מנקודת מבט אסי:
אני אוהב אותה,אבל אני מרגיש שבכל רגע אני יכול לפגוע בה וזה מעצבן אותי כי אני לא רוצה לפגוע בה או להכאיב לה.
אני לא אעמוד בזה אם אני אפגע בה שוב,אולי עדיף שאני אפרד ממנה עכשיו במקום שזה יגיע למצב שאני אפגע בה כל כך חזק שהיא לא תעמוד בזה כמו שעשיתי לפני חודש יומיים אחרי הפעם הראשונה שלנו,היא סלחה לי אבל אני לא מוכן לסלוח לעצמי ואני יודע שזה יקרה שוב.
(פלאשבק:)
קמתי עם כאבי ראש,שתיתי יותר מדי אתמול ואני לא זוכר כלום ירדתי למטה וראיתי את האוצר שלי ואמסלם רואים סרט או משהו.
״מה זה הרעש הזה?״שאלתי אותם ולא יכולתי עם הכאבי ראש שהיו לי.
״זה חלש אסי,הכל בסדר איתך?״אמסלם שאל אותי.
״סתם כאבי ראש״אמרתי לו ושתיתי כדור כדי שהכאבי ראש האלה יעלמו.
״אתה זוכר מה קרה לפני יומיים?״הוא שאל אותי.
״לא,למה קרה משהו מיוחד?״שאלתי אותו מתיישב לידם.
״לא״הוא אמר לי והרגשתי שהוא יודע משהו פתאום הייתה דפיקה בדלת וזה רק העצים את הכאבי ראש שהיו לי.
״שנייה״צעקתי וקמתי לפתוח את הדלת.
״מי את?״שאלתי מישהי שעמדה מולי ברגע שפתחתי את הדלת.
״אתה הזמנת אותי״היא אמרה לי בקול של קרפדה והקול שלה עיצבן אותי.
״אין לי מושג על מה את מדברת״אמרתי לה ובאתי לסגור את הדלת.
״אני אזכיר לך״היא אמרה לי ועצרה עם רגלה את הדלת.
״לא צריך,אני אוותר״אמרתי לה ופתאום היא נישקה אותי מפה לשם זה הגיע למצב ששכבנו והאמת לא נהנתי בכלל.
״תתלבשי ותלכי״אמרתי לה וירדתי למטה רק עם מכנס.
״אתה מטומטם״אמסלם אמר לי.
״שמור על הפה שלך אמסלם״אמרתי לו בעצבים.
״אתה שוכב עם מישהי אחרי שסיפרת לי ששכבת עם רותם״הוא אמר לי בכעס ופתאום הכל חזר אליי.
אנחנו שכבנו לפני יומיים וזה היה היום הכי מאושר שהיה לי,אני לא מאמין ששכחתי את זה ויותר מזה אני לא מאמין ששכבתי עם מישהי שהיא לא האישה שלי.
״פאק אמסלם,אני לא מאמין״אמרתי לו בעצבים ודפקתי את היד בקיר בעצבים.
״מה אני עושה?״שאלתי אותו.
״מספר לה״הוא אמר לי וזה עיצבן אותי כי אני לא יכול לאבד אותה.
״אין סיכוי אמסלם,אם אני מספר לה אני מאבד אותה״אמרתי לו בעצבים.
״אתה מעדיף להיות איתה בזמן שאתה משקר לה?״הוא שאל אותי והאמת אני לא אוכל להסתכל לה בעיניים אם אני אראה אותה כל יום בלי לספר לה.
״לא,אני עולה להתלבש ואני אלך אלייה״אמרתי לו ועליתי למעלה,רואה את הבחורה הזאת עדיין שם.
״תעופי מפה כבר״צעקתי עלייה בקול השטני שלי והיא ברחה מהחדר שלי.
נכנסתי להתקלח וכשסיימתי התלבשתי לקחתי את הטלפון ואת המפתחות לאוטו וירדתי למטה,מנשק את ראשו של האוצר שלי ויצאתי מהבית.
עליתי לאוטו ונסעתי לבית שלה,כל הנסיעה אני חושב על מה יקרה אם היא לא תסלח לי ואני אאבד את האישה שלי,את היפיופה שלי.
הגעתי לבית שלה ופשוט נכנסתי לבית בלי לבזבז זמן למרות שפחדתי שזה יגמר,לא מאמין שיש בי פחד בכלל.
עליתי לחדר שלה וראיתי אותה ישנה,הכי יפה שראיתי איך אני יכולתי לפגוע בה ככה?
״יפיופה״לחשתי לה וליטפתי את פנייה.
״אסי״היא לחשה לי בקול הצרוד שלה ופתחה את עינייה המהפנטות.
״יפיופה,אני צריך לספר לך משהו״אמרתי לה וניסיתי להרגיע את העצבים שהיו בי.
״אוקיי״היא אמרה לי והתיישבה על המיטה.
״אני יודע שאני דפוק אבל בגדתי בך״אמרתי לה מבלי להסתכל לה בעיניים כי לא הייתי מסוגל.
