מנקודת מבט רותם:
אני לא מאמינה שבחרתי בו,אני הולכת למות בטוח.
״אז את בחרת בי?״הוא שאל אותי מלטף את פניי ומחייך חיוך יפיפה וסקסי בטירוף.
״אל תתלהב,זה רק כדי שתשחרר ממני ומהמשפחה שלי״אמרתי לו מעיפה את ידו מפניי.
״גם טוב בשבילי,פרינססה״הוא אמר לי בקול גברי ומשגע.
״אז מה התוכנית שלך?״שאלתי אותו וידעתי שזה שבחרתי בו זה לא בדיוק מהסיבות הנכונות או לפחות מהסיבות שחשבתי שכדאי לבחור בו.
בחרתי ללכת דווקא איתו מתוך כעס ולא נראה לי שזאת דווקא הבחירה הנכונה.
״אולי נדבר על זה במקום אחר?אנחנו לא יכולים לקחת את הסיכון שמישהו יראה אותנו״הוא אמר וידעתי שהוא צודק.
״יש לך מקום שאף אחד לא יוכל לראות אותנו?״שאלתי אותו ועלה לו חיוך.
״כל כך מהר את רוצה אותי רק בשבילך?״הוא שאל אותי ונתתי לו אגרוף לכתף.
״תרגיע,זה רק בשביל שלא ישמעו אותנו״אמרתי לו והוא הרים
גבה.
״את בטוחה שזה רק בשביל זה?״הוא שאל אותי בחיוך מתגרה.
״עוד הערה סוטה כזאת ואתה באמת תקבל סטירה או בעיטה״אמרתי לו בעצבים.
״תירגעי פירנססה,את גם ככה לא הטעם שלי״הוא אמר לי בטון מזלזל.
״לא ואתה מזה הטעם שלי״אמרתי לו,מחזירה לו באותו טון רק שהוספתי גיחוך קטנטן.
״אין אחת שאני לא הטעם שלה פרינססה היית מתה לטעום קצת ממני״הוא אמר לי וחייך חיוך יפיפה ומעצבן.
״מה ניסית לעשות פרינססה?״הוא אמר לי מחזיק אותי חזק בין זרועותיו עוצר את הרגל שלי בלבעוט לו בנקודה הרגישה שלו.
״להשתיק אותך קצת,אתה לא שותק לרגע אה?״שאלתי אותו מנסה להשתחרר מזרועותיו.
״כשאני רואה מישהי שהיא שנייה מלעשות אותי עקר אין סיכוי שאני אשתוק״הוא אמר לי ובהה עמוק בעיניי.
״שלא תתאהב בסוף,אדון שחצן״אמרתי לו בגיחוך כשהוא לא הזיז את עיניו מעיניי אפילו לא לשנייה.
״הצחקת אותי,אם כבר את זאת שתתאהבי בי פרינססה״הוא אמר לי וחייך חיוך שחצני.
״אתה מצחיק,שקלת להיות סטנדאפיסט במקום עבריין?״שאלתי אותו והוא צחק.
״את מצחיקה אולי תשקלי את זה את במקום להיות דוגמנית?״הוא שאל אותי עדיין מחזיק אותי בין זרועותיו.
״לא חושבת,הדוגמנות יותר שווה חמוד״אמרתי לו כדי לעצבן אותו.
״אל תקראי לי חמוד,גמדה״הוא אמר לי בעצבים.
״יש לך משהו נגד גמדות חמוד?״שאלתי אותו מדגישה את החמוד כדי לעצבן אותו עוד יותר.
״יותר נכון נגד גמדה אחת ואיזה קטע היא נמצאת ממש מולי״הוא אמר לי וגיחך.
״טוב,אתה יכול להמשיך עם המחמאות כן?אבל עוד מעט כל מי שנמצא בבית יראה אותנו אבל זאת בחירה שלך״אמרתי לו והוא צחק,יש לו צחוק יפיפה ומושך בטירוף.
