מנקודת מבט אסי:
עברו כבר שבועיים,לא אכלנו ולא שתנו ואני ממש דואג לזורי הוא נראה נורא ונראה לי הוא חולה.
״זורי שלי״אמרתי לו בודק את המצח שלו שהיה ממש רותח.
״מה אני עושה עכשיו״אמרתי לעצמי ולא היה לי שום רעיון מה לעשות.
״אסי כואב לי״הוא אמר לי בקול חלש ולא יכולתי לראות אותו ככה.
״אני יודע אוצר שלי״אמרתי לו מנסה לקחת ממנו קצת מהכאב שלו.
מה אני יכול לעשות אין לנו אף אחד וגם אני מרגיש ממש לא טוב ואנחנו חייבים לפחות לשתות משהו לפחות זורי.
״בוא אוצר שלי,נחפש לך משהו לשתות״אמרתי לו והרמתי אותו עליי הולך לחפש מים איפשהו.
ראיתי מולי מסעדה ונכנסתי אלייה והלכתי לבר שם כדי לבקש מים.
״תביאי לי מים״אמרתי למישהי שהייתה שם.
״תעופו מפה״היא אמרה לי וכיוונתי עלייה את הטבעת סכין שלי והיא הביאה לי מהר מים.
נתתי לזורי מים והרטבתי לו את הפנים וחיכיתי שהוא יפקח את העיניים.
״תביאי להם לאכול״מישהי עם קול עדין ופראי בו זמנית אמרה לה ואפילו לא ראיתי מי זאת ועל מי היא דיברה.
״ממש לא,שילכו לחטט בזבל״הבחורה שבבר אמרה לה ואני הייתי עסוק בלנסות להעיר את זורי.
״תקשיבי חתיכת כלבה,תביאי להם אוכל ומהר״שמעתי קול של גבר והבחורה הלכה להביא בפחד אוכל.
״קח״שמעתי את אותו הקול העדין ממקודם והרמתי את המבט שלי אלייה.
הבחורה יפיפיה,בחנתי את כל כולה והיא כל כך יפה אבל לא יופי רגיל אלא יופי פראי ומהפנט.
״תודה״אמרתי לה כשהבנתי שהאוכל הוא בשבילנו ופשוט המשכתי לבחון אותה.
״מה קרה לו?״היא שאלה אותי וליטפה את פניו של זורי,היא ניראת כל כך עדינה ושברירית שפחדתי לפגוע בה.
אני פוחד לפגוע במישהו?מתי זה קרה?
״הוא חולה,לא אכלנו שבועיים״אמרתי לה מנשק את ראשו הרותח של זורי והיא הסתכלה עליי מופתעת.
״אני יכולה לבדוק אותו?״היא שאלה אותי מסתכלת עליי מחכה לתגובה שלי.
״אממ״אמרתי לה ולא ידעתי מה להגיד,אני לא מכיר אותה ואני לא יכול לתת לה לגעת באוצר שלי.
״אני לא אפגע בו,אני פשוט עשיתי תואר ברפואה ואני רוצה לדעת אם אני יכולה לעזור״היא אמרה לי והקול שלה פשוט הפנט אותי.
בת כמה היא שיש לה תואר ברפואה?כנראה היא ממש חכמה.
״אוקיי״אמרתי לה והיא נגעה במצח שלו ובדקה את הדופק שלו והסתכלה על אותו בחור שרק עכשיו הסתכלתי עליו.
זה היה גבר בערך בגיל שלי ורציתי להגיד לו תודה שהוא קילל את הבחורה שהייתה בבר אבל אני לא מישהו שאומר תודה.
״תביא לי את התיק שלי מהאוטו״היא אמרה לבחור והוא הנהן ורץ לבחוץ.
״מה קרה לו?״שאלתי אותה מסתכל עלייה והיא הייתה לבושה בשורט ג׳ינס קצר וחולצת בטן ופאק היא פשוט יפיפיה וסקסית בטירוף.
״הדופק שלו חלש והוא צריך הרבה נוזלים״היא אמרה לי ואספה את שיערה.
״תודה נורי״היא אמרה לאותו בחור שנתן לה תיק עזרה ראשונה.
״מה את עושה עכשיו?״שאלתי אותה כשהיא שמה לו מסכת חמצן באמצע המסעדה,רואים עלייה שלא אכפת לה מה אומרים.
