The perfect mistake-פרק 11

756 19 2
                                    

מנקודת מבט רותם:
נהוראי התחיל לנסוע וקלטתי את המבטים העצבנים שלו אז פשוט הסתכלתי על משהו אחר כי באמת שאין לי כוח למבטים האלה.
״רו,חכי שנייה״נהוראי אמר לי כשבאתי לצאת לקנות לי משהו כשהוא עצר בתחנת דלק.
״מה?״שאלתי אותו,הייתי ממש עייפה וממש לא היה לי כוח עכשיו.
״ממה זה?״הוא שאל אותי בדאגה וליטף את צווארי הפצוע עם אגודלו.
״נורי,באמת שאין לי כוח לשאלות עכשיו״אמרתי לו בעייפות והוא הנהן.
״אבל את תצטרכי לספר לי״הוא אמר לי,הנהנתי והוא חיבק אותי חזק.
״תעוף ממנה״שמעתי את קולו של אביתר כשהוא ראה אותנו מחובקים,לא עוד פעם.
״דיי כבר אביתר,הסברתי לך מליון פעם אם לא יותר שאין בנינו כלום״אמרתי לאביתר בעייפות,עדיין בחיבוק החם של נהוראי.
״בסדר ואת מה קרה לך?״הוא שאל אותי טיפה בעצבים,הם ממש דואגים לי ואני דואגת להם בדיוק אותו דבר.
״אביתר,אולי נדבר בבוקר?״שאלתי אותו ולא יכולתי אפילו לצאת מהחיבוק של נהוראי לא יכולתי כי היה לי קר ובחיבוק שלו נעים.
״אין סיכוי,תראי מה יש לך בפנים ובצוואר זה ממש לא יכול לחכות לבוקר״הוא אמר לי בעצבים ונהוראי הסתכל עליו עצבני על הטון שהוא דיבר אליי.
״מצטער,אני פשוט דואג לך״הוא אמר לי והנהנתי אני מבינה למה הוא דואג לי.
״אני אספר לכם אבל אל תכעסו עליי״אמרתי להם,נהוראי שיחרר את החיבוק וישבנו במושב האחורי של האוטו.
״נו״אביתר אמר לי חסר סבלנות וחשבתי איך לספר להם את כל מה שקרה.
״זוכרים את הבחור והילד שעזרנו להם?״שאלתי אותם והסתכלתי על נהוראי והוא הנהן.
״אז היה לי עם הבחור איזה משהו וזאת התוצאה״אמרתי להם בקצרה,כי אני לא רוצה להדאיג אותם כי מה שקרה איתו זה משגע גם אותי.
״מה קרה איתו?״נהוראי שאל אותי בדאגה.
״הוכחתי לו שאני לא מפחדת ממנו והוא לא יכל עם זה שלא מפחדים ממנו״אמרתי לנהוראי והוא צחק כי הוא מכיר אותי הוא יודע שאין בי פחד.
״למה אתה צוחק?״אביתר שאל את נהוראי בעצבים.
״כנראה שאתה לא מכיר את ״הבת שלך״ כמו שצריך״הוא אמר לו ועשה מרכאות ״בבת שלך״.
״למה אתה אומר את זה?״הוא שאל את נהוראי בעצבים ובאמת שאין לי כוח לשמוע אותם צועקים עכשיו.
״דיי כבר,אני עייפה ומתפוצץ לי הראש ואתם רבים״אמרתי להם בעצבים והם הסתכלו עליי.
״רו,את צריכה להבין שעם כמה שאני לא מפסיק לנסות הוא פשוט לא נותן לי״נהוראי אמר לי כשאביתר יצא מהאוטו.
״אני יודעת,אבל נמאס לי לראות אותכם מתווכחים״אמרתי לו ונכנסתי שוב לחיבוק החם שלו.
״התגעגעתי אלייך״הוא אמר לי ונישק את ראשי,אני חולה על הגבר הזה.
״גם אני״אמרתי לו וחייכתי,הוא פשוט הכל בשבילי.
״ניסע?״נהוראי שאל אותי כשאביתר חזר לאוטו והנהנתי.
נהוראי נכנס למושב של הנהג ונסענו הביתה.
הגענו הביתה נהוראי חנה את האוטו,נכנסנו לבית וראינו את רונה ומאור ישנים על הספות.
״רונה״הערתי אותה כי בטח ההורים שלה דואגים לה.
״רונה קומי״אמרתי לה וליטפתי את גבה והיא התעוררה.
״מה שעה?״היא שאלה אותי.
