מקווה שתאהבו ❤️
מנקודת מבט אסי:
אני כל כך עצבני ואני יכול להרוג מישהו ורצוי שזה יהיה החתיכת חרא הזה שמנסה לקחת את הבחורה שלי.
הרגל שלי רועדת מעצבים ואני מחכה שהיא תבוא וכשהיא נכנסה לבית היא נתנה לי מבט קטן ופשוט התעלמה ממני והיא תשלם על זה.
יצאתי החוצה וראיתי את החרא הזה באתי לו מאחורה והעפתי אותו לקיר חונק אותו חזק.
״תקשיב לי ותקשיב לי טוב,אם אתה לא רוצה שאני אהרוג אותך כדאי לך מאוד להתרחק ממנה״אמרתי לו חונק אותו יותר חזק.
״הבנת אותי?״צעקתי עליו.
״על מי נראה לך שאתה צועק חתיכת אפס״הוא אמר לי ופשוט העפתי אותו לרצפה.
מעיף לו אגרופים חזקים הוצאתי עליו את כל העצבים שזרמו לי בגוף.
״תקשיב לי טוב עכשיו״אמרתי לו בעצבים ותפסתי לו את החולצה חזק,חונק אותו תוך כדי.
״אם אתה לא רוצה כדור בראש כדי לך מאוד לשכוח מהבחורה הזאת ואל תשכח הפעם זאת רק אזהרה,לך תדע מה יקרה לך אם לא תעשה מה שאמרתי״אמרתי לו העפתי לו אגרוף אחרון ונכנסתי הביתה.
כדאי לו מאוד לתפוס מרחק מהבחורה שלי,כן היא הבחורה שלי גם אם אני לא מרגיש אלייה כלום ורק נמשך אלייה בטירוף.
עליתי לחדר שהיה שלי וראיתי שהתפרים נפתחו לי וידעתי שאני צריך אותה גם אם אני כועס עלייה.
הלכתי לחדר שלה ראיתי אותה ישנה,למה היא כזאת יפה ומעצבנת?היא משגעת אותי ובא לי להרוג אותה מרוב כל העצבים שהיא גורמת לי אבל עם כמה שהיא מעצבנת אותי ועם כמה שאני לא מפסיק לפגוע בה אני מרגיש שאני לא רוצה לפגוע בה ואני עושה את זה רק מתוך עצבים.
״מה אתה עושה פה?״היא שאלה אותי ופתחה את העיניים שלה ופשוט ניסיתי לא להיסחף בתוך העיניים המהפנטות שלה.
״אני צריך שתתפרי לי שוב את החתך״אמרתי לה באדישות.
״אני אתלבש ואני ארד״היא אמרה לי וכשראיתי מה היא לובשת זה גרם לי לנשוך את השפתיים,לא משנה מה היא תלבש היא תהיה הכי מושכת.
״אתה בוהה״היא לחשה לי וכיסתה את עצמה עם השמיכה שלה.
״אני אתן לך להתלבש״אמרתי לה,מתעלם ממה שאמרה וירדתי למטה.
אחרי חמש דקות היא ירדה למטה עם הערכה שלה והתיישבה לידי לא מסתכלת עליי ואין לי מושג למה,רציתי להראות לה שהיא תהיה שלי גם אם אני לא אוהב אותה.
״איך זה קרה?״היא שאלה אותי כשהיא הורידה את התחבושת שהייתה מלאה בדם.
״פשוט תטפלי בזה ובלי שאלות״אמרתי לה באדישות ובקול המפחיד שלי.
״מה קורה לך?״היא שאלה אותי וניקתה את המקום של החתך שהיא עשתה לי.
״מה שקורה לי הוא ממש לא עניינך,תסיימי ותלכי״אמרתי לה בעצבים אפילו לא שמתי לב למה שיצא לי מהפה.
״אחח״אמרתי לה בכאב כשהיא דקרה אותי והיא פשוט התעלמה מזה.
״סיימתי,תהנה עם השקט שלך״היא אמרה לי ובאה לקום מהספה.
״את לא הולכת לשום מקום עד שאת לא מסבירה לי מה הקטע בינך לבין הדביל הזה״אמרתי לה ותפסתי לה את היד.
״זה לא עניינך ותעזוב לי את היד״היא אמרה לי וניסתה לשחרר את ידה מהאחיזה שלי ורק נדמה לה שהיא תצליח.
״תעני לי״צעקתי עלייה בעצבים.
״התנשקנו״היא צעקה והעצבים שהיו לי רק התגברו יותר ויותר.
״אתה מכאיב לי״היא אמרה לי ולא התייחסתי אלייה.
״תעזוב אותי כבר״היא אמרה לי ומשכה את היד שלה ונפלה על המדרגות,אבל הדבר היחיד שחשבתי עליו זה שהיא אמרה שהם התנשקו.
וזה עיצבן אותי כשראיתי תמונות שלהם מתנשקים במחשבות שלי וזה הרתיח אותי יותר ויותר.