״אני נותנת לו חמצן ומקווה שזה יעיר אותו״היא אמרה לי ומחייכת חצי חיוך.
״תאכל״היא אמרה לי ונתנה לי צלחת עם מלא אוכל התיישבתי על הכיסא בבר והתחלתי לאכול,הייתי כל כך רעב זה לא היה הגיוני.
״מצטער״אמרתי לה כשראיתי שהגזמתי עם המהירות של האכילה,אבל הייתי ממש רעב.
״זה בסדר,היית רעב״היא אמרה לי והתיישבה לידי.
״הוא מתעורר״הבחור אמר לי והסתובבתי לכיוון זורי וראיתי שהוא פוקח את העיניים היפות שלו.
״אוצר שלי״אמרתי לו וליטפתי את שיערו אחריי שניגבתי את הידיים והפה מהאוכל.
״אתה יכול להוציא לו את המסכת חמצן״היא אמרה לי והוצאתי את המסכה ונישקתי את ראשו של זורי.
״ממש תודה״אמרתי לשניהם למרות שהיה לי ממש קשה להוציא את המילים האלו מהפה אבל זה הגיע להם בעיקר לה.
״בכיף״היא אמרה לי וחייכה חיוך קטן שהיה מאוד יפה ופשוט בהיתי בשפתיים שלה,הן אדומות ועבות והן גרמו לי לנשוך את שפתיי כל כך יפות.
״אני אסי״אמרתי לה בקול המפחיד והקר שלי,אני כזה זה הקול שלי והוא תמיד ככה.
הסתכלתי עלייה ובחנתי אותה שוב זאת היא,זאת הבחורה מהחלום שלי.
למרות שאני לא ממש בטוח אבל יש להן אותן עיניים יפות ומהפנטות שאתה פשוט שוקע בהן ולא יכול לנתק מהן את המבט שלך.
״רותם״היא אמרה לי בקול עדין ופראי שעשה לי צמרמורת בגוף.
מה שעבר לי בראש כשהסתכלתי על השורט הקצר שלה אתם לא רוצים לדעת,היא פשוט גרמה לי לרצות אותה מבלי שהכרתי אותה בכלל גרמה לי לרצות את כל כולה,רציתי שכולה תהיה שלי ורק שלי.
״ממש תודה״אמרתי לה והיא הסתכלה על זורי שלא הבין מי זאת.
״אתה מרגיש טוב?״היא התכופפה לזורי והוא תפס בידי בפחד,זורי מפחד מכל דבר אבל איכשהו עלייה סמכתי קצת.
״אוצר שלי,היא טיפלה בך״אמרתי לו מנשק את ראשו ומחבק אותו.
״באמת?״הוא שאל אותי בקול חלש.
״כן״אמרתי לו מלטף את ראשו.
״תודה״הוא אמר לה בקול החלש והמתוק שלו והיא שמה את ידה על הברך של זורי.
״באהבה״היא אמרה וחייכה אליו והוא השתחרר מהחיבוק שלי והסתכל עלייה.
״את הצלת אותי?״הוא שאל אותה בקול המתוק שלו והיא הנהנה.
״למה?״הוא שאל אותה ואת האמת גם אני לא הבנתי למה היא עזרה לי,לנו.
״כי אני אוהבת ילדים וגם כי אני לא יכולה לראות מישהו במצב כזה ולא לעזור לו״היא אמרה לו והבנתי שבנוסף לזה שהיא יפה בטירוף,סקסית,כובשת ואפילו גורמת לי לרצות אותה,את השפתיים שלה את הגוף המדהים שלה בעצם בעיקר את הגוף שלה זאת אומרת שהיא גרמה לי לרצות לעשות אותה בקיצור.
״תודה״הוא אמר לה וחייך אלייה וראיתי שהוא כבר אוהב אותה.
״אני יכולה לדבר איתך שנייה?״היא שאלה אותי והנהנתי.
״מה רצית?״שאלתי אותה כשהלכתי איתה לצד.
״הוא חייב מקלחת,לישון,לאכול״היא אמרה לי ולא הבנתי מה היא רוצה,מה היא חושבת שאני לא יודע את זה?
״ו..?״שאלתי אותה בקול הרגיל שלי שאני מדבר לכולם חוץ מלזורי.
