מנקודת מבט אסי:
אני לא מאמין,מה הקשר ביני לבין נהוראי?אין בנינו שום דבר דומה ואנחנו לא סובלים אחד את השני אז איך זה הגיוני בכלל שאנחנו אחים.
״מה אמרת?״היא שאלה את נהוראי בהלם.
״שיש סיכוי שאסי ואני אחים״הוא אמר לה ואני עדיין הייתי צריך להקל את זה.
״רגע,אני יכולה שנייה את הדף?״היא שאלה אותי ורק בהיתי בעיניים היפות שלה.
״אסי?״היא שאלה אותי,אבל לא יכולתי שלא לשקוע לתוך העיניים האלה שלה ולחשוב שאני כל כך קרוב ללאבד אותה.
״בטח,אבל מה את חושבת שתמצאי שם?״שאלתי אותו עדיין מסתכל על כמה היא יפיפיה ועל כמה שאני לא יכול לתת לה ולילדים שלי לחמוק לי מבין הידיים.
״תראו״היא אמרה לנו אחרי כמה דקות וסובבה אלינו את הדף.
״מה ראית?״נהוראי שאל אותה והוא לא הבין בדיוק כמוני מה היא ראתה.
״לאמא שלך היה עוד ילד אבל קרה שם משהו ועד עכשיו אין עליו כלום,אבל התאריכים שכתובים פה מתאימים לכל התיק אימוץ שלך אסי״היא אמרה לנו והייתי צריך לדעת שזה באמת נכון.
״אבל איך זה הגיוני?״שאלתי אותה.
״אני לא יודעת,אבל אתם אחים״היא אמרה לי והייתה בהלם בדיוק כמוני.
״תקשיבו,אולי תעשו בדיקת דם או משהו״היא אמרה לנו והאמת זאת הדרך שנהיה הכי בטוחים.
״אני מוכן״אמרתי לה ונישקתי את ראשה.
״גם אני״הוא אמר לה וזה לא מתאים כל החיוכים שהוא זורק לה,אח שלי או לא אח שלי שיפסיק לחייך אלייה ככה.
״את יכולה לספר לי מה הקטע של השרשרת?״שאלתי אותה והמבט שלה פתאום השתנה.
״אני אספר לך,אבל לא עכשיו״היא אמרה לי בלחש ולא הבנתי מה השתנה בה,היא ככה בגלל מה ששאלתי?
״תקשיבו ניפגש פה אחרי שעשיתם את הבדיקה״היא אמרה לנו ועלתה למעלה וזה שיגע אותי שאני לא יכול להבין מה קרה לה.
״מה עובר עלייה?״שאלתי אותו.
״השרשרת,זה סיפור רגיש אצלה האמת יותר מדי רגיש״הוא אמר לי והבנתי שאני אצטרך להיות יותר מדי רגיש אלייה גם בגלל השרשרת אבל בעיקר בגלל ההריון.
עברו יותר משש שעות וכבר עשינו את הבדיקה ואני ממש מקווה שאנחנו לא אחים כי אני לא סובל אותו והוא לא סובל אותי.
אני עכשיו יושב איתה והיא לא מוציאה מילה ואני לא רוצה לאבד אותה בגלל שאני לא מצליח לבחור.
״מה יש לך יפיופה?״שאלתי אותה והעצבים עלו לי בלי לשים לב,התעצבנתי שהיא לא משתפת אותי.
״כלום,אני רק רוצה לישון״היא אמרה לי וזה גרם לי להתעצבן עוד יותר,כי אני יודע שקורה לה משהו.
״אני לא יכול איתך יותר״אמרתי לה מרוב העצביים שהיו בי.
״אני לא מבינה,אסור לי לישון?״היא שאלה אותי והסתכלה עליי.
״זה סתם תירוץ ושנינו יודעים את זה״צעקתי עלייה ואפילו לא עיניין אותי שהיא תיפגע ופתאום הרגשתי שאסי הישן יוצא ממני וממש לא אהבתי את זה.
״יודע מה,כן זה תירוץ כי אני לא רוצה שנהיה ביחד אם אתה לא מוכן לוותר על הפשע״היא אמרה לי והלב שלי נשבר,כי אני ממש לא רוצה לאבד את הבחורה המטריפה הזאת,את האישה שלי.
״את לא מבינה שאני לא יכול לוותר על הפשע?״שאלתי אותה וקמתי מהמיטה בעצבים,מנסה להרגיע את עצמי.
״אני מבינה ובגלל שאני מבינה אני החלטתי שלא להישאר איתך״היא אמרה לי ומרוב עצבים מהמחשבה שהיא לא תהיה איתי יותר,העפתי לה סטירה.
