מנקודת מבט אסי:
איזה עצבים הבחורה הזאת מביאה לי,היא לא מבינה שהבחור הזה ממש מסוכן?
זה לא שאני מלאך,אני לא אומר אבל סמעק מה היא מסתבכת איתו?
אני חייב לעזור לה ואין לי מושג למה אני כל כך רוצה שהיא תתרחק ממנו ושהיא תהיה הכי מוגנת שיש.
היא בחורה מטריפה ואני יודע שבחורות שמסתבכות עם אושר אמסלם לא יוצאות מזה כל כך בקלות במיוחד אם הן מטריפות כל כך.
החבר הזה שלה גרם לעצבים שלי לעלות עוד יותר,הוא ירביץ לי אני אחזיר לו כפליים גם אם הוא צודק.
״מה קרה נסיכה יפה?״שאלתי את לורן כשהיא התקרבה אליי והושבתי אותה על ברכיי.
״היה לי חלום רע״היא אמרה לי בקול מתוק וירדו לה דמעות.
״את זוכרת מה אמרנו?״שאלתי אותה וניגבתי את דמעותיה עם ידי הגדולה.
״שנסיכות לא בוכות?״היא שאלה אותי בקול חנוק מדמעות והנהנתי.
״אל תבכי נסיכה קטנה,אני פה איתך״אמרתי לה ונישקתי את ראשה,הילדה הזאת נכנסה לי ללב.
״תודה״היא אמרה לי וחיבקה אותי.
״באהבה״אמרתי לה וחיבקתי אותה בחזרה.
״אתה בכלל לא מפחיד,אתה כמו אח״היא אמרה לי כשהתנתקנו מהחיבוק וממש התפלאתי מכמה שהיא בוגרת לגילה.
״אני תמיד כאן אל תשכחי את זה,לא משנה בשביל מה״אמרתי לה והיא הנהנה.
״בוס״שמעתי את אחד המאבטחים קורא לי והעברתי את מבטי מלורן אליו.
״מה קרה?״שאלתי אותו מנסה שלא לדבר בקול הרגיל והמפחיד שלי כדי שלורן לא תפחד ממני.
״זוהר מקיא״הוא אמר לי ופשוט הרמתי את לורן עליי ורצתי לזוהר תוך כדי שלורן עדיין עליי.
״אוצר שלי״אמרתי לזורי כשראיתי שהוא עדיין מקיא,הנחתי את לורן על המזרן והתקרבתי לזורי.
״אסי כואב לי״הוא אמר לי בוכה ואני נקרעתי מבפנים שאין לי איך לעזור לו.
״זה יעבור אוצר שלי״אמרתי לו,למרות שממש לא האמנתי בזה ושנאתי לראות את האוצר שלי סובל ורציתי שהוא יפסיק לסבול.
״קר לי״הוא אמר לי בקול חנוק מדמעות ופשוט משכתי אותו אליי וניסיתי לחמם אותו כמה שיותר.
״בוא שניה״אמרתי למאבטח והוא התקרב אליי.
״תאתר לי את הבחורה שהייתה פה קודם״לחשתי לו באוזן והוא הנהן.
אני חייב אותה,היא מבינה בכל זה ואני ממש לא רוצה שהאוצר שלי ימשיך לסבול.
״היא באזור״הוא אמר לי וסימנתי לו שילך להביא אותה.
״אל תדאג אוצר שלי אתה תהיה בסדר״לחשתי לו ונישקתי את ראשו שראיתי שהוא נרדם.
״תעזוב אותי״שמעתי את הקול שלה,איי כמה רעש היא עושה.
״הנה הגענו,שחרר אותי כבר״היא צעקה עליו והם התקרבו לכיוון שלי.
״מה אתה רוצה?״היא שאלה אותי בקול חסר סבלנות ואדיש.
״דברי אליי יפה כדאי לך״צעקתי עלייה בקול המפחיד שלי וראיתי שלורן מפחדת אז ניסיתי להירגע.
״קח אותו בזהירות״אמרתי למאבטח והוא לקח ממני את זורי בעדינות.