״אתה יודע משהו?לא חשבתי שעבריינים יודעים לצחוק בעצם בזמן האחרון אני חושבת שהם כן יודעים רק צריך לדעת איך לגרום להם לצחוק״אמרתי לו וגיחכתי.
״אני בכלל לא צוחק,פשוט משהו בך גורם לי ישר לצחוק״הוא אמר לי שוב בוהה בעיניי.
״וואו אולי אתה צריך אותי איתך לתמיד?״שאלתי אותו,מגלגלת עיניים.
״אל תעשי את זה יותר״הוא אמר לי בקול גברי ועמוק.
״את מה?״שאלתי אותו בתמימות,כאילו אין לי מושג על מה הוא מדבר.
״את יודעת את מה״הוא אמר לי וידעתי שזה משגע אותו.
״מה? את זה?״שאלתי אותו וגילגלתי שוב עיניים.
״פשוט תפסיקי״הוא אמר לי שוב בקול העמוק ששיגע אותי.
״בואי״הוא אמר לי ומשך אותי אחריו ויצאנו מהבית שלי.
״תעלי״הוא ציווה עליי כשהיינו מול מכונית יפיפיה שנראית כל כך יקרה.
״נו,תעלי כבר״הוא אמר לי כשנתקעתי מול המכונית שלו כמה דקות.
״אני לא עולה על זה ובטח שלא איתך״אמרתי לו ושילבתי את ידיי.
״או שתיכנסי כבר או שאני אכניס אותך בכוח״הוא אמר לי בכעס.
״מה הבעיה שנלך ברגל?״שאלתי אותו,אני ממש לא רוצה להיות איתו במכונית שלו לבד ובטח ובטח לא לנסוע איתו למקום שאני לא מכירה.
״כי למקום שאני רוצה ללכת אי אפשר ברגל״הוא אמר לי וראיתי שזה סתם תירוץ.
״אני לא נוסעת איתך שכח מזה״אמרתי לו עדיין עם ידיים שלובות.
״את בחרת בזה״הוא אמר לי ופשוט הרים אותי על ידיו והכניס אותי בכוס למכונית וסגר את הדלת.
״זו הטרדה שתדע״אמרתי לו כשהוא עלה למכונית.
״מה שתגידי״הוא אמר לי וזה גרם לי לגלגל עיניים.
״אמרתי לך להפסיק עם זה נכון?״הוא שאל אותי שוב בקול העמוק הזה שהשתנה ברגע.
״אז מה אם אמרת,אתה לא תגיד לי מה לעשות אני עושה מה שבא לי״אמרתי לו כשהוא התחיל לנסוע.
״עוד נראה פרינססה,עוד נראה״הוא אמר לי.
האחיזה שלו בהגה כל כך גברית ומושכת וואו ממתי אני חושבת מחשבות כאלה?מספיק לי עבריין אחד במחשבות אני לא צריכה עוד אחד.
״אז רוצה לדעת מה התוכנית?״הוא שאל אותי והנהנתי.
״התוכנית שלי היא לרסק אותו ואז למוטט אותו לגמרי״הוא אמר לי והרגשתי מין חריטה בלב.
״שאלה״אמרתי לו מסתכלת עליו.
״תשאלי ואני אחשוב אם לענות לך״הוא אמר לי,שחצן ושתלטן שזה משהו.
״למה אתה כל כך שונא אותו?״שאלתי אותו כי באמת רציתי לדעת מה גורם לשניהם לרצות להרוג אחד את השני ולא בכאילו.
״סיפור ארוך ועצוב״הוא אמר לי ועיניו עדיין נעוצות בכביש.
״יש לי זמן״אמרתי לו וראיתי חצי חיוך על שפתיו.
״את מכירה את ערן אמסלם?״הוא שאל אותי מסתכל עליי לשנייה ומחזיר שוב את מבטו לכביש.