״אתה מה?״היא שאלה אותי וקמה מהמיטה מתרחקת ממני.
״שכבתי עם מישהי״אמרתי לה וכאב לי שאני מכאיב לה ככה.
״מתי זה קרה?״היא שאלה אותי בקול חנוק והבנתי שהיא בוכה,אני רוצה להרוג את עצמי על זה שאני גורם ליפיופה שלי לבכות ועוד בגללי.
״היום״אמרתי לה וקמתי גם מהמיטה.
״תעוף מפה״היא אמרה לי שוב בקול חנוק.
״לא״אמרתי לה והתקרבתי אלייה.
״אסי תלך מכאן,אני לא מאמינה שאחרי שאנחנו כבר ביחד ואחרי ש״היא אמרה ועצרה את עצמה.
״שמה?ששכבנו?״שאלתי אותה בכעס.
״כן,לא מאמינה שסמכתי עלייך כל כך ברגע הזה״היא אמרה לי והרגשתי איך אני מתעצבן ולא יכולתי לשלוט על זה.
״יפיופה,אני מצטער״אמרתי לה והתקרבתי אלייה יותר ויותר.
״אני צריכה זמן״היא אמרה לי ופתחה לי את הדלת של החדר שלה.
״תקחי כמה זמן שאת צריכה אבל תזכרי שאת עדיין שלי ואם אני אראה גבר לידך אני לא אחראי למה שיקרה לו״אמרתי לה באזהרה.
״תצא מפה בבקשה״היא אמרה לי,מתעלמת ממה שאמרתי לפני שנייה ויצאתי מהחדר שלה,הרגשתי כל כך חרא על זה שאני פוגע בה כל פעם מחדש.
יום למחרת ראיתי אותה עם מישהו אחרי שחזרתי מנדב הבן אדם שחייב לי כסף והתקרבתי לכיוון שלהם.
״עוף מפה ואל תתקרב לבחורה הזאת יותר בחיים שלך״אמרתי לו בקול שטני וחנקתי אותו.
״אסי,תעזוב אותו״היא צעקה וכשעזבתי את צווארו הוא נפל על הרצפה ותוך שניות הוא קם מהרצפה ופשוט ברח.
״אתה לא נורמלי״היא אמרה לי ובאה ללכת גם אבל תפסתי את ידה מושך אותה אליי.
״זה לא מעניין אותי,אף גבר לא התקרב אלייך״אמרתי לה והצמדתי אותה אליי עוד יותר והעיניים שלה הרגו אותי,עבר כולה יום אחד ואני כבר התגעגעתי לעיניים האלה.
"את כל כך שלי"אמרתי לה וקירבתי אותה אליי שלא תהיה לה אפשרות לברוח.
"אני לא שלך ואני בחיים לא יהיה שלך"היא אמרה לי בקול הפראי והסקסי שלה שמשגע אותי כל כך.
"יש לך טעות יפיופה,אם את לא תהיי שלי את לא תהיי של אף אחד"אמרתי לה בעצבים וקירבתי את פנייה היפות והעדינות אל פניי,שנייה ממפגש של שפתיי עם השפתיים הנפוחות והסקסיות שלה שאני מת לנשק.
"ואם אני יהיה עם מישהו שהוא לא אתה?מה שכן יקרה"היא שאלה אותי בהתגרות ומתוך עצבים הדבקתי אותה בעדינות לקיר כשיד אחת שלי על מותנה והיד השניה על הלחי שלה.
"אני אהרוג אותו,אל תנסי אותי יפיופה"אמרתי לה וליטפתי את פנייה והיא בהתה בשפתיי ונשכה את שפתיה בהתגרות.
"ממש גבר"היא אמרה לי.
"מה לעשות?הזהרתי אותך לא להתעסק איתי ואמרתי לך שאת שלי לא הקשבת לי אז תשאי בתוצאות"אמרתי לה בעצבים ונישקתי את צווארה נשיקות קטנות.
"אני לא שלך,מתי תכניס את זה למוח הדפוק שלך"היא אמרה בעצבים והתעצבנתי גם אני וכל הגוף שלי התמלא בעצבים.
"את שלי גם אם אני אצטרך להכריח אותך להיות איתי הבנת?"צעקתי עלייה והיא הנהנה בראשה,היא היחידה שאני לא רוצה לפגוע בה,אבל היא גם היחידה שגורמת לי לרצות לפגוע בה.
״אני שונאת אותך״היא אמרה לי ודמעות ירדו מעינייה.
״אני יודע״אמרתי לה וליטפתי את פנייה.
״אתה פגעת בי אסי,אני לא יכולה לעשות כאילו זה לא קרה״היא לחשה לי וניגבתי את הדמעות מעינייה.
״אני יודע יפיופה שלי,אבל אני מצטער על זה זאת הייתה טעות״אמרתי לה.