״אני לא הייתי חייבת לבוא לכאן במיוחד עם איך שהגורילה שלך משך אותי לכאן״היא אמרה לי באדישות ולא יכולתי לסבול את היחס הזה ממנה.
״את כל כך שונאת אותי?״שאלתי אותה,מנסה באמת לדעת אם היא שונאת אותי כל כך כמו שאני חושב.
״מה רצית?למה אני כאן?״היא שאלה אותי שוב בטון המעצבן הזה.
״תעני לי על השאלה,את שונאת אותי?״שאלתי אותה מרים את ראשה אליי ופשוט שקעתי בעיניים היפות שלה.
״כן״היא אמרה לי,מסתכלת עמוק בעיניי והרגשתי כל כך מוזר בחיים לא הרגשתי ככה ועוד מבחורה.
״טוב,תגיד לי מה אתה רוצה או שאני הולכת״היא אמרה לי,כמה חוצפה יש לבחורה הזאת?
״את תשארי כאן עד שאני אגיד לך ללכת״צעקתי עלייה משכתי אותה אליי כדי שלא תהיה לה שוב אפשרות לברוח.
״אתה לא תגיד לי מה לעשות אתה מבין את זה?״היא צעקה עליי גם וזה העלה לי את העצבים בחיים לא הייתי כל כך עצבני.
״את לא מבינה שההתנהגות הזאת ממש לא עוזרת לך איתי ואת רק מסתבכת יותר ויותר״אמרתי לה מסתכל עמוק בעיניים היפות והמהפנטות שלה שכמעט גרמו לי לשכוח מכל העצבים שהיא מביאה לי.
״אתה לא מפחיד אותי,כמה פעמיים אני צריכה להגיד לך את זה?״היא שאלה אותי והמבט שלה היה בו משהו שלא הצלחתי להבין.
״יפיופה,את לא מבינה שאת בסוף תהיי שלי כי כשאני רוצה משהו אני משיג אותו״אמרתי לה והדגשתי כל מילה.
״תמשיך לחלום״היא אמרה לי ועדיין לא הבנתי מה יש במבט שלה וזה פשוט שיגע אותי.
״טוב למה אני כאן?״היא אמרה לי בקול חסר סבלנות וכל כך ניסיתי שלא להתחרפן.
״אני צריך את העזרה שלך״אמרתי לה וזה ממש היה לי קשה להגיד את זה כי אני ממש לא מישהו שמבקש עזרה.
״במה?״היא שאלה אותי ופתאום הרגשתי כאילו השנאה שלה כלפיי נעלמה לגמרי.
״אח שלי לא מרגיש טוב,אני ממש חייב שתעזרי לי״אמרתי לה יותר נכון התחננתי בפנייה ובחיים לא התחננתי בפניי מישהו.
״אני אעזור לך״היא אמרה לי וזה העלה לי חיוך לדעת שהיא לא עד כדי כך שונאת אותי.
״אל תתלהב אני עושה את זה רק בגלל שאח שלך ממש חמוד ושאף אחד לא צריך לסבול בעיקר לא ילדים״היא אמרה לי וזה הוריד לי את החיוך.
״את אוהבת לעצבן אותי אה?״שאלתי אותה מלטף את פנייה.
״טיפה״היא אמרה לי וזה הצחיק אותי.
״אתה צריך לצחוק יותר,חבל שלא ישמעו את הצליל היפה הזה״היא אמרה לי ופשוט הלכה מבלי לתת לי להגיב.
וואו כשהיא אמרה את זה הרגשתי כאילו אני רוצה לשמוע את זה תמיד ורק ממנה.
״מה קרה לו?״היא שאלה אותי כשהתקרבתי אליהם וראיתי שהיא מלטפת את הפנים שלו והמבט שלה עליו.
״לא יודע״אמרתי לה ורק הסתכלתי על השפתיים שלה ולא יכולתי להפסיק.
״הוא אכל?״היא שאלה אותי והסתכלה עליי.
״לא״אמרתי לה והיא הנהנה ושוב ליטפה את פניו.