״כן״אמרתי לו.
״אני זה שרצח את אשתו״הוא אמר לי והייתי בהלם,לא יכולתי להוציא מילה מהפה שלי מרוב הלם.
״צאי מההלם״הוא אמר לי בקול אדיש כאילו הוא לא סיפר לי הרגע שהוא רצח את אשתו של אמסלם.
״למה רצחת אותה?ואיך זה קשור לשנאה בינך לבין אסי?״שאלתי אותו בהלם עדיין.
כן,בחרתי באושר אבל מסיבה אחת כי אסי כל כך עיצבן אותי וזה לא שאני רוצה לחסל אותו בכלל לא ואני יודעת שהוא התעצבן כשהוא יגלה על זה אבל אם זה שאני משתפת עם אושר פעולה כדי ״להוריד״ את אסי יעזור לי לשחרר את רועי ואביתר מאושר אז אני אעשה את זה.
״תנסי יותר בכיוון של רצחת אותה בגלל שאנסו אותה ולא ראיתי בכלל שזאת הייתה היא באותו יום של הרצח האונס הסתיר אותה והוריד את הראש בדיוק כשיריתי בו,יותר נכון שניסיתי לירות בו אבל זה פגע בה״הוא אמר לי והייתי בהלם עוד יותר,איך מישהו יכול לאנוס מישהי זה הדבר הכי משפיל והכי גועלי שמישהו יכול לעשות למישהי והאמת כואב לי שיש אנשים שעדיין עושים את זה.
״ואיך אסי קשור?״שאלתי אותו.
״אסי,הוא זה שהיה שם באותו יום״הוא אמר לי,אסי אנס את אשתו של אמסלם?
זה לא הגיוני,אסי משוגע ומטורף אבל לא עד כדי כך מכמה שהכרתי אותו.
״אתה רוצה להגיד לי שאסי אנס את הבחורה הזאת?״שאלתי אותו ושוב הצביטה הזאת בלב.
״לא,ממש לא הוא פשוט היה עד למה שקרה שם״הוא אמר לי וירדה לי אבן ענקית מהלב,ידעתי שהוא לא כזה מפלצת.
״עד?״שאלתי אותו ללא הבנה.
״כן,הוא ראה כל מה שקרה שם ובנוסף הוא ראה שאני זה שירה״הוא אמר לי ושמתי לב שהאחיזה שלו מתחזקת יותר ויותר על ההגה.
״אז למה אתם שונאים כל כך אחד את השני?״שאלתי אותו עדיין לא מבינה למה השנאה הגדולה הזאת בניהם.
״עכשיו אולי תביני,היה משפט ואסי היה בתור עד והוא אמר שאני יריתי בה ושרציתי להרוג אותה ויותר מזה הוא אמר שאני זה שאנסתי אותה ועל זה אני בחיים לא אסלח לו״הוא אמר לי בעצבים.
״וואו ועל זה כל השנאה שלכם אחד כלפיי השני?״שאלתי אותו.
״לא״הוא אמר לי.
״אז?״שאלתי אותו וראיתי חצי חיוך שוב על שפתיו.
״לא מבין איך אני לא מתעצבן מכל השאלות שלך״הוא אמר לי וחייכתי.
״כנראה אני מיוחדת״אמרתי לו וגיחכתי.
״כנראה פרינססה״הוא אמר לי וחייך הפעם חיוך יפיפה.
״בקיצור,אסי הוא העבריין הכי חזק בעולם וקשה לי להודות בזה אבל אפילו יותר ממני ובואי נגיד שהוא רצח את בן דוד שלי מצד אמא שלי״הוא אמר לי וכבר הבנתי למה הוא שונא אותו,גם אני הייתי שונאת מישהו אם הוא היה רוצח מישהו מהמשפחה שלי.