״תבואו אליי,עד שהוא יבריא״היא אמרה לי והתחלתי להתעצבן,מה היא חושבת שאני מטומטם?
״מה את רוצה מאיתנו?נראה לך שאני מפגר אני ממש לא בא לבית שלך״אמרתי לה בעצבים כנראה היא ממש קלה להשגה יותר נכון קלה לסקס.
״אתה כנראה ממש מפגר אם אתה חושב שאני רוצה לשכב איתך״היא אמרה לי בעצבים ובאה ללכת.
״חכי שנייה״אמרתי לה בעצבים.
״אתה לא רוצה שאני אעזור לאח שלך לא צריך אבל אל תדבר אליי ככה״היא אמרה לי כשקראתי לה.
״חשבתי שזה הכל בגלל שאת רוצה להשיג סקס,סבבה?״שאלתי אותה בעצבים ובאמת שאם זה היה המצב הייתי עושה אותה פה.
״תקשיב אין לי מושג מי אתה ואני בכלל בתולה חתיכת מטומטם ואני כולה רוצה לעזור לאח שלך״היא צעקה עליי ופשוט דחפתי אותה לקיר.
היא בתולה?פאק מה שזה עשה לי וזה גרם לי לרצות אותה עוד יותר ואני בכלל לא מכיר אותה.
״תיזהרי ממני,האחרון שצעק עליי נמצא קבור באדמה״אמרתי לה בקול המפחיד והמשתק שלי וליטפתי את שפתייה עם הסכין של הטבעת.
כל כך יפות שבא לי לנשוך אותן ולפצוע אותן סתם כדי שאף אחד לא יוכל לנשק את השפתיים היפות האלה.
״שמעת אותי?״צעקתי עלייה וראיתי שהיא מתה מפחד.
״מי אתה בכלל?״היא שאלה אותי בעצבים ובעטה לי במקום הרגיש ופשוט שיתקה אותי.
״בת זונה״אמרתי לה ודחפתי אותה יותר חזק לקיר,ממתי אני פוגע בבחורות?
רק הכרתי אותה והיא כבר גורמת לי לרצות לפגוע בה.
״מה באת לעשות?״שאלתי אותה כשהיא באה לבעוט בי וקירבתי את החוד של הסכין לשפתיים שלה.
״תיזהרי ממני,הבנת יפיופה?״שאלתי אותה שנייה מלעשות סימן ממש מכוער לשפתיים היפות שלה.
״לא,לא הבנתי מי אתה שתגיד לי מה לעשות?״היא שאלה אותי,יש לי עסק עם חוצפנית אה?
״אסי אטיאס,מוכר לך?״שאלתי אותה בקול המפחיד שלי וירדתי עם הסכין לצוואר שלה שהיה עם שרשרת זהב עם השם רזיאל וזה ממש עניין אותי,הבחורה הזאת פתאום ממש סיקרנה אותי.
״לא,לא מוכר בכלל״היא אמרה לי וראיתי שהיא באמת לא מכירה אותי ועשיתי חתך קטן בצוואר שלה.
״אתה חושב שזה שתבוא ותזהיר אותי יגרום לי לפחד ממך?״היא שאלה אותי מסתכלת עמוק בעיניי ופשוט שקעתי בעינייה.
כל כך יפות,כולה כובשת וכל דבר בה פשוט יפה ולא יכולתי להזיז את המבט שלי מהעיניים היפות והמהפנטות שלה.
״כן ואת רועדת מפחד״אמרתי לה ופשוט עשיתי לה חתך בשפתיים העבות והיפות שלה והן היו יותר סקסיות ומושכות.
״אתה פשוט חי בסרט שכולם מפחדים ממך אה?״היא אמרה וגיחכה וזה עיצבן אותי.
״כן,כי זאת פשוט עובדה״אמרתי לה והיא נשכה את שפתייה היפות שהיו מלאות דם וזה פשוט גרם לי לרצות שהיא תהיה שלי.
״אח יפיופה,אין לך מושג עם מי התעסקת״לחשתי לה והיא פשוט קירבה את פנייה אליי וחשבתי שהיא באה לנשק אותי אבל היא חתכה אותי ביד ושמתי לב שהיא גנבה לי את הטבעת.
איך היא עשתה את זה?אפילו לא הרגשתי שהיא לקחה אותה ממני.