״עוד מעט 12 בלילה״אמרתי לה והיא קמה מהספה במהירות,באתי לתת לה את הכסף אבל היא ברחה לפני שהספקתי להגיד משהו.
״מאורי,בוא תישן במיטה״אמרתי למאור כשהוא התעורר,נישקתי את ראשו ונהוראי הרים אותו לחדר שלי,לחשתי לו:״תודה״ והוא חייך את החיוך היפה שלו.
״אני אלך טוהר מחכה לי ואני מצטער על איך שדיברתי״אביתר אמר לי.
״הכל בסדר״אמרתי לו וחיבקתי אותו.
״תמסור ד״ש לרועי״אמרתי לו כשהתנתקנו מהחיבוק,הוא הנהן ויצא מהבית שלי.
״הוא נרדם״נהוראי אמר לי וחיבק אותי מאחורה.
״תודה שאתה עוזר לי ככה״אמרתי לו והוא נישק את ראשי.
״באהבה רו שלי״הוא אמר לי וחיזק את החיבוק.
״נלך לישון?״שאלתי אותו והוא הנהן,עלינו לחדר שלי עדיין מחובקים וראיתי את מאור תופס את כל המיטה,הסתכלתי על נהוראי במבט מתנצל.
״זה לא פייר,התגעגעתי לישון איתך״הוא אמר לי ושם את ראשו על הכתף שלי.
״אולי,נישן מחר ביחד?״שאלתי אותו בשקט כדי שמאור לא התעורר.
״יודעת מה?שימי את מאור במיטה השנייה ונישן שנינו כאן״הוא אמר לי בלחש והנהנתי.
פתחתי את המיטה השנייה וסימנתי לנהוראי להעביר את מאור בעדינות למיטה השנייה וכשבדקתי שהכל בסדר עם מאור הלכנו לישון.
״מה קורה פה?תעוף ממנה״שמעתי צעקות והתעוררתי.
״מה קרה?״שאלתי את אביתר בקול צרוד.
״למה הוא ישן איתך בקושי לבוש?״אביתר שאל אותי בעצבים ומעיר גם את מאור.
״הכל בסדר?״מאור שאל אותי בקול החמוד שלו.
״הכל בסדר מאורי תמשיך לישון״אמרתי לו,הוא הנהן וחזר לישון.
״הוא כן לבוש ומה אתה צועק על הבוקר?״שאלתי אותו שוב בקול צרוד וראיתי שנהוראי התעורר כבר ושהוא רק עם מכנס ובלי חולצה.
״נהוראי,פעם אחרונה שאני רואה אותכם ישנים ביחד הבנת?״אביתר שאל את נהוראי ונהוראי התעצבן.
״אביתר נשמה,אני הייתי פה לפנייך ואני ישאר הרבה אחריך הבנת״נהוראי שאל אותו בעצבים.
״תעוף מפה״אביתר אמר לו בעצבים והסתכלתי עליו בעצבים.
״דיי כבר נמאסתם עליי,אביתר אני אשן כמה שבא לי עם נהוראי ולאף אחד אין זכות להגיד לי מה לעשות עם כל הכבוד״אמרתי לאביתר,די כמה אפשר כמו חתול ועכבר.
״רותם,אני לא יכול שהוא פה אני לא סומך עליו הנה אמרתי את זה״הוא אמר לי והסתכלתי עליו בהלם.
״אביתר,הבן אדם שאני הכי סומכת עליו בעולם זה נורי ואם אתה לא מקבל את זה אז מצטערת זה בעיה שלך״אמרתי לו מאוכזבת בטירוף ורצתי למטה.
אני לא מסוגלת לשמוע את זה,נהוראי עזר לי בהכל הוא נהיה הכל בשבילי ואני לא מסוגלת לשמוע שטויות כאלה.
״רו שלי״נהוראי אמר לי מחבק אותי חזק והתפרקתי בחזה שלו.
״אל תבכי,זה מכאיב לי״הוא אמר לי מנשק את ראשי.
״זה לא הזיז לך מה שהוא אמר?״שאלתי אותו בקול חנוק מדמעות והוא ניגב לי אותן עם ידיו.
״קצת,רק בגלל שהוא חשוב לך התאפקתי״הוא אמר לי וכל כך הערכתי אותו על זה.
״חבל שהוא לא כמוך״אמרתי לו ונישקתי את הלחי שלו.
״רו שלי,אין עוד כמוני אני יחיד ומיוחד״הוא אמר לי וצחקתי אבל באמת שאין כמוהו.
״כמוך?צנוע?״שאלתי אותו והוא צחק.
״אוח,מה הייתי עושה בלעדיך רו שלי?״הוא שאל אותי ותוך כדי לא מפסיק לנשק את ראשי.
