מנקודת מבט רותם:
אחרי שאסי הלך,המשכתי לראות את הסרט אבל המחשבות שלי לא הפסיקו הוא ירצה שניפרד כי לא רציתי?
״מה רו שלי?״נורי שאל אותי כשנכנס לחדר שלי והתיישב על המיטה שלי.
״סתם,הכל בסדר״אמרתי לו.
״רו,אני מבין שיש לך בן זוג אבל זאת לא סיבה לזה שהפסקת לשתף אותי ואני באמת מרגיש שאנחנו מתרחקים למרות שהבטחנו אחד לשנייה שזה לא יקרה שוב״הוא אמר לי והרגשתי פתאום שאני כל כך קרובה ללאבד אותו.
״נורי,אני פשוט מרגישה שהקשר שלנו מפריע לאסי״אמרתי לו והדמעות זלגו מעיניי.
״אז את מעדיפה לאבד אותי?״הוא שאל אותי,מסתכל עליי.
״ממש לא,נורי שלי אתה יודע כמה אני אוהבת אותך ואתה המשפחה שלי״אמרתי לו בקול חנוק מדמעות.
״אני לא מרגיש שאנחנו עדיין משפחה,כי את לא מפסיקה להסתיר ממני דברים במשך כל השבועיים האלה״הוא אמר לי ועם כמה שכואב לי זה באמת ככה.
״אני מצטערת נורי שלי״אמרתי לו וחיבקתי אותו חזק לא מתכוונת לאבד אותו.
״זה בסדר ותשכחי מזה שאני אתן לו לקחת אותך ממני״הוא אמר לי מחבק אותי חזק יותר ומנשק את ראשי.
״תספרי לי מה קרה?״הוא שאל אותי והנהנתי.
״התנשקנו והנשיקה התעמקה יותר ויותר ויצא מצב שהוא היה מעליי ולא הייתי מוכנה לזה כי זה מהר לי מדי וגם אתה יודע״אמרתי לו והוא הנהן.
״ואני חושבת שזה ירחיק אותו ממני״אמרתי לו.
״אם הוא יתרחק ממך בגלל זה הוא דפוק,אבל אני מאמין שאם הוא באמת אוהב אותך הוא לא יתרחק ממך בגלל דבר כזה״הוא אמר לי וחיבק אותי אליו.
״אני מקווה,כי הוא באמת הגבר היחיד שהתאהבתי בו״אמרתי לו והוא חייך.
״מה אתה מחייך מכוער?״שאלתי אותו והוא צחק.
״אני שמח לראות אותך ככה מאושרת״הוא אמר לי ונישק את ראשי.
״תודה נורי באמת,זה לא מובן מאליו״אמרתי לו.
״באהבה רו שלי״הוא אמר לי וחיבק אותי חיבוק קטן.
״בואי נרד למטה הקטנים התגעגעו אלייך״הוא אמר לי וירדנו למטה.
״רו״מאורי אמר לי וחיבק אותי.
״מאורי״אמרתי לו והתכופפתי אליו.
״רו,את יודעת שקניתי לך מתנה?״הוא שאל אותי ונזכרתי שמחר זה היום הולדת שלי.
״באמת?״שאלתי אותו והוא הנהן.
״מאורי,רוצה שאני אגלה לך סוד?״שאלתי אותו.
״כןן״הוא צעק בהתלהבות.
״אני אוהבת אותך מאוד״לחשתי באוזנו והוא קפץ עליי,מחבק אותי חזק.
״גם אני אוהב אותך רו״הוא אמר לי וחיבק אותי יותר חזק,התיישבנו כולנו על הספה וראינו טלוויזיה.
״מה אתם אומרים שנלך למסעדה?״נורי שאל אותנו ומאורי ולורן התלהבו מהרעיון.
״רו את רוצה?״הוא שאל אותי.
״לא יודעת,אני טיפה עייפה״אמרתי לו ולא רציתי לאכזב אותם אבל באמת הייתי עייפה.
״יהיה כיף וגם ממזמן לא היינו לבד ארבעתנו״הוא אמר לי ושלושתם קפצו עליי וחיבקו אותי.
״בסדר קרציות״אמרתי להם וצחקנו כולנו,עלינו שלושתנו לחדר שלי ולורן הלכה לחדר שלה להתארגן והוצאתי למאורי בגדים וכמובן שנורי בחר לי בגדים.
