אשמח שתגיבו מה אתם חושבים על הפרק ושתשאלו שאלות שאתם רוצים לדעת על הסיפור.
מנקודת מבט אסי:
סעמק אני לא מאמין,אני ידעתי שהכרנו אבל אני לא ידעתי שהיא הילדה הקטנה שהכרתי בגיל 5,אני לא מבין זה הקשר בנינו?כי אני מרגיש שיש משהו מאחורי זה ואני חייב לגלות.
יכול להיות שאנחנו קשורים?אחים או משהו ושאני אולי התאהבתי באחותי?זה מגעיל אותי בכלל לחשוב על זה.
הלכתי לחדר שאני שומר את המידע שיש לי,פתחתי את הכספת והוצאתי את המעטפה וקראתי שוב ושוב את המידע שהוא אסף עלייה.
רגע,האסון שקרה לי קרה גם לה ובאותו יום מה הסיכוי שזה יקרה?אני חייב לברר את זה ולדעת סוף סוף מי הרג את ההורים שלי ובעיקר מי הם המשפחה האמיתית שלי.
החזרתי את המעטפה לכספת ועליתי לחדר שלי,כשנכנסתי לחדר ראיתי אותה יושבת על המיטה למה היא חייבת להיות כל כך יפה?אבל אני לא יכול לאבד את עצמי שוב בגללה.
״את יכולה ללכת״אמרתי לה והיא הסתכלה עליי עם העיניים האלה שאם אני אמשיך להסתכל עליהם אני אהיה שוב האסי הרכרוכי שאני ממש שונא.
״למה הלכת ככה?״היא שאלה אותי,מתעלמת ממה שאמרתי ונעמדה מולי.
״את לא מבינה מה זה מספיק עם השאלות״אמרתי לה והתקרבתי אלייה בעצבים.
״אתה תענה לי אסי,אתה יודע משהו ואני גם אברר מה אתה יודע״היא צעקה עליי ופשוט איבדתי שליטה ופשוט חנקתי אותה.
״את לא תצעקי עליי ואת תפסיקי להכניס את האף שלך לכל דבר״אמרתי לה בקול השטני שלי והאחיזה שלי על הצוואר שלה התהדקה עוד יותר.
״לא מעניין אותי מה שאתה אומר וברור שאני אכניס את האף שלי כי זה קשור גם אליי״היא אמרה לי וחנקתי אותה יותר חזק.
״אני אמרתי לך כבר תפסיקי להכניס את האף שלך לכל דבר הבנת אותי?״שאלתי אותה בצעקה.
״לא ואתה יכול לחנוק אותי ולהעיף לי סטירות כמה שאתה רוצה זה לא מה שישתיק אותי״היא אמרה לי בלחש ופשוט הפסקתי לחנוק אותה והעפתי אותה לרצפה.
״את לא יודעת למה אני מסוגל מטומטמת״אמרתי לה ובעטתי בה,אין לי מושג מה נכנס בי פשוט בעטתי בה בלי הפסקה כאילו שכחתי שזאת היא מולי כרגע.
״רק תנסי להתעסק איתי שוב או לאכול לי את הראש עם השאלות הדפוקות שלך״צעקתי עלייה ובעטתי בה שוב.
״דיי״היא צעקה בכאב אבל זה לא הזיז לי זה היה כאילו איבדתי את כל השליטה העצמית שהייתה לי.
״את לא תצעקי עליי,את הרסת אותי ואמרתי לך שאני אוהב אותך ופשוט זילזלת בי רק על זה מגיע לך כל מה שאני עושה לך ולמזלי הצלחתי להיות מי שאני צריך להיות ולא מי שהייתי בהתחלה״צעקתי עלייה ושוב בעטתי בה אני לא יודע מה קרה לי.
״מה אתה עושה אסי?״אמסלם שאל אותי ומשך אותי ממנה תופס אותי חזק כדי שאני לא אמשיך לבעוט בה.
״היא חתיכת מטומטמת וזה מגיע לה״צעקתי והוא תפס אותי יותר חזק בזמן שאני לא מפסיק להשתולל.
״מה קורה לך מטומטם?״הוא שאל אותי בצעקה כשהוא משך אותי למחוץ לחדר.
״מגיע לה,היא פשוט מתחצפת ולא מפסיקה להתווכח איתי״אמרתי לו וזה היה כאילו נרגעתי והשפיות והשליטה העצמית חזרו אליי.