״אני צריכה לשאול את זה״אמרתי לו כשהשתחררנו מהחיבוק המרגיע הזה.
״אתה יכול להכין לי שוקו?״שאלתי אותו,הוא הנהן נישק את ראשי והלך להכין לי שוקו ואני בנתיים הלכתי להתקלח.
״רותם״אביתר קרא לי בזמן שלקחתי מהארון הלבשה תחתונה.
״נו רותם״הוא אמר לי מסובב אותי אליו.
״מה?מה אתה רוצה?״שאלתי אותו עם כל הכבוד שהוא הסוכן שלי ואני אוהבת אותו אבל עד נהוראי,יש גבול ונהוראי הוא הגבול שלי.
״אני מצטער״הוא אמר לי כשבאתי להיכנס להתקלח.
״אתה כל הזמן עושה טעויות ומצטער ואמרתי לך מלא פעמיים שנהוראי חשוב לי שהוא חלק ממני אבל אתה עדיין לא מסוגל לקבל אותו״אמרתי לו באכזבה ונכנסתי להתקלח,התקלחתי,שטפתי פנים,צחצחתי שיניים וכשסיימתי התנגבתי ויצאתי בחזרה לחדר עם חלוק כמובן.
״רותם,אני יודע שהוא חלק ממך אבל אני לא מוכן לקבל אותו מצטער״הוא אמר לי וראיתי שנהוראי כבר הכין לי בגדים,לקחתי אותם וחזרתי למקלחת מתעלמת מאביתר.
התלבשתי,התבשמתי ובדקתי שהשרשרת שלי על הצוואר וחזרתי לחדר לא לפני שבדקתי מה המצב של החתכים שהוא עשה לי.
״רותם״אביתר אמר לי בזמן שנהוראי נכנס לחדר שלי עם השוקו המפנק שהוא הכין לי.
״דיי אביתר״אמרתי לו והוא יצא מהחדר שלי עצבני.
״נעשה לך צמה?״נהוראי שאל אותי בזמן ששתיתי את השוקו הטעים שהוא הכין לי והנהנתי.
״תודה נורי שלי״אמרתי לו כשהוא סיים לעשות לי את הצמה והיא יצאה מושלמת.
״היום חד פעמי אני ייתן לך לקרוא לי בכינוי המעצבן הזה״הוא אמר לי וצחקתי.
״ותודה על השוקו״אמרתי לו והוא נישק את ראשי.
״באהבה״הוא אמר לי והסתכל על מה שאני לובשת.
״הם יפים עלייך״הוא אמר לי וצחקתי,הוא תמיד אומר את זה.
״אתה תמיד אומר את זה״אמרתי לו והוא צחק.
״כי זאת האמת״הוא אמר לי וחייכתי.
״מטורף על החיוך הזה״הוא אמר לי וליטף את פניי הפצועות.
״הוא לא נורמלי״הוא אמר לי והסתכל על החתכים והבנתי על מי הוא מדבר.
״ראית מה זה?״שאלתי אותו וצחקתי אבל הוא נשאר רציני.
״זה לא מצחיק,תראי מה הוא עשה לך אבל עם חתכים בלי חתכים את הכי יפה שיש״הוא אמר לי ונישקתי את הלחי השורטת שלו.
״תתגלח כבר״אמרתי לו והוא צחק.
״את לא אוהבת אותי ככה?״הוא שאל אותי בקול תינוקי אבל לא כל כך עבד לו.
״אני תמיד אוהבת אותך לא משנה מה״אמרתי לו והוא שלח לי נשיקה באוויר וחיקה את הפאקצות האלה ופשוט נקרעתי מצחוק.
״מטומטם״אמרתי לו כשנרגעתי מהצחוק וכאבה לי כבר הבטן.
״רו,אני נשאר עם רונה?״מאור שאל אותי,כנראה התעורר שוב.
״כן״אמרתי לו והוא עשה פרצוף מוזר כזה.
״לא טוב לך איתה?״שאלתי אותו לא מבינה מה קרה.
״טוב לי,פשוט הייתי רוצה גם להיות איתך״הוא אמר לי ונישקתי את שיערו,הילד הזה פשוט מלאך.
״גם אני״אמרתי לו והוא חיבק אותי.
״מתי תהיי רק איתי?״הוא שאל אותי ונהוראי חיכך בגרונו וצחקנו.
״ומה אני?עז?״נהוראי שאל את מאור.
״דווקא מתאים לך״מאור אמר לו וצחקתי.
״תיזהר ממני אה,קטנטן״נהוראי אמר למאור באזהרה ודיגדג אותו.