״מאורי לבוא לעזור לך?״שאלתי את מאור כשהוא התקלח במקלחת שבחדר שלי.
״כן״הוא אמר לי ונכנסתי למקלחת,עזרתי לו להתנגב ולהתלבש.
״יפיוף קטנטן״אמרתי לו ודיגדגתי אותו.
״רו דיי״הוא אמר לי תוך כדי צחוק.
״אני אתקלח ואז אני אבוא טוב מאורי?״שאלתי אותו כשהפסקתי לדגדג אותו.
״טוב,אני למטה משחק עם לורן״הוא אמר לי והנהנתי,כשהוא יצא התקלחתי וחפפתי את השיער וכשסיימתי התנגבתי,שמתי עליי את החלוק וחזרתי לחדר.
״אתה כבר מוכן?״שאלתי את נורי כשראיתי אותו שוכב על המיטה שלי לבוש כבר.
״כן,רק לנעול נעליים״הוא אמר לי,קם מהמיטה ונישק את ראשי.
״תתלבשי אני הולך לבדוק אם לורן מוכנה״הוא אמר לי וירד למטה,התלבשתי ונעלתי נעליים ופתאום תקפה אותי סחרחורת ולא הבנתי מאיפה זה בא.
״רו שלי,את בסדר?״נורי שאל אותי כשנכנס לחדר.
״כן,רק סחרחורת קטנה״אמרתי לו כשהוא התיישב לידי.
״בואי נעשה לך צמה״הוא אמר לי ועשה לי צמה ממש יפה,כשהוא סיים נישקתי את הלחי שלו.
״בואי נרד למטה ובבקשה רו שלי אם יש לך שוב סחרחורת תגידי לי״הוא אמר לי והנהנתי.
ירדנו למטה,הלכתי למטבח ומזגתי לעצמי מים כשסיימתי את הכוס מים לקחתי את התיק שלי שהיה תלוי בכניסה לבית ושמתי שם את האייפון שלי ומטען וכמובן כסף.
״בוא נצא״נורי אמר לנו ויצאנו מהבית כשמאורי מחזיק לי יד ולורן מחזיקה יד לנורי,נעלתי את הבית ונכנסנו לאוטו.
״ניסע למסעדה שאהבנו?״נורי שאל אותי והנהנתי,הנסיעה עברה בשירים ובצחוקים.
כשהגענו למסעדה וירדנו מהאוטו הרגשתי פלאשים שסינוורו לי את העיניים וראיתי שמצלמים אותנו,אחרי התמונות נכנסנו למסעדה והתיישבנו כשנורי ולורן מולי ומול מאורי.
הזמנו אוכל,אכלנו,צחקנו והיה מדהים זה היה כיף להיות איתם אבל הייתה לי הרגשה מוזרה כזאת כאילו משהו הולך לקרות אבל העדפתי להתעלם מזה כדי שזה לא יהרוס לי את היום המדהים הזה.
״רוצים נלך לסרט או שנלך מחר?״שאלתי אותם.
״מחר,אנחנו עייפים״לורן אמרה לי והנהנתי.
״נורי,נלך הביתה לישון כדי שהם לא יהיו עייפים״אמרתי לו ויצאנו מהמסעדה לכיוון האוטו ונסענו הביתה.
כשהגענו הביתה,יצאנו מהאוטו ונכנסנו לבית כולנו עלינו לחדר שלי ופשוט נרדמנו על המיטה שלי בלי לשים לב.
כשקמתי ראיתי את אסי לידי,חיבקתי אותו והוא נישק את שפתיי הוא כל כך יפה והוא סוף סוף שלי לא משנה כמה ניסיתי להדחיק את הרגשות שלי.
״אסי״לחשתי לו כשהתנתקנו מהנשיקה.
״מה יפיופה שלי?״הוא שאל אותי,מלטף את פניי.
״אתה רוצה לחזור לגור פה עם זורי?״שאלתי אותו והוא חייך את החיוך הגברי והמהפנט שלו.
״מה אתה מחייך?״שאלתי אותו וליטפתי את פניו.
״הוא כבר כאן,משחק עם לורן ומאור״הוא אמר לי ונישקתי את שפתיו.
״ואתה?״שאלתי אותו והוא שתק.
