מנקודת מבט רותם:
אני שונאת אותו,אני כל כך שונאת אותו שהלוואי ואני אשכח אותו ולא אראה אותו יותר בחיים,אני לא צריכה אותו בחיים שלי.
כשיצאתי מהבית שלו הדבר היחיד שרציתי זה חיבוק מנורי שלי ומכל מי שאני אוהבת למרות שכל מה שקרה לא יימחק לי מהראש.
ככל שהתרחקתי יותר ויותר מהבית שלו התיישבתי על ספסל שהיה שם והדמעות ירדו לבד לא הייתה לי שום שליטה עליהן.
כל הגוף כאב לי,אבל הלב שלי לא הפסיק לשרוף ואני לא מאמינה שהתאהבתי בבן אדם כל כך רע כמוהו.
קמתי מהספסל ועצרתי מונית,כשהמכונית נעצרה מולי עליתי עלייה ורק רציתי להגיע הביתה.
״בבקשה תסע כמה שיותר מהר״אמרתי לו בקול חנוק מדמעות והוא הנהן.
הנסיעה הייתה מהירה וכשהגענו לבית שלי באתי לשלם לו אבל נזכרתי שאין לי כסף בכלל.
״אני ייכנס הביתה ואני אביא לך כסף״אמרתי לו.
״לא צריך,הכל בסדר תחשבי ששילמת לי כבר״הוא אמר לי וחייך,הודיתי לו והוא נסע.
נעמדתי מול הבית שלי וירדו לי דמעות מרוב געגוע ובעיקר מרוב מחשבות על זה שכאב להם שלא הייתי איתם ושהם לא יידעו בכלל איפה אני ומה קרה לי חוץ מנורי.
נכנסתי לבית וראיתי את נורי שלי על הספה וכשהמבט שלו עבר אליי הוא קם מהספה ופשוט רצתי אליו,הוא חיבק אותי חזק והדמעות לא יכלו להפסיק.
״התגעגעתי אלייך כל כך רו שלי״הוא אמר לי ונישק את ראשי.
״גם אני אלייך נורי שלי,אין לך מושג כמה״אמרתי לו בקול חנוק מדמעות.
״אני הורג אותו,אני נשבע לך״הוא אמר לי בכעס.
״אני אעזור לך,הוא חתיכת זבל אתה צדקת כל הזמן״אמרתי לו והמשכתי לחבק אותו כמה שיותר חזק כי הרגשתי שאם אני אעזוב אותו אני אתמוטט.
״אחח״אמרתי לו בכאב כשהחיבוק היה חזק מדי וכאב לי בגלל כל המכות שהוא גרם להן.
״מה קרה?״הוא שאל אותי ושיחרר אותי.
״כלום״אמרתי לו וחייכתי חצי חיוך.
״אני מכיר אותך״הוא אמר לי והתיישבנו על הספה,אני לא מאמינה שאני בבית שלי.
״הוא הרביץ לי״אמרתי לו בלי להסתכל עליו וכל מה שקרה היה חרוט לי בראש.
״מה?״הוא שאל אותי וקם מהספה בעצבים.
״דיי נורי שלי״אמרתי לו וקמתי גם מהספה.
״לא דיי,הוא הגזים ואני הולך לגרום לו להצטער על זה שהוא חשב אפילו להרים עלייך יד והפעם אפילו את לא תעצרי אותי״הוא אמר לי ויצא מהבית עוד לפני שהספקתי להגיד משהו.
אני לא מאמינה,עכשיו יהיה בלאגן מטורף ואני לא רוצה את זה יותר כי אני סיימתי עם הדבר המפלצתי הזה שנקרא אסי אטיאס והפעם לתמיד.
אני לא יכולה להישאר פה כשאני יודעת שהוא בדרך אליו ובעיקר לא רוצה לחשוב מה יכול לקרות לנורי שלי.
״רותם״אביתר אמר לי בהלם וחיבק אותי חזק.
״אביתר,אתה חייב להסיע אותי לאנשהו״אמרתי לו בלחץ.
״לאן?״הוא שאל אותי.
״בוא נצא אני חייבת להגיע לשם דחוף״אמרתי לו ומשכתי אותו החוצה,נכנסנו לאוטו וכיוונתי אותו לבית שלו.
אבל כשהגענו לבית שלו ראיתי שכבר מאוחר מדי ושנורי כבר הגיע לשם,יצאתי מהר מהאוטו והדלת הייתה פתוחה אז נכנסתי ופתאום שמעתי צעקות מלמעלה ופשוט רצתי לשם בשיא המהירות.