״אני לא יודעת אם אני מסוגלת לסלוח לך אחרי שפגעת בי כל כך הרבה פעמיים״היא אמרה לי ובאה להתרחק ממני אבל לא רציתי לשחרר אותה.
״עוד הזדמנות אחת,אחרונה״אמרתי לה.
״חסר לך ואתה פוגע בי שוב״היא אמרה לי ונישקתי אותה נישקה ארוכה,לא יכולתי להתנתק מהשפתיים היפות שלה.
״אסי?״היא אמרה לי מוציאה אותי מהמחשבות ומהמחשבות על אותו יום.
״מה יפיופה שלי?״שאלתי אותה ונישקתי את ראשה.
״אם הייתי בהריון,היית שמח או כועס?״היא שאלה אותי.
״מאיפה הבאת את השאלה הזאת?״שאלתי אותה והיא סובבה את ראשה אליי.
״סתם שואלת״היא אמרה לי.
״האמת אני לא רוצה כרגע ילדים ואם היית בהריון רוב הסיכויים שהייתי כועס או עוזב אותך״אמרתי לה ואני רוצה ילדים ממנה אבל לא עכשיו כשאני עמוק יותר בפשע.
״הבנתי״היא אמרה לי והחזירה את ראשה לחזה שלי,הרגשתי שהיא מאוכזבת מהתשובה שלי.
״יפיופה שלי,שלא תביני לא נכון אני רוצה ממך ילדים אבל לא בזמן הקרוב״אמרתי לה ונישקתי את ראשה.
״אוקיי״היא אמרה לי.
״תגידי בפעם השנייה שלנו הכאבתי לך?״שאלתי אותה,מחבק אותה אליי חזק.
״לא וזה די מביך אבל היה לי כיף וממש סמכתי עלייך״היא אמרה לי והרימה את ראשה אליי.
נישקתי אותה נשיקה ארוכה ורציתי שהרגע הזה לא יפסיק אף פעם,הפכתי לבן אדם קיטשי ורכרוכי ואני לא אוהב את זה.
״אסי,אני חייבת לשירותים״היא אמרה לי,עוצרת את הנשיקה שלנו וצחקנו.
״אני שנייה באה״היא אמרה לי ונכנסה למקלחת שלה.
״הכל בסדר יפיופה שלי?״שאלתי אותה כששמעתי רעש של הקאות.
״כן,אני כבר יוצאת״היא אמרה לי והתחלתי לדאוג לה.
״אני יכול להיכנס?״שאלתי אותה כששמעתי שהרעש של ההקאות רק מתעצם.
״לא״היא אמרה לי ושוב שמעתי את אותו רעש ופשוט נכנסתי.
ראיתי אותה ליד האסלה מקיאה בלי הפסקה ותפסתי את השיער שלה מחבק אותה מאחורה מראה לה שאני כאן איתה.
״מה קורה יפיופה?״שאלתי אותה כשהיא הפסיקה להקיא סוף סוף.
״אני בסדר,כנראה אכלתי משהו לא בסדר״היא אמרה לי ושטפתי לה פנים.
״את בטוחה?״שאלתי אותה וזה שיגע אותי שאני משתנה יותר מדי בגללה.
״כן,אני אנוח ואולי זה יעבור״היא אמרה לי ונישקתי את ראשה.
״אם זה יקרה שוב תגידי לי״אמרתי לה והיא הנהנה.
״אני מצחצחת שיניים ובאה״היא אמרה לי.
״כשתסיימי,תחכי לי בחדר אני הולך להכין לך תה״אמרתי לה וברגע שהיא הנהנה נישקתי את ראשה וירדתי למטה.
״אסי,חכה שנייה״נהוראי אמר לי שנייה לפני שנכנסתי למטבח.
״מה?״שאלתי אותו.
״אנחנו לא סובלים אחד את השני אבל תשמור עלייה ואל תפגע בה יותר כי היא סבלה ממך מספיק״הוא אמר לי.
״אני לא מבין,מה אתה מתערב?״שאלתי אותו בעצבים.
״היא אחותי ואני לא רוצה שהיא תיפגע יותר מחרא כמוך״הוא אמר לי והתאפקתי שלא להרביץ לו או להרוג אותו.
״אני הולך ואל תתערב יותר ביחסים שלנו הבנת?״שאלתי אותו בעצבים והלכתי להכין לאישה שלי תה ועליתי למעלה בלי לתת לו להגיב,אני לא אתן לו להתערב ביחסים שלי ושלה לא משנה כמה האישה שלי אוהבת אותו.
YOU ARE READING
The perfect mistake..
Romance"את כל כך שלי"אמרתי לה וקירבתי אותה אליי שלא תהיה לה אפשרות לברוח. "אני לא שלך ואני בחיים לא יהיה שלך"היא אמרה לי בקול הפראי והסקסי שלה שמשגע אותי כל כך. "יש לך טעות יפיופה,אם את לא תהיי שלי את לא תהיי של אף אחד"אמרתי לה בעצבים וקירבתי את פנייה היפו...