Ateş ve Buz...
Cehennemin kavurucu sıcağından daha sıcak bir adam ile kutupları bile donduracak kadar soğuk bir adamın ortak noktaları ne olabilir?
----------------
"Beni buna neden sürüklüyorsun? Benim bununla bir ilgim yok!"
"Daha ne kadar kaçıp saklanmayı planlıyorsun? Senden ne isteniyorsa onun hatırına bunu yerine getir! Bir kez olsun bencil olmaktan ve bencilce davranmaktan vazgeç!"
"Bana emir mi veriyorsun? Sen kim oluyorsun da bana ne yapmam gerektiğini söyleyebileceğini sanıyorsun?"
"Sadece yap tamam mı? En azından sadece bana güveniyormuş gibi yapamaz mısın?"
Sehun, güneşin daha da koyulaştırdığı adamın gözlerinin içine bakıp içini çekti. Bu bir pes ediş gibi görünse de, aslında her şey yeni başlıyordu.
"Peki, fakat hâlâ sana güvenmiyorum."
Jongin sesli bir şekilde gülüp elini kahverengi saçlarının arasından geçirdi. Yüzünde az önceki halinden daha alaycı bir ifade vardı.
"İnan bana bende sana bayılmıyorum buz kalıbı."
Sehun duyduğu sıfatla ifadesini bozmadan Jongin'in yakınına geldi. Nefesleri birbirlerinin yüzünü okşarken, Esmer adamı şaşırtan bir şey yaptı. İlk defa Jongin'e gülümsedi.
"Bunu söylediğine seni pişman etmek için sabırsızlanıyorum."
----------------
Yazar Notu: Tanıtımın beğenileri doğrultusunda ve yorumlara göre ilk bölümü yayınlayacağım. Aksi takdirde silinecektir.
(Not: bu kurgunun ilhamı dünkü otobüs yolculuğum esasında geldi. Size bahsettiğim SeKai hikâyesi bu değil. Bu yepyeni ve güzel bir hikâye olacak)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞ VE BUZ
FanfictionAteş ve Buz... Cehennemin kavurucu sıcağından daha sıcak bir adam ile kutupları bile donduracak kadar soğuk bir adamın ortak noktaları ne olabilir?