״וואו,השנאה שלכם הזויה אבל מוצדקת״אמרתי לו וכל הסיפור הזה די מפתיע אותי ואני מתחרטת כל כך על הרגע שנכנסתי לסיפור הזה.
״כן אה״הוא אמר לי.
״עכשיו מה הקטע בינך לבין נהוראי?״שאלתי אותו והוא גיחך.
״נהוראי חבר שלך?״הוא שאל אותי מסתכל עליי.
״כן,הוא הבן זוג שלי״אמרתי לו כדי לראות את התגובה שלו והרגשתי את מבטו עליי.
״וואלה?״הוא שאל אותי ושמעתי כעס בקול שלו.
״וואלה״אמרתי לו ושוב האחיזה שלו על ההגה התהדקה.
״את לא באמת הבת זוג שלו נכון?״הוא שאל אותי מסתכל עליי.
״נכון,הוא החבר הכי טוב שלי כמו אח״אמרתי לו ושמתי לב את החיוך שהיה לו על השפתיים.
״אז בגלל זה את מגנה עליו ככה?״הוא שאל אותי.
״כן,הוא המשפחה שלי״אמרתי לו והוא הסתכל עליי.
״אז מה הסיפור בניכם?״שאלתי אותו.
״הוא סיפר לך שהייתה לו חברה?״הוא שאל אותי.
״כן,אבל הוא אמר שהם לא בדיוק היו זוג רק שהוא אהב אותה מאוד״אמרתי לו והוא הסתכל עליי.
״אז אני הפרדתי בניהם״הוא אמר לי וזה גרם לי לשנוא אותו.
״למה עשית את זה?״שאלתי אותו בכעס.
״הוא נושא רגיש אצלך אה?״הוא שאל אותי.
״פשוט תענה לי״אמרתי לו בכעס.
״גם אני אהבתי אותה היא הרגה אותי עם כל חיוך שלה,כל צחוק שלה פשוט חירפנה אותי״הוא אמר לי ועדיין שנאתי אותו על זה שהוא הרס את נורי שלי.
״והיא אהבה אותך?״שאלתי אותו והוא הסתכל עליי.
״לא,היא רצתה אותו והיא אהבה רק אותו וחלמה רק עליו ונישקה אותו ולא הבנתי מה היא מצאה בו שאין בי״הוא אמר ונתן מכה על ההגה שדי הבהילה אותי.
״אז בגלל זה אתה שונא אותו?בגלל שהיא אהבה אותו ולא אותך?בגלל מישהי שונאים מישהו?״שאלתי אותו וכשהוא הסתכל עליי ראיתי כל כך הרבה כאב בעיניים שלו.
״כן,בגלל זה אני שונא אותו,בגלל שהיא רצתה רק אותו וכן כשאוהבים מישהי יכולים לשנוא את זה שהרחיק אותה ממך״הוא אמר לי בכעס.
״הוא לא אשם,אתה חייב להבין שאין שליטה על מה שאנשים מרגישים ואני בטוחה שמישהי תבוא ותתקן את הלב השבור שלך והשנאה שלך כלפיו תעלם״אמרתי לו,אז צדקתי במה שאמרתי עליו בהתחלה הוא רק מחפש אהבה.
״אולי השנאה שלי כלפיו תעלם אבל שלו כלפיי בחיים לא תעלם״הוא אמר לי.
״למה?״שאלתי אותו.
״סיפרתי לך שהיא אהבה אותו ולא אותי נכון?״הוא שאל אותי והנהנתי.
״אז מרוב שנתתי לה אהבה ונתתי לה את הלב שלי ולא קיבלתי בחזרה הגעתי למצב שהתחרפנתי,איבדתי שליטה ותקפתי אותה״הוא אמר לי מתנשם.
״אתה לא צריך לדבר על זה אם קשה לך״אמרתי לו כי ראיתי שכאב לו לדבר על זה.
״אני יודע אבל אני רוצה,את פשוט נותנת לי הרגשה שאני יכול לסמוך עלייך״הוא אמר לי וחייכתי.
