήρθα να σε ξυπνήσω πιο νωρίς στο δωμάτιο σου αλλά δεν ήσουν εκεί.Υστερα είδα πως πήγες πως στον Αχιλλέα. Σίγουρα βολευεστε? "Είπε η κ.Ξενια και ήπια λίγο από τον καφέ της
Εγώ κοκκίνισα μιας και ντράπηκα που η μαμά του Αχιλλέα μας είδε μαζί.
"Ναι είμασταν καλά. Από σήμερα θα πάω στο δωμάτιο μου."είπε και της χαμογέλασα.
"Όχι προς θεού να κοιμάστε μαζί. Τώρα που μπορείτε γτ όταν ξανά έρθει η μαμά σου δεν πιστεύω μα σε αφήνει να κατασκηνώσεις εδώ"είπε και γέλασε .
Εγώ γέλασα με την σειρά και τότε ένας Αχιλλέας μπήκε μέσα στην κουζίνα.
"Γεια σας . Γιατί γέλια πρωί πρωί?"ειπε και πήρε μια μπουκιά από την ομελέτα μου.
Ει θα την έτρωγα κύριος?Αλλά ήταν πολύ σέξυ όταν το έκανα οπότε....χαλάλι του!
"Τίποτα γυναικεία θέματα! Εσύ που πήγες πρωί πρωί? "Ρωτάει η κ Ξένια και θέλω να μάθω και εγώ την απάντηση.
"Κανόνιζα μια έκπληξη που έχω για την Κλειώ "Είπε χαλαρά και εγώ κόντεψα να πνιγώ.
Πω τώρα θα με φάει η αγωνία!
"Δεν θυμάμαι να έχω γιορτή ή γενέθλια....Τι έκπληξη είναι?"
"Δεν θα είναι έκπληξη άμα σου πω γλυκά "Είπε και με φίλησε την μύτη .
Πήρε άλλη μια μπουκιά από το φαγητό μου και αφού μου κλείσει το μάτι έφυγε από την κουζίνα
"Για να δούμε τι σου ετοίμασε πάλι..."είπε η κ.Ξενια και μου χαμογέλασε.
_______________________________________
YOU ARE READING
Pretty face
Romance3 κορίτσια 3 διαφορετικές ιστορίες αγάπης Ποια είναι η αγαπημένη σου? please don't copy ❤❤🍕🍕🍕🍕❤❤