כשהגעתי למעלה ראיתי אותם רבים מכות ורק רציתי להפריד בניהם כדי להגן על נורי שלי,התקרבתי אליהם וניסיתי למשוך אותו מנורי אבל לא הצלחתי כי הוא העיף אותי ממנו וקיבלתי מכה אבל אני לא אוותר עד שאני אצליח להעיף אותו מנורי.
״תעזוב אותו״צעקתי עליו ולא משנה כמה כאב לי כל הגוף הצלחתי לגרום לו להפסיק להרביץ לנורי שלי.
״בוא נורי,אתה כולך פצוע״אמרתי לו וליטפתי את פניו שהיו פצועות.
״באת להגן על החבר שלך?״אסי שאל אותי והתעלמתי ממנו.
״בואי נלך ואתה אם אתה מתקרב אלייה עוד פעם אחת אני הורג אותך״נורי אמר לו וכשבאנו לצאת מהחדר הרגשתי את אסי תופס לי את היד.
״אל תיגע בי,אולי אני לא חזקה כמוך אבל אני יכולה לפגוע בך בדיוק בנקודות שכואבות לך״אמרתי לו כשהוא משך אותי אליו.
״נראה לך שאת יכולה לפגוע בי?״הוא שאל אותי והשנאה שלי אליו רק התגברה.
״חכה ותראה״אמרתי לו.
״את בחיים לא תוכלי לפגוע בי לא פיזית ולא נפשית״הוא אמר לי בקול השטני שלו שכבר מזמן לא מאיים עליי.
״אתה תראה ודרך אגב רק שתדע שאני לא אוהבת אותך למען האמת אף פעם לא הייתי מאוהבת בך״אמרתי לו בשנאה וניסיתי להשתחרר מהאחיזה שלו בידי.
״מה אמרת?״הוא שאל אותי בעצבים.
״מה ששמעת״אמרתי לו בעצבים שיבין שגם אני יודעת להתעצבן.
״תחזרי על מה שאמרת״הוא צעק עליי.
״תשחרר ממנה אסי״נורי צעק עליו אבל אסי התעלם ממנו.
״סעמק,תחזרי על מה שאמרת״הוא צעק עליי שוב.
״בחיים לא אהבתי אותך ובחיים לא התאהבתי בך״צעקתי עליו והוא שיחרר לי את היד בגסות,יצאתי מהחדר שלו ומהבית שלו יחד עם נורי בתקווה שאני לא אראה את הבן אדם הזה יותר בחיים.
״תודה אביתר שהבאת אותי לפה״אמרתי לאביתר כשיצאנו לחנייה.
״באהבה,התגעגענו אלייך מאוד״הוא אמר לי וחיבק אותי.
״גם אני אליכם״אמרתי לו וחייכתי.
״את מבינה שעכשיו תצטרכי להתראיין ושהתקשורת לא תעזוב אותך אפילו לרגע?״הוא שאל אותי והנהנתי.
״אני נוסעת עם נהוראי טוב?״שאלתי אותו והוא הנהן ונישק את ראשי.
נורי ואני נכנסנו לאוטו והוא התחיל לנסוע,פתאום הבנתי שאני צריכה לשמוח שחזרתי הביתה אבל אני מרגישה רק אכזבה וברור שאני שמחה להיות בבית ועם האנשים שאני אוהבת אבל אסי איכזב אותי ופגע בי שאני לא יכולה שלא להתאכזב מזה.
״אני חייב לשאול אותך״נורי אמר לי והוציא אותי מהמחשבות שהייתי שקועה בהן.
״תשאל״אמרתי לו וחייכתי.
״את שיקרת לו נכון?״הוא שאל אותי.
״כן,אבל אם הוא באמת ״אוהב אותי״ כמו שהוא אמר זה אמור לפגוע בו״אמרתי לו ואני באמת אמרתי את זה לאסי רק כדי לפגוע בו ואם זה באמת פגע בו אז קיבלתי מה שרציתי אבל מגיע לו הרבה יותר.
״אני לא מאמין שאת בכלל התאהבת בו״הוא אמר לי.
״תאמין לי שאני מתחרטת על זה שבכלל ניגשתי אליו בפעם הראשונה והייתי צריכה להקשיב לך ברגע שהזהרת אותי״אמרתי לו והוא הסתכל עליי.