״מה זאת אומרת תקפת אותה?״שאלתי אותו בולעת באיטיות את רוקי.
״הרבצתי לה,פעם ראשונה שהרמתי יד על אישה והגעתי למצב שהייתי בבית מרגוע בסוג של גמילה״הוא אמר לי,ירדה לי דמעה וניגבתי אותה במהירות.
״ואיפה היא?״שאלתי אותו וראיתי את עיניו מתעצבות.
״התאבדה בגללי ואין יום שאין לי סיוטים על זה או כאב על זה שפגעתי בה כל כך״הוא אמר לי וכאב לי,עליו,על נורי ובעיקר עלייה.
״תפסיק,זה סתם עושה לך רע וזה עצוב וכואב״אמרתי לו כשירדה לי עוד דמעה.
״בואי נעבור נושא״הוא אמר לי מנסה לעלות חיוך על שפתיו.
״ספרי לי עלייך״הוא אמר לי מסתכל עליי.
״אין לי מה לספר,בחורה די משעממת״אמרתי לו והוא צחק כאילו לא דיברנו על נושא עצוב ועמוק לפני שתי שניות.
״ממש משעממת״הוא אמר לי וגיחך.
״הכי משעממת״אמרתי לו וצחקנו.
״נחזיר אותך הביתה?״הוא שאל אותי מסתכל עליי.
״אוקיי״אמרתי לו.
אחרי שעה בערך של שקט הגענו לבית שלי הוא ירד מהמכונית ועזר לי לרדת.
״ג׳נטלמן״אמרתי לו והוא צחק.
״היה לי כיף לדבר איתך,הייתי שמח שנמשיך לדבר גם בלי קשר לאסי״הוא אמר לי מסתכל עליי.
״גם לי היה כיף לדבר איתך ואני חושבת שהנקמות שלכם אחד בשני לא יעזרו ושאם תדברו אתם תבינו שהכל אי הבנה ענקית״אמרתי לו והוא עדיין הסתכל עליי.
״אולי וגם אם כן זה לא יקרה עכשיו פרינססה״הוא אמר לי מלטף את פניי.
״נראה לי שנגמור את הפגישה בבעיטה ולא בחיבוק״אמרתי לו והוא צחק.
״את משהו פרינססה״הוא אמר לי וחייך.
״גם אתה בסדר,אדון שחצן״אמרתי לו והוא צחק.
״לילה טוב פרינססה״הוא אמר לי,נישק את הלחי שלי ועלה למכונית שלו ונסע.
״איפה היית?״שמעתי את קולו של אסי צועק לעברי.
״לא חושבת שזה עניינך״אמרתי לו ובאתי להיכנס הביתה.
״תעני לי״הוא צעק עליי.
״אסי,היה לי יום ארוך אני עייפה ואין לי כוח לכלום עכשיו וחוץ מזה אני לא חייבת לך שום הסברים״אמרתי לו והוא תפס את ידיי והצמיד אותי אליו.
״למה את תמיד מתווכחת איתי?״הוא שאל אותי בכעס והרגשתי רע שבחרתי באושר,אבל אושר בן אדם טוב בסך הכל.
״אסי,בבקשה לא היום״אמרתי לו.
״שתקי כבר יפיופה״הוא אמר לי ופשוט נישק אותי וזה עשה לי מלא רגשות אשמה.אשמח לדעתכם.
YOU ARE READING
The perfect mistake..
Romance"את כל כך שלי"אמרתי לה וקירבתי אותה אליי שלא תהיה לה אפשרות לברוח. "אני לא שלך ואני בחיים לא יהיה שלך"היא אמרה לי בקול הפראי והסקסי שלה שמשגע אותי כל כך. "יש לך טעות יפיופה,אם את לא תהיי שלי את לא תהיי של אף אחד"אמרתי לה בעצבים וקירבתי את פנייה היפו...