״פשש יש לי עסק עם מקצוענית?״שאלתי אותה מנסה לקחת ממנה את הטבעת אבל לא הצלחתי.
הבחורה הזאת מעצבנת אותי ורק היום הכרתי אותה אבל עם זה שהיא מעצבנת אותי היא מסקרנת אותי וגורמת לי לרצות להכיר כל דבר בה.
״אתה דווקא חתיך״היא אמרה לי משחקת עם הסכין של הטבעת בצוואר שלי ומסתכלת עמוק בעיניי.
״את חושבת?״לחשתי לשפתייה שהיו כל כך קרובות לשפתיי שעוד שנייה הייתי מנשק אותה ולא משחרר בחיים.
״אולי אתה חתיך ואולי כולם מפחדים ממך אבל אני לא אחת מהם הבנת יפיוף?״היא שאלה אותי והדגישה את היפיוף והרגשתי את הסכין בצוואר שלי וזה ממש לא מצא חן בעיניי.
״את לא פרייארית אה?״שאלתי אותה כשהיא באה לעשות לי חתך בצוואר אבל עצרתי אותה בזה שנצמדתי אלייה כל כך והאפים שלנו התחככו אחד בשני.
״ממש לא״היא לחשה לי,מה שהלחישה שלה עשתה לי ומה שרציתי לעשות לה.
״את תהיי שלי״אמרתי לה מלטף את הלחי שלה בזמן שאני מרגיש את הסכין שנייה מלחתוך את הצוואר שלי.
״אתה באמת חי בסרט״היא אמרה לי וצחקה ופאק הצחוק שלה היה כל כך סקסי ומהפנט היא גורמת לי לרצות להכיר כל איבר ואיבר בה וכל צד וצד בה.
״תזכירי מה אמרתי,את בסוף תהיי שלי״אמרתי לה והיא פשוט חתכה את הצוואר שלי ופאק זה שורף בטירוף.
״בסדר יפיוף״היא אמרה לי והרגשתי את הדם נוזל מהצוואר שלי ומלכלך את החולצה שגם ככה הייתה מלוכלכת.
״את ניראת כל כך עדינה אבל מסתבר שאת כלבה״אמרתי לה כשנלחמו על הטבעת והיא חתכה אותי בפנים.
״אתה נראה מסכן אבל מסתבר שאתה מסוכן״היא אמרה לי ונשכה את שפתייה הפצועות שהדם שנזל היה יבש.
״תזכירי מה אמרתי את תהיי שלי״אמרתי לה בקול הקר והמפחיד שלי והרגשתי שהיא מלטפת את שפתיי עם האגודל שלה.
״תמשיך לחלום״היא אמרה לי וחתכה את שפתיי.
״כלבה״אמרתי לה כשהשפתיים שלי שרפו.
״מזכרת ממני ואם אני לא טועה זה שלך״היא אמרה לי ונתנה לי את הטבעת ובאה ללכת.
״אה והשפתיים שלך פשוט מהפנטות ומושכות ואתה יותר סקסי עם השריטות האלה״היא אמרה לי לפני שהלכה ונשכה את שפתייה.
רק הכרתי אותה והיא כבר גורמת לי לרצות אותה והפעם לא רק לשכב איתה אלא אותה את השפתיים שלה,את האף הקטן והחמוד שלה,את העיניים שלה שיהיו רק עליי ולהכיר כל צד וצד שלה.
״בוא נלך אוצר שלי״אמרתי לזורי כשראיתי כשהיא הלכה.
״מה קרה לך?״הוא שאל אותי כשהרמתי אותו ונגע בצוואר שלי.
״תאונה קטנה״אמרתי לו ונישקתי את ראשו,אוצר שלי.
הלכנו הביתה ואני מתפלל שאני אפגוש אותה שוב כדי להוכיח לה שאסי אטיאס עומד במילה שלו.
YOU ARE READING
The perfect mistake..
Romance"את כל כך שלי"אמרתי לה וקירבתי אותה אליי שלא תהיה לה אפשרות לברוח. "אני לא שלך ואני בחיים לא יהיה שלך"היא אמרה לי בקול הפראי והסקסי שלה שמשגע אותי כל כך. "יש לך טעות יפיופה,אם את לא תהיי שלי את לא תהיי של אף אחד"אמרתי לה בעצבים וקירבתי את פנייה היפו...