״גם נכון,אבל את יודעת שאני תמיד בעדך ואיתך״הוא אמר לי וחייכתי.
״אני יודעת ויותר מזה אני כל כך שמחה להיות איתך פה וסוף סוף לחבק אותך״אמרתי לו וחיבקתי אותו.
״ואת לא מבינה כמה חיפשנו אותך וכמה דאגנו לך״הוא אמר לי,נישק את ראשי והחזיר את מבטו לכביש.
״נורי,הדבר היחיד שחשבתי עליו כשהייתי שם זה על כמה אני רוצה שתחבק אותי״אמרתי לו והוא חייך את החיוך הגברי והיפה שלו שכל כך התגעגעתי אליו.
״עכשיו אני לא זז ממך״הוא אמר לי וחייכתי.
״לי זה נשמע מושלם״אמרתי לו וצחקנו,כל כך התגעגעתי אליו.
כשהגענו הביתה יצאנו מהאוטו ונכנסנו הביתה,פתאום הרגשתי את לורן קופצת עליי והתכווצתי בכאב אבל אני לא יכולה לכעוס עלייה היא לא יודעת ויותר מזה היא לא אשמה בזה.
״התגעגעתי אלייך רותם״היא אמרה לי וחייכתי.
״גם אני אלייך לורן״אמרתי לה וחיבקתי אותה גם.
״אני חיפשתי אותך עם נהוראי ורק רציתי למצוא אותך״היא אמרה לי.
״לורני,עכשיו אני כאן ואני לא הולכת יותר״אמרתי לה והיא חייכה.
״אבל איפה היית?״היא שאלה אותי והסתכלתי על נורי,מה אני אמורה להגיד לה שהבן אדם שהיא הכי אוהבת,זה שהיא מחשיבה לאח שלה הגדול חטף אותי והרביץ לי?
״לורני,רו צריכה לישון היא תספר לך הכל אחרי שהיא תנוח טוב?״נהוראי שאל אותה והיא הנהנה.
״תודה נורי,אני לא יכולתי לאכזב אותה״אמרתי לו אחרי שראיתי שלורן נכנסה לחדר שלה.
״עשית את הדבר הנכון,הילדה הזאת התאכזבה מספיק״הוא אמר לי וידעתי שהיא לא צריכה להתאכזב גם ממנו.
״בוא ננקה לך את הדם הזה״אמרתי לו ולקחתי מהמטבח את העזרה ראשונה וניקיתי לו את כל הדם מהפנים ושמתי לו פלסטר.
״תודה רו שלי״הוא אמר לי וחייתי.
״התגעגעתי כל כך לחיוך היפה שלך״הוא אמר לי.
״מי שמדבר,שלך הרבה יותר יפה״אמרתי לו ונישקתי את הלחי הפצועה שלו.
״שלך יפה יותר ואני לא מתכוון להתווכח איתך וחוץ מזה חסר לך ואת לא ישנה איתי היום״הוא אמר לי באזהרה והנהנתי.
״רו״שמעתי את קולו המתוק של מאור וחיבקתי אותו חזק,כל כך התגעגעתי לילד הזה.
״מאורי״אמרתי לו ונישקתי את ראשו.
״התגעגעתי אלייך״הוא אמר לי ובכה.
״אל תבכה מאורי שלי״אמרתי לו וניגבתי את דמעותיו.
״אני יכול לישון איתך?״הוא שאל אותי והנהנתי,מסתכלת על נורי במבט מצטער.
״בוא נקלח אותך ונלך לישון טוב?״שאלתי אותו והוא הנהן,עלינו למעלה עם נורי ונכנסנו למקלחת עזרתי למאור להתקלח והוא השפריץ עליי מים וזה הפך למלחמת מים קטנה וגם לורן הצטרפה ופתאום הרגשתי כל כך מאושרת ואני לא צריכה יותר מהם כלום בעיקר לא אותו כי הבן אדם הזה עשה לי רק רע עד עכשיו.
YOU ARE READING
The perfect mistake..
Romance"את כל כך שלי"אמרתי לה וקירבתי אותה אליי שלא תהיה לה אפשרות לברוח. "אני לא שלך ואני בחיים לא יהיה שלך"היא אמרה לי בקול הפראי והסקסי שלה שמשגע אותי כל כך. "יש לך טעות יפיופה,אם את לא תהיי שלי את לא תהיי של אף אחד"אמרתי לה בעצבים וקירבתי את פנייה היפו...