מנקודת מבט אסי:
(כעבור שבועיים):
אני עדיין לא מאמין שאני עם האישה שלי שבועיים למרות שזה מרגיש לי הרבה יותר ונכון עברנו המון ריבים,אבל אני לא יכול לוותר עלייה כי עד שהצלחתי לגרום לה לסמוך עליי אני לא יכול ולא רוצה להרוס את זה.
אני מרגיש שאני מתאהב בה יותר ויותר מכל חיוך שלה,מכל צחוק שלה ובעיקר מכל שנייה שאנחנו ביחד.
אני רכושני כלפיה ברמות מטורפות ואני מרגיש שנהייתי רגיש מדי ואני מפחד שזה יגרום לכל האויבים שלי להבין שאסי אטיאס לא כזה קשוח ולא כזה שטן ואני לא רוצה שזה יקרה אבל אני גם לא רוצה לאבד את האישה שלי.
אנחנו רואים סרט בחדר שלה,מחובקים כשהיא בין זרועותיי וזה הדבר שאני הכי אוהב שהאישה שלי בין זרועותיי.
״אסי,אני רוצה להגיד לך משהו אבל בבקשה אל תתעצבן״היא אמרה לי והסתכלה עליי.
״אני אנסה״אמרתי לה ונישקתי את ראשה.
״יש לי היום צילומים ואין לי כוח לריב איתך רק רציתי להגיד לך״היא אמרה לי והעצבים עלו לי,שוב לחשוב עלייה מצטלמת עם בנים אחרים ושבנים אחרים נוגעים בה.
״איך את מבקשת ממני לא להתעצבן מזה?״שאלתי אותה והיא השתחררה מזרועותיי.
״אסי,אני מצטלמת איתך באדידס אבל אני צריכה לפעמיים להצטלם עם בנים שהם לא אתה ותצטרך להסתדר עם זה״היא אמרה לי.
״אני לא יכול להתעלם מהמחשבות שיש לי על איך הם נוגעים בך״אמרתי לה בעצבים.
״אסי,אתה צריך לסמוך עליי״היא אמרה לי והיא צודקת אבל אני לא יכול שלא להתעצבן מזה באמת והיא יודעת שאני רכושני וקנאי בטירוף.
״אני סומך עלייך באמת יפיופה שלי,אבל הם גברים ואני לא מוכן לזה״אמרתי לה בעצבים.
״אני לא יודעת מה להגיד לך״היא אמרה לי והתיישבה לידי.
״לי יש מה להגיד,תתפטרי״אמרתי לה.
״סליחה?אסי שכח מזה זה ממש לא יקרה אני אוהבת את העבודה שלי ואני לא מתכוונת להתפטר רק בגלל הקנאה שלך״היא אמרה לי בעצבים.
״אוקיי,אם זה ככה אז בואי נסיים את הקשר שלנו״אמרתי לה בצעקה.
״טוב״היא אמרה לי והיה בנינו קרב מבטים.
״זה מה שאת רוצה שיקרה?״שאלתי אותה בעצבים.
״אתה העלת את זה לא אני,אז אל תפיל את זה עליי״אמרתי לו גם בכעס.
״אני אוהב אותך,אבל כמו שאני לא מצטלם עם בנות אחרות אני מבקש ממך לא להצטלם עם בנים שהם לא אני״אמרתי לה מסתכל עמוק בעינייה.
״אסי,אני גם אוהבת אותך מאוד אבל זה המקצוע״היא אמרה לי בעצבים.
״תקשיבי יפיופה שלי,אם אני אראה שאחד מהם מתקרב אלייך יותר מדי אני הורג אותו וזה לא איום אני אהרוג אותו״אמרתי לה,מסתכל עלייה בוהה בעינייה.
״אוקיי,סגרנו את זה?כבר לא תעשה לי סצטנות קנאה על זה יותר?״היא שאלה אותי.
״טוב יפיופה שלי״אמרתי לה ונישקתי את שפתיה וזה התעמק עוד יותר ויצא מצב שהייתי מעלייה.
״שנייה אסי״היא אמרה לי מתנשפת וכבר הבנתי מה היא הולכת להגיד.
״זה מהר מדי אה?״שאלתי אותה והיא הנהנה,לא מסתכלת עליי.
״היי,זה בסדר אני מבין אותך״אמרתי לה ונישקתי את ראשה,חוזר לשכב על המיטה.
״אתה כועס?״היא שאלה אותי.
״נראה לך,משוגעת שלי״אמרתי לה ומשכתי אותה אליי מחבק אותה חזק.
״טוב,אני הולך יפיופה שלי אני צריך לעשות משהו״אמרתי לה,נישקתי את ראשה ונישקתי גם את ראשה ויצאתי מהחדר שלה.