״אתה נשאר בבית שלך״אמרתי לו בקול שקט כשהבנתי שהוא מעדיף להישאר שם.
״בינתיים״הוא אמר לי ונישק את ראשי.
״אוקיי ואני יכולה לשאול אותך עוד שאלה?״שאלתי אותו ועדיין ליטפתי את פניו.
״אתה באמת עזבת את כל הפשע?״שאלתי אותו והוא פשוט בהה בעיניי.
״אסי?״שאלתי אותו אחרי כמה דקות של שקט.
״ברור שעזבתי את הפשע יפיופה,למה את שואלת?״הוא שאל אותי וחייך חיוך קטן.
״לקח לך הרבה זמן לענות על זה״אמרתי לו והורדתי את ידיי מפניו וגם הפסקתי להסתכל על העיניים היפיפיות שלו.
״יפיופה,את לא מאמינה לי?״הוא שאל אותי והרים את ראשי אליו,ככה שעיניי היו עליו.
״אני כן,אבל יש לי הרגשה שאתה לא אומר לי את כל האמת״אמרתי לו וראיתי איך הוא מתחיל להתעצבן.
״דיי יפיופה,מה יהיה כל פגישה שלנו נריב?״הוא שאל אותי בעצבים.
״עזוב,שכח ששאלתי את זה בכלל״אמרתי לו גם בעצבים.
״אין לי כוח לזה,יודעת מה?לא,לא עזבתי את הפשע ואני גם לא מתכוון לעזוב״הוא אמר לי בחצי צעקה וזה איכזב אותי.
״אוקיי,זכותך אבל אל תצפה שאני אאהב את זה״אמרתי לו בכעס וקמתי מהמיטה.
״את לא מבינה שזה חלק ממני?״הוא שאל אותי וקם גם הוא מהמיטה.
״אני מבינה,אבל אני לא יכולה עם זה יותר״אמרתי לו ונכנסתי למקלחת,צחצחתי שיניים ושטפתי פנים.
״לא יכולה עם מה?״הוא שאל אותי בכעס ודפק בקיר כשנכנס למקלחת.
״עם זה שאתה משקר לי ומסתיר ממני דברים״אמרתי לו.
״הסתרתי את זה ממך כי ידעתי שאם תדעי שלא באמת עזבתי אני אאבד אותך וסעמק את הפכת אותי לבן אדם רגיש ואני מרחם אפילו על אלה שחייבים לי כסף״הוא אמר לי בצעקה.
״אסי,אתה לא תאבד אותי להפך אם תמשיך להסתיר ממני דברים ברור שתאבד אותי ואני לא חושבת שלהיות בן אדם טוב זה משהו רע״אמרתי לו והוא התקרב אליי.
״את אומרת שאני בן אדם רע?״הוא שאל אותי מתקרב אליי יותר ויותר.
״לא,מה שאני אומרת זה שאתה לפעמיים מתנהג מגעיל אבל אתה לא בן אדם רע״אמרתי לו ולא הסתכלתי עליו,אני לא יכולה לסמוך עליו.
״יפיופה,אני אוהב אותך אבל אני מצטער כל הפשע הזה זה אני ותצטרכי לקבל אותי עם זה״הוא אמר לי וליטף את פניי.
״אוקיי,אבל אל תשקר לי יותר״אמרתי לו והוא הנהן ונישק אותי נשיקה ארוכה.
״אני אוהב אותך״הוא לחש לשפתיי ואני עדיין מנסה לשכנע את עצמי שהוא באמת אוהב אותי.
״גם אני אותך״אמרתי לו ונסחפנו לעוד נשיקה.
״מה זה היה?״שאלתי אותו כשרעש של ירייה קטע את הנשיקה שלנו וההרגשה שלי שמשהו רע הולך לקרות רק התגברה יותר ויותר.
YOU ARE READING
The perfect mistake..
Roman d'amour"את כל כך שלי"אמרתי לה וקירבתי אותה אליי שלא תהיה לה אפשרות לברוח. "אני לא שלך ואני בחיים לא יהיה שלך"היא אמרה לי בקול הפראי והסקסי שלה שמשגע אותי כל כך. "יש לך טעות יפיופה,אם את לא תהיי שלי את לא תהיי של אף אחד"אמרתי לה בעצבים וקירבתי את פנייה היפו...