״אם אתה רוצה שאני אטפל בו אז תבואו אליי,אבל אם יש לך בעיה עם זה אז לא משנה״היא אמרה לי מבלי להסתכל עליי.
״אוקיי,תעשי מה שצריך העיקר שהוא לא יסבול״אמרתי לה ופשוט לא יודע למה היא הסתכלה עליי ולא הזיזה את המבט שלה ממני.
״מה קרה?״שאלתי אותה לא מבין.
״זה פשוט מהפנט לראות שאתה גם יכול להיות אוהב ודואג ולא מפחיד כל הזמן״היא אמרה לי וזה פשוט גרם לי לחייך לדעת שהיא חושבת עליי גם דברים טובים.
״מי את?״היא שאלה את לורן ולורן טיפה התביישה.
״אני רותם״היא אמרה לה ולורן הסתכלה עליי והנהנתי.
״אני לורן,את חברה של אסי?״לורן שאלה אותה והיפיופה הזאת פשוט הסמיקה והיא הייתה יותר מושכת ממה שהיא בדרך כלל.
״לא״היא אמרה לה והרגשתי כאב מוזר בחזה,בחיים לא הרגשתי כאב כזה.
״חבל,אסי הוא פשוט בן אדם דואג ושומר״לורן אמרה לה ופשוט הילדה הקטנה הזאת גרמה לי לחייך.
״אני יודעת,רק חבל שהוא לא מראה את זה״שמעתי אותה אומרת ללורן וזה הפתיע אותי מאוד.
״נלך?״שאלתי אותה והיא הנהנה ופשוט סימנתי למאבטח להחזיק את זורי בעדינות והמאבטח השני החזיק את לורן והלכנו לכיוון הבית שלה.
״אז את אוהבת את זה שאני אוהב ודואג?״שאלתי אותה.
״רק אמרתי שאתה צריך להיות ככה תמיד״היא אמרה וזה גרם לי לצחוק.
״את פשוט לא מבינה שהסיבה היחידה שאני לא תמיד ככה זה כי יש אנשים שיכולים לפגוע בי ובמי שאני אוהב אם הם ידעו את זה״אמרתי לה והיא הסתכלה עליי.
״אתה פשוט לא מבין שההתנהגות שלך מרחיקה ממך אנשים״היא אמרה לי.
״את חושבת שאני לא יודע את זה?״שאלתי אותה.
״אם אתה יודע אז למה אתה ממשיך?״היא שאלה אותי כשהגענו לבית שלה.
״תיכנס איתם אנחנו כבר באים״אמרתי לו והמאבטח נכנס עם לורן וזורי לבית שלה.
״ממש תודה שאת עוזרת לי״אמרתי לה וליטפתי את פנייה.
״בכיף״היא אמרה לי וחייכה את החיוך המהפנט שלה.
״את כל כך יפה״אמרתי לה ופשוט לא יכולתי להזיז את המבט שלי ממנה.
״ככה יותר נעים לי איתך,אבל אני עדיין כועסת על כל מה שקרה״היא אמרה לי והמבט שלה עבר בין העיניים שלי לשפתיים שלי.
״את פשוט משגעת אותי״אמרתי לה וליטפתי את הפנים היפות שלה.
״אסי,אנחנו בחיים לא נהיה ביחד״היא אמרה לי וזה כל כך עיצבן אותי.
״נראה לך שאני שואל אותך?״שאלתי אותה בצעקה.
״אל תצעק עליי ורק נדמה לך שאתה מפחיד אותי״היא צעקה עליי בחזרה.
״תשתקי כבר״אמרתי לה ופשוט משכתי אותה אליי וסוף סוף נישקתי אותה.
YOU ARE READING
The perfect mistake..
Storie d'amore"את כל כך שלי"אמרתי לה וקירבתי אותה אליי שלא תהיה לה אפשרות לברוח. "אני לא שלך ואני בחיים לא יהיה שלך"היא אמרה לי בקול הפראי והסקסי שלה שמשגע אותי כל כך. "יש לך טעות יפיופה,אם את לא תהיי שלי את לא תהיי של אף אחד"אמרתי לה בעצבים וקירבתי את פנייה היפו...