״מצטער להפריע אבל יש לך כתבה והם רוצים שתראי להם את המקום שגרת בו לפני הפירסום והכל״אביתר אמר לי והנהנתי.
״עוד משהו?״שאלתי אותו והוא הנהן לשלילה.
״נלך?״נהוראי שאל אותי,הנהנתי לקחתי את האייפון שלי וירדנו למטה.
״היי רונה,באת בול בזמן״אמרתי לה והיא הנהנה.
״זה על אתמול״אמרתי לה ונתתי לה 200.
״אני״היא באה להגיד משהו אבל קטעתי אותה.
״זה מגיע לך״אמרתי לה והיא חייכה.
״את כבר יודעת איך לטפל בו נכון?״שאלתי אותה והיא הנהנה.
יצאנו לאוטו ואביתר גם נסע איתנו כי בכל זאת הוא הסוכן שלי,למרות שדי כעסתי עליו.
״אני מצטער על איך שהתנהגתי״הוא אמר לנו ואני לא הגבתי,כי כמה בן אדם יכול להתנצל ולעשות את אותה טעות שוב ושוב.
״זה בסדר״נהוראי אמר לו והמשיך לנסוע.
״רותם?״אביתר אמר לי כשבדיוק הגענו ויצאתי לפני שהוא יעצור אותי לעוד שיחת התנצלות.
״טוב שבאתם״הצלם אמר לנו ולקחתי אותם למקום שנולדתי בו,הרחוב.
״כאן נולדת?״הכתב שאל אותי וזה היה דווקא נחמד להראות למעריצים שלי שאם נלחמים מצליחים.
״כן״אמרתי לו וחייכתי.
״שמתי לב שהמקום הזה מעלה לך זיכרונות״הכתב אמר לי וחייכתי חיוך עצוב.
״כן,אבל אני לא רוצה לדבר על זה״אמרתי לו והוא הנהן.
״נעשה לך כמה תמונות לכתבה?״הצלם שאל אותי והנהנתי.
״היי,מה הולך פה?״שמעתי קול גברי וסקסי במיוחד צועק לכיוון שלנו,הסתובבתי וראיתי אותו כל כך חתיך ומהפנט.
״מה אתה עושה פה?״שאלתי אותו לא מבינה מה הוא עושה פה ואז קלטתי,הם גרים כאן.
״זה לא עניינך,עופו מפה״הוא אמר לי בעצבים,שוב חושב שהוא מפחיד מישהו.
״אתה עדיין חושב שאתה מפחיד מישהו,אה?״שאלתי אותו בהתגרות וראיתי שזה מעצבן אותו.
״תקשיבי ותקשיבי לי טוב,מה שהיה זאת רק ההתחלה אל תתעסקי איתי״הוא אמר לי בקול הגברי והסקסי שלו שהיפנט אותי וליטף את פניי.
״אתה פשוט חי בסרט״לחשתי לו והתקרבתי לשפתיים היפות שלו,כל כך יפות והחתכים שעשיתי לו בשפתיים גרמו לי לרצות לנשק אותו.
״אל תתגרי בי כי זה ייגמר ממש לא טוב״הוא אמר לי ושוב הרגשתי את הסכין צמודה לעור שלי.
״שוב?״שאלתי אותו וצחקתי,מה נגמרו לו הרעיונות?
״תקשיבי,אני לא רוצה לפגוע בך אז כדאי שתקחי את כל המפגרים מפה ותעופי יחד איתם״הוא אמר לי בעצבים בזמן שאני מרגישה את הסכין ממש צמודה לעור שלי.
״תקשיב לי הפעם אתה,אני לא הולכת לשום מקום ואם יש לך בעיה עם זה בעיות שלך״לחשתי לשפתיו היפות וראיתי שהעיניים היפות שלו עברו לשפתיים שלי.
״בחיים אל תיפול להסחות של האויב,לא למדת את זה?״שאלתי אותו והצלחתי לקחת ממנו את הסכין והצמדתי אותה לשפתיים היפות והפצועות שלו.
״את לא מוותרת אה?״הוא שאל אותי בקול הגברי והמפחיד שלו והעיניים שלו כמה שהן יפות.
״בחיים לא״אמרתי לו והרגשתי פלאש וכנראה שהולך להיות בלאגן עכשיו.
״אתה עכשיו מוחק את כל התמונות שצילמת אחרת לא תוכל יותר לצלם אף אחד״הוא אמר לצלם בקול מפחיד שגרם לי לעוד והוא חנק אותו.
״תעופו מפה״הוא אמר לי בעצבים.