״אתה רציני?״הוא שאל אותי ובאמת לא הבנתי מה הוא רוצה.
״כן ואין לי מושג מה אתה רוצה״אמרתי לו וזה התחיל לעצבן אותי.
״אתה הרבצת לה,בעטת בה כי היא עונה לך?״הוא שאל אותי .
״כן,הבחורה הזאת צריכה להבין שאם היא מתחצפת אליי שלא תתפלא אם זה יתנקם בה״אמרתי לו.
״אתה צריך פסיכיאטר דחוף,לסדר קצת את הראש״הוא אמר לי.
״אמסלם,דבר יפה״אמרתי לו בעצבים גם אני ונכנסתי לחדר שלי ראיתי אותה כולה פצועה.
״אל תתקרב אליי״היא אמרה לי.
״אני עשיתי לך את זה?״שאלתי אותה,כאילו הכל נמחק לי ופתאום לא זכרתי שאני זה שהרביץ לה והאמת כאב לי לראות אותה ככה פצועה ועוד בגללי.
״אתה מטומטם אסי,אני שונאת אותך כל כך והלוואי שיכאב לך כמו שהכאבת לי בימים האחרונים ובעיקר עכשיו״היא אמרה לי בלחש.
״תשחרר אותי״היא אמרה לי וכשראיתי שהיא מנסה לעמוד ניגשתי לעזור לה.
״אל תיגע בי״היא אמרה לי ושנאתי את המבט שהיה לה בעיניים ברגע שהיא הסתכלה עליי.
״אין סיכוי שעשיתי לך את זה,נכון אני מגעיל ונכון אני העפתי לך כמה סטירות אבל בחיים לא הייתי מרביץ לך ככה״אמרתי לה וזה חירפן אותי,למרות שהרגשתי שאני זה שגרם שהרביץ לה ושאם זה נכון זה בגלל לא הגיע לה,אבל אולי איבדתי שליטה כמו כל פעם שאני רואה אותה והיא מעצבנת אותי.
״שאני אזכיר לך,קיללת אותי וחנקת אותי העפת אותי לרצפה ופשוט בעטת בי״היא אמרה לי ופתאום זה חזר אליי ומאוד כאב לי שהכאבתי לאישה שלי בצורה כזאת.
״אני מצטער״אמרתי לה ובפעם הראשונה בחיי שבאמת הצטערתי על משהו שעשיתי.
״פתאום אתה זוכר אה?ומה תעזור לי ההצטערות שלך?״היא שאלה אותי בכעס ואני מבין אותה במקומה הייתי יורה בעצמי.
״אני באמת מצטער יפיופה״אמרתי לה והתקרבתי אלייה שוב.
״יפיופה תקרא לחברות שלך,תן לי לעבור ואל תתקרב אליי יותר בחיים שלך הבנת?״היא שאלה אותי וזה עיצבן אותי.
״שלא תעזי לדבר אליי ככה״אמרתי לה בעצבים.
״עוד מעט תגיד לי שאתה לא זוכר שחנקת אותי״היא אמרה לי.
״אני זוכר,כנראה הגיע לך״אמרתי לה והיא עקפה אותי ויצאה מהחדר שלי.
אני מטומטם,איך אני נותן לעצמי לפגוע במי שאמורה להיות האישה שלי בזאת שהתאהבתי בפעם הראשונה בחיים שלי ובעיקר בזאת שנתנה לי את הלב שלה ופשוט ריסקתי אותו פעם אחר פעם.
אני אוהב אותה,באמת שאני אוהב אותה ברמות מטורפות אבל אני כל פעם מחדש פוגע בה ולא מגיע לה מישהו שפוגע בה ולא זוכר שהוא עשה את זה ושנייה אחרי זה נזכר.
נכון אני בן אדם דוחה ואולי אני גם שטן אבל אני באמת אוהב אותה ועכשיו איבדתי אותה כמו מפגר אבל אני הולך להילחם עלייה ולהוכיח לה שאני כל כך מתחרט על מה שקרה היום.
YOU ARE READING
The perfect mistake..
Romance"את כל כך שלי"אמרתי לה וקירבתי אותה אליי שלא תהיה לה אפשרות לברוח. "אני לא שלך ואני בחיים לא יהיה שלך"היא אמרה לי בקול הפראי והסקסי שלה שמשגע אותי כל כך. "יש לך טעות יפיופה,אם את לא תהיי שלי את לא תהיי של אף אחד"אמרתי לה בעצבים וקירבתי את פנייה היפו...