״את לא תעזבי אותי ואם כן תעשי את זה כל החיים שלך יראו ככה״צעקתי עלייה וראיתי אותה בוכה וזה לא פגע בי אפילו קצת וזה מה שהפחיד אותי,שזה שהיא בוכה לא עיניין אותי בכלל.
״לא,החיים שלי לא יראו ככה ואל תאיים עליי כי ברגע שאני אלד את הילדים שלי לא תראה אותם יותר בחיים״היא אמרה לי וקמה מהמיטה.
״את לא הולכת לשום מקום״צעקתי עלייה ותפסתי אותה חזק רגע לפני שהיא יצאה מהחדר.
״תעזוב אותי,אתה פסיכופת אסי הבטחת שזה לא יקרה שוב ואת ההזדמנות האחרונה שלך איבדת״היא אמרה לי ואני רק הייתי במה שהיא אמרה לי לפני רגע.
״את לא יכולה לעשות את זה,את לא יכולה לקחת ממני אותם״אמרתי לה והסתכלתי על הבטן שלה.
״אני יכולה ואתה הבאת את זה על עצמך״היא אמרה לי והיא צודקת אני אשם.
״אני מצטער,אני לא יודע מה קרה לי ראיתי שאת מסתירה ממני דברים והתעצבנתי״אמרתי לה.
״לא אסי,אין לי כוח יותר לשמוע את ה״אני מצטער״ שלך ואחרי כמה זמן אתה שוב פוגע בי״היא אמרה לי וידעתי שאם אני אמשיך להתנהג אלייה ככה זה לא רק שאני אאבד אותה זה גם שאני לא אראה אותה יותר בחיים.
״אחרי שאנחנו מבררים את כל סיפור האסון אני לא רוצה לראות אותך יותר״היא אמרה לי וניסתה להשתחרר מהאחיזה שלי.
״לא,את שלי ואת תשארי שלי וזה לא מעניין אותי שאת לא רוצה״צעקתי עלייה והאחיזה שלי בה התהדקה יותר ויותר.
״אתה מכאיב לי״היא אמרה לי.
״זה לא מעניין אותי,את לא תקחי ממני אותם ויותר מזה את לא תקחי לי אותך הבנת אותי?״צעקתי עלייה ופתאום הייתה דפיקה בדלת.
״תפתחו״שמענו את הקול של נהוראי.
״מה אתה רוצה?״שאלתי אותו כשפתחתי את הדלת ודחפתי אותה למאחורי הדלת.
״הגיעו התוצאות ולצערי אנחנו אחים״הוא אמר לי.
״אל תדאג גם אני לא רציתי להיות אח שלך״אמרתי לו וסגרתי עליו את הדלת.
״למה אתה מתנהג אליו ככה?״היא שאלה אותי.
״אני אתנהג אליו איך שבא לי״אמרתי לה בעצבים.
״לא אתה לא,הוא אח שלך ולפני שהוא אח שלך הוא אח שלי והוא הבן אדם שאני הכי אוהבת בעולם״היא אמרה לי ושנאתי שהיא אמרה שהוא הבן אדם שהיא הכי אוהבת.
״וואלה,אז לכי תהיי איתו״אמרתי לה.
״בכיף,זה עדיף מאשר להיות איתך״היא אמרה וזה הרגע שהכי עיצבן אותי,פשוט דחפתי אותה חזק לקיר מבלי לחשוב על התוצאות.
״אחחח״היא צעקה והחזיקה בבטן ואז קלטתי מה אני עושה,זה כאילו אסי החדש חזר ואסי הישן נעלם.
״מה קרה?״שאלתי אותה,מתקרב אלייה.
״עוף ממני״היא צעקה עליי.
״נורי״היא צעקה ונהוראי היה בחדר תוך דקה.
״מה קרה לך?״הוא שאל אותה ברגע שהוא נכנס לחדר.
״סתם נפלתי,אתה יכול לעזור לי לקום ולקחת אותי לבית חולים?״היא שאלה אותו והוא הנהן.
אני הסתכלתי עליהם מהצד,כולי אוכל את עצמי ומקנא שזהו היא תהיה של מישהו אחר כי אני אידיוט והרבצתי לה ועוד מלא דברים.
״אתה בא?״הוא שאל אותי וראיתי שהיא תופסת בו.
״לא,הוא לא בא בוא נלך״היא אמרה לו והם יצאו מהחדר,האמת נפגעתי כמו שלא נפגעתי בחיים.
״יודע מה,אני כן בא״אמרתי לו רגע לפני שהם יצאו מהבית והתקרבתי אליהם.