״אני יכולה לדבר איתך שנייה אבל ברוגע?״שאלתי אותו כשראיתי את המבטים המודאגים של נהוראי עליי וסימנתי לו שהכל בסדר.
״בואי״הוא אמר לי ומשך אותי איתו.
״מה רצית?״הוא שאל אותי והתיישב על הספסל ואני התיישבתי מיד אחריו.
״אני יודעת שזה לא נעים כל הרעש הזה,אבל עושים עליי כתבה והייתי צריכה לקחת אותם למקום שנולדתי לתוכו״אמרתי לו מבלי להסתכל עליו כי אני יודעת מה זה לגור ברחוב.
״אני יכול את הטבעת שלי?״הוא שאל אותי.
״כן,אבל תיזהר איתה כן שלא תחתוך מישהו בטעות״אמרתי לו בציניות.
״מפחדת?״הוא שאל אותי ועדיין לא הסתכלתי עליו.
״ממך?״שאלתי אותו,הוא חי בסרט שזה משהו.
״כן ואת כל כך מפחדת ממני שאת רועדת״הוא אמר לי וסובב את פניי אליו.
״אני לא מפחדת ממך וזאת עובדה אז פשוט תתמודד עם זה שלא כולם מפחדים ממך״אמרתי לו כדי שאולי הוא סוף סוף יבין שאני לא מפחדת משום דבר.
״השפתיים שלך״הוא לחש לי וליטף את שפתיי וזה גרם לי לרצות אותו.
״מה איתן?״לחשתי לו ושיחקתי עם הסכין על שפתיו היפות והפצועות שעכשיו הן יותר סקסיות.
״כל כך אדומות ומושכות״הוא אמר לי והקול המפחיד שלו גרם לי לצמרמורת ממש לא נעימה ופשוט חתכתי את שפתיו וככה הוא הרבה יותר סקסי וכובש.
״התחלת איתי מלחמה?״הוא שאל אותי מלקק את שפתיו וזה גרם לי לנשוך את שפתיי.
״כן״אמרתי לו וליטפתי את פניו היפות,כל כך גברי וכל כך סקסי.
״אין לך מושג עם מי התעסקת יפיופה״הוא אמר לי בקול המפחיד שלו ועשיתי לו שני סימנים ממש יפים עם הסכין.
״את כל כך הולכת להפסיד״הוא אמר לי כשקמנו מהספסל ונלחמנו על הסכין והיד שלי נחתכה וכל היד שלי הייתה מלאה דם וזה היה שורף בטירוף.
״אתה זה שהולך להפסיד״אמרתי לו ותקעתי את הסכין ברגל שלו והלכתי משם.
הרגשתי מישהו מושך אותי וראיתי אותו,איך הוא הצליח להגיע עד לפה?אה,שכחתי הוא עבריין הוא בטח רגיל לכל זה.
״משחקת מלוכלך?״הוא שאל אותי מרפף את שפתיו על שפתיי וכל כך רציתי לנשק אותו.
״מי שמדבר״אמרתי לו והאפים שלנו התחככו אחד בשנייה וליטפתי את פניו היפות בעדינות.
״את כל כך הולכת להפסיד וזה כל כך יכאב״הוא אמר לי ונשך את שפתיו.
״כדאי שתנחת עכשיו כי אם לא הנחיתה שלך תכאב הרבה יותר אם תיזכר מאוחר מדי״לחשתי לשפתיו,הוא תפס את מותני וקירב אותי אליו.
״אין לך מושג עם מי הסתבכת״הוא לחש לאוזניי ומה שזה עשה לי,הוא פשוט מעצבן.
״אה,מזכרת קטנה ממני״הוא אמר לי ופצע את שפתיי שוב.
״אין לך רעיונות חדשים?זה כבר משעמם״שאלתי אותו בהתגרות וניסיתי להשתעשע איתו קצת,יותר נכון לעצבן אותו.
״רוצה רעיון חדש קבלי״הוא אמר לי בקול המפחיד שלו ועשה לי חתך בבטן וזה ממש כאב לי.
״אתה חושב שזה הזיז לי?״שאלתי אותו כאילו לא קרה כלום וכאילו לא כואב לי בכלל.
״מאוד״הוא אמר לי ונשך את שפתיו הפצועות שאני עדיין צמודה אליו,כמה שבא לי אותו ואת השפתיים היפות שלו.
״אתה מצחיק אותי״אמרתי לו ובאתי להתרחק ממנו אבל הוא לא נתן לי לזוז.
״את משחקת באש״הוא אמר לי ופשוט הצליחה להשתחרר מאחיזתו והלכתי אבל נתקעתי במישהו.

The perfect mistake..Where stories live. Discover now