״חכה שנייה אסי״אביתר אמר לי.
״אה?״שאלתי אותו והוא סימן לי להתיישב לידו.
״תקשיב אסי,רותם היא בת בשבילי ואם תפגע בה אני לא אהסס ואפגע בך בחזרה״הוא אמר לי והבנתי שגם הוא וגם נהוראי אוהבים אותה יותר מדי אבל זה הקשר שלי ושלה והם בכלל לא קשורים לזה.
״אוקיי,אני צריך ללכת״אמרתי לו ויצאתי מהבית שלה,נכנסתי לאוטו שלי ונסעתי למישהו שלקח ממני הלוואה ושכח להחזיר.
״שלום חמודה,אבא בבית?״שאלתי ילדה קטנה שפתחה לי את הדלת ברגע שהגעתי לבית שלו.
״כן״היא אמרה לי ושמעתי קול של בחורה מבפנים.
״כן,מי אתה?״מישהי די מבוגרת שאלה אותי.
״חבר של בעלך מהעבודה״אמרתי לה והיא הכניסה אותי לבית שלהם וליוותה אותי למשרד של בעלה.
״אני אסתדר״אמרתי לה וכשבאתי להיכנס למשרד שלו שמעתי את האמא והילדה מדברות.
״נועם כמה פעמיים אמרתי לך לא לפתוח את הדלת לזרים?״שמעתי אותה שואלת את הילדה.
״סליחה אמא״היא אמרה לה וזה כל כך מתוק ילדים,אבל הם ממסים אותך ואתה נהפך להיות רך כמו חמאה.
״שלום״אמרתי לו כשנכנסתי למשרד והוא קפץ,אני כזה מבהיל?זה מצחיק אותי איך כל פעם מחדש הם נבהלים.
״מה אתה עושה פה?אישתי והילדה שלי פה״הוא אמר לי בלחץ.
״הן יפיפיות,אתה לא רוצה שיקרה להן משהו נכון?״שאלתי אותו ושיחקתי עם האולר עם ידי.
״לא,אל תפגע בהן,אסי אני מתחנן״הוא אמר לי וראיתי פחד בעיניים שלו.
״תחזיר לי את הכסף שהלוואת ממני ולא תיראה אותי יותר״אמרתי לו בקול השטני שלי.
״תן לי יומיים בבקשה אסי״הוא אמר לי מתחנן ואני כנראה רגיש מדי היום.
״אוקיי,יומיים ולא יותר מזה נדב״אמרתי לו והוא הנהן.
״תודה״הוא אמר לי.
״תנצל את היומיים האלה,כדי להחזיר לי את הכסף אחרת יקרה משהו לשתי הנשים היפות שמחוץ למשרד הזה״אמרתי לו בקול השטני שלי.
״אל תגע בהן״הוא אמר לי,איך אני אוהב לראות אותם מתחננים.
״תעשה מה שאמרתי והן לא יצאו אפילו עם שריטה״אמרתי לו ויצאתי מהמשרד שלו.
״יום טוב״אמרתי להן ויצאתי מהבית שלהם,היום הייתי סלחן היא משנה אותי ואני ממש לא אוהב את זה.
נכנסתי לאוטו ונסעתי לבית שלי כשהגעתי הביתה האוצר שלי קפץ עליי וחיבקתי אותו חזק.
״זורי,מה אתה אומר על לחזור לגור עם מאור ולורן?״שאלתי אותו והוא הסתכל עליי.
״באמת?״הוא שאל אותי והנהנתי.
״כן כן כן״הוא אמר לי והשתולל.
״תארגן את הדברים שלך על המיטה ונלך״אמרתי לו והוא רץ לחדר שלו,אני נשאר פה אני לא יכול לחיות חיים כפולים.
אם אני גם אגור איתם היא תשאל אותי לאן אני הולך בלילות ואני לא רוצה לריב איתה או יותר מזה לאבד אותה.
אמרתי לה שהפסקתי עם כל הפשע ואם היא תשמע שאני עדיין פוגע באנשים ורוצח אנשים היא תיפרד ממני בלי לחשוב פעמיים ואין מצב שאני נותן לזה לקרות.
YOU ARE READING
The perfect mistake..
Romance"את כל כך שלי"אמרתי לה וקירבתי אותה אליי שלא תהיה לה אפשרות לברוח. "אני לא שלך ואני בחיים לא יהיה שלך"היא אמרה לי בקול הפראי והסקסי שלה שמשגע אותי כל כך. "יש לך טעות יפיופה,אם את לא תהיי שלי את לא תהיי של אף אחד"אמרתי לה בעצבים וקירבתי את פנייה היפו...