״יופי״הוא אמר ויצאנו מהבית,עלינו לאוטו שלו ונסענו לבית חולים.
״אל תיגע בי״היא לחשה לי כשבאתי להחזיק לה את היד.
״אני מצטער״אמרתי לה ובאמת אני כל כך מצטער שהכאבתי לה ככה ושצעקתי עלייה ככה.
״זה לא מעניין אותי,אתה מבין שיש סיכוי שהתינוקות שלי נפגעו?״היא שאלה אותי בקול חנוק וראיתי שהיא בוכה ושרף לי הלב.
״הם לא,הם יהיו בסדר״אמרתי לה וניסיתי גם להאמין שהם בסדר.
״זאת הייתה דחיפה חזקה,אין סיכוי שהם לא נפגעו והכל בגללך״היא אמרה לי.
״תפסיקי כבר,נכון זה הכל בגללי ואני דפוק אוקיי?אבל זה רק שהתעצבנתי שאת רוצה לעזוב אותי״אמרתי לה בעצבים.
״אסי די,כואב לי ואני לא רוצה לדבר איתך״היא אמרה לי.
״הגענו״הוא אמר לנו והוא יצא מהאוטו באתי לעזור לה לצאת אבל היא יצאה לבד וזה עיצבן אותי.
נכנסנו לבית חולים והיא לא הסתכלה עליי אפילו לשנייה והלכנו לחדר של הדוקטור והיא נכנסה עם נהוראי והרגשתי כאילו הם זוג.
כאב לי ובחיים לא הרגשתי ככה זאת ההרגשה הכי מסריחה שיש,להרגיש שהדבר הכי טוב שקרה וקורה לך בחיים חומק לך מבין הידיים והכל באשמתך.
הם יצאו בערך אחרי שעה שאני מתעצבן על עצמי,על זה שהכאבתי לה ושיכול להיות שגם פגעתי בילדים שלי.
״היא והתינוקות בסדר,רק תשמרו עלייה״הדוקטור אמר לי כנראה שם לב שאני האבא.
״אל תדאג דוקטור,נשמור עלייה הכי טוב שיש״נהוראי אמר לו ושנאתי אותו עוד יותר.
יצאנו מהבית חולים לכיוון האוטו,נכנסנו לאוטו והרגל שלי רעדה מעצבים לא יכולתי להפסיק להתעצבן.
״הוא דיבר איתי,מה אתה מתערב?״שאלתי אותו בעצבים.
״אסי,אם כל הכבוד אני הייתי פה לפנייך וזה לא מעניין אותי את מי הוא שאל ובתכלס לא מעניין אותי כלום ממה שאתה אומר״הוא אמר לי ופשוט קמתי מהמושב של האוטו וחנקתי אותו.
״דיי,תפסיק כבר אתה פשוט נהיה מפלצת״היא אמרה לי והעיפה אותי מנהוראי.
״נמאס לי ממך כבר,מילא אני אבל בחיים שלך אל תרים עליו יד״היא אמרה לי והעצבים שלי רק התלהטו יותר ויותר.
״תסתמי את הפה כבר,אני לא יכול לשמוע אותך יותר״צעקתי עלייה וממש הוצאתי עלייה את כל העצבים שלי.
״אז תשמע בכל זאת ואני לא אשתוק לך יותר כי באמת עברת את השיא״היא אמרה לי וידעתי שהיא צודקת אז פשוט שתקתי.
כשהגענו לבית שלה יצאנו מהאוטו ונכנסנו הביתה,הם עלו למעלה ואני התיישבתי על הספה והבנתי שזהו,איבדתי אותם.
״אסי,מה קרה לרותם?״לורן שאלה אותי מוציאה אותי מהמחשבות שהייתי בהם.
״ממתי את פה?״שאלתי אותה.
״מאז שהתיישבת״היא אמרה לי.
״ולגבי השאלה שלך,היא לא מרגישה טוב״אמרתי לה.
״אני שמעתי את הצעקות״היא אמרה לי והסתכלה עליי.
״זה סתם לורן,הכל טוב״אמרתי לה וליטפתי את שיערה.
״אני אוהבת את רותם אסי וגם אותך אני לא רוצה שתיפרדו״היא אמרה לי והבנתי שאני באמת אשם.
״גם אני לא,אבל עשיתי לה דברים דוחים ואני חושב שזה ייגמר״אמרתי לה והיא בכתה.
״לא לורן,אל תבכי״אמרתי לה ומשכתי אותה אליי מחבק אותה חזק.
״אני לא רוצה לעזוב אסי,אבל אני גם לא רוצה שתיפרדו כי אני אוהבת את שניכם ואני רוצה שתישארו ביחד״היא אמרה לי בקול חנוק.
״אני יודע״אמרתי לה.
״תבקש ממנה סליחה,תראה לה שאתה אוהב אותה״היא אמרה לי ופתאום שמתי לב כמה היא גדלה.
״את צודקת לורן,אבל אני לא חושב שזה יעזור היא פגועה ממני ופגעתי בה יותר מדי״אמרתי לה.
״לורני,תשאירי אותנו לבד?״שמעתי את הקול שלה והסתכלתי עלייה.
״בטח״לורן אמרה לה,נתנה לי נישקה בלחי ולה חיבוק ועלתה לחדר שלה.
״באתי להגיד לך משהו ואני הולכת״היא אמרה לי וחיכיתי שהיא תתחיל לדבר.
״שבי״אמרתי לה וראיתי שהיא לא רוצה להיות קרובה אליי ונשבר לי הלב,בחיים לא חשבתי שאני אוהב ככה מישהי ושישבר לי הלב ככה.
״אני מעדיפה לעמוד״היא אמרה לי והרגשתי שהיא הולכת להיפרד ממני.
״אתה יכול לקבל את זה ואתה יכול גם שלא,אבל אני לא יכולה להישאר איתך יותר אתה פגעת בי מספיק והיום זה באמת היה השיא ואין לי כבר כוחות ונמאס לי לתת לך הזדמנויות וזהו מקווה שיהיו לך אחלה חיים״היא אמרה לי ועלתה לחדר שלה מבלי לתת לי להגיב בכלל.
עליתי לחדר שלי,ארזתי את הדברים שלי וירדתי למטה נכנסתי לחדר של מאור וראיתי אותו ישן.
התכופפתי אליו וליטפתי את פניו,אני אתגעגע אליו הוא אח שלי הקטן,האוצר שלי.
״אסי״הוא אמר לי.
״תחזור לישון אוצר שלי״אמרתי לו.
״אתה הולך?״הוא שאל אותי ולא יכולתי לשקר לו.
״כן,אבל אתה תישאר פה כי אני הולך לעשות משהו מסוכן ואני לא יכול לאבד אותך״אמרתי לו וליטפתי את שיערו.
״אבל למה אתה הולך,לרו יש תינוק״הוא אמר לי וזה כאב לי יותר שאני אאבד כנראה גם את הילדים שלי.
״אני יודע,אוצר שלי תמשיך לאהוב אותה ואל תדאג היא תשמור עלייך טוב״אמרתי לו,נישקתי את ראשו ויצאתי מהחדר שלו.
ירדה לי דמעה,בפעם השנייה פעם אחת עם האישה שלי שכבר איבדתי ופעם שנייה עכשיו בגלל האוצר שלי.
נכנסתי לחדר של לורן והיא הייתה ערה,התיישבתי על המיטה שלה ומשכתי אותה אליי מחבק אותה.
״לורן,רציתי להגיד לך שאני הולך ולבקש ממך שתישמרי לי על זורי״אמרתי לה והיא הסתכלה עליי מופתעת.
״למה אתה הולך?״היא שאלה אותי וחיבקה אותי חזק.
״את יודעת למה לורן,הכאבתי לה יותר מדי״אמרתי לה ונישקתי את ראשה.
״אבל חשבתי שאחרי שדיברתם אתם תחזרו״היא אמרה לי בבכי.
״אל תבכי לורן,זה מסובך מדי״אמרתי לה.
״תשמרי על זורי,אני אוהב אותכם״אמרתי לה,כיסיתי אותה ויצאתי מהחדר שלה.
ירדתי למטה,מסתכל על הדלת של החדר שלה ומבין שממנה אני לא יכול להיפרד כי זה ייכאב לי מדי ופשוט ידעתי שאם אני יוצא מהבית הזה,אני יוצא לחיים עלובים ועם כאב ענקי בלב.
פשוט יצאתי,בלי להסתכל אחורה לחיים שהיו לי לפני רק לא היה לי מושג שאני אהיה הרבה יותר אכזרי.
YOU ARE READING
The perfect mistake..
Storie d'amore"את כל כך שלי"אמרתי לה וקירבתי אותה אליי שלא תהיה לה אפשרות לברוח. "אני לא שלך ואני בחיים לא יהיה שלך"היא אמרה לי בקול הפראי והסקסי שלה שמשגע אותי כל כך. "יש לך טעות יפיופה,אם את לא תהיי שלי את לא תהיי של אף אחד"אמרתי לה בעצבים וקירבתי את פנייה היפו...