״את בסדר?״שאלתי אותה כשהתעוררתי מהמחשבות האלה שרק עיצבנו אותי.
״אל תתקרב אליי יותר בחיים שלך״היא אמרה לי מתאפקת שלא לבכות .
״את בחיים לא תגידי לי מה לעשות״אמרתי לה בעצבים.
״מה קורה פה?״הסוכן שלה שאל אותנו ואני ידעתי שהיום זה הסוף של הדוגמן הזבל הזה.
״היא נפלה על המדרגות״אמרתי לו באדישות והתיישבתי על הספה.
״בוא תעזור לי לעלות אותה לחדר״הוא אמר לי.
״אני אקח אותה לבד״אמרתי לו כשקמתי מהספה שמתי את היד שלה סביב הצוואר שלי ועזרתי לה לעלות למעלה.
״אני אסתדר מפה לבד״היא אמרה לי כשהגענו לחדר שלה.
״אני לא מתכוון להתווכח איתך״אמרתי לה באדישות ועזרתי לה להיכנס לחדר וגם לשבת על המיטה.
״אני רוצה לישון״היא אמרה לי.
״תשני״אמרתי לה בעצבים.
״אני לא יכולה לישון כשאתה כאן״היא אמרה לי.
״תתמודדי,אני נשאר כאן״אמרתי לה.
״אסי,מה אתה רוצה ממני?״היא שאלה אותי מסתכלת עליי עם העיניים הסוחפות והיפיפיות שלה.
״אני רוצה שתביני שאת שלי,יפיופה״אמרתי לה וליטפתי את פנייה.
״אסי,אני לא שלך אתה חייב להבין שאני לא אחכה למישהו שבכלל לא אוהב אותי״היא אמרה לי והאמת היא צודקת רק שאני אגואיסט ורכושני אלייה שזה כבר לא בשליטתי.
״את שלי ותתכונני לשמוע שהדביל הזה יעלם״אמרתי לה והיא הסתכלה עליי לא מבינה.
״יעלם?מה אתה מתכוון לעשות לו אסי?״היא שאלה אותי.
״חכי ותראי ואולי כדאי לך לשכוח אותו כבר עכשיו״אמרתי לה ובאתי לצאת מהחדר שלה.
״אסי חכה שנייה״היא אמרה לי והסתובבתי אלייה.
״לא באמת התנשקנו״היא אמרה לי.
״אז למה אמרת שכן?כדי להטריף אותי?״שאלתי אותה בעצבים.
״כדי שתתרחק ממני כבר״היא אמרה לי,אבל העיניים שלה אמרו משהו אחר.
״תשכחי מזה,תביני כבר שאת שלי״אמרתי לה ונישקתי אותה נשיקה הכי טובה שהייתה לי אני מפחד לפתח אלייה רגשות יותר ממה שאני מפתח אלייה עכשיו.
אני מפחד שהיא תהפוך לחולשה שלי אם אני יתאהב בה ואני לא יכול להגן עלייה בעיקר לא מעצמי.
״תפסיק עם זה אסי״היא לחשה לי.
״עם מה?״שאלתי אותה,מתעלם מזה שאני כבר יודע למה היא התכוונה.
״לנשק אותי כל פעם ולשחק לי עם הרגשות״היא לחשה לי.
״אני אעלם לך מהחיים״אמרתי לה ולא הבנתי מאיפה זה הגיע לי.
״מה?״היא שאלה אותי.
״אני אתרחק ממך ואני אעלם לך מהחיים ואני לוקח איתי את זוהר״אמרתי לה וירדתי למטה.
אני לא מאמין שאמרתי לה את זה,מאיפה זה בא בכלל?אני באמת הולך לשחרר ממנה ולתת למישהו אחר לקחת אותה ממני?
אני חייב לשחרר אותה,אני לא יכול שיציגו את אסי אמסלם בתור בן אדם חלש.
הלכתי לחדר של זוהר וראיתי אותו ישן,הוא האוצר שלי ולמרות שאני רואה שממש טוב לו פה הפעם אני לא לוקח סיכונים ולוקח אותו איתי.
״זורי״לחשתי לו והוא פתח את העיניים מחבק אותי חזק.
״אוצר שלי,אני יודע שכיף לך פה אבל אנחנו צריכים לעזוב״אמרתי לו והוא בכה והלב שלי נשבר.
״אני לא רוצה לעזוב אסי״הוא אמר לי בקול עצוב.
״אנחנו נחזור,אבל אנחנו חייבים לעזוב לכמה זמן״אמרתי לו וחיבקתי אותו אליי.
״אוקיי,אבל אתה מבטיח שנחזור?״הוא שאל אותי,הנהנתי ונישקתי את ראשו.
״אני הולך לעשות משהו ואז נלך״אמרתי לו והוא הנהן.
יצאתי מהחדר שלו,לבשתי את החולצה שלי שהייתה על הספה ויצאתי מהבית שלה לכיוון הבית של אמסלם.
כשהגעתי לשם פשוט נכנסתי לבית בעצבים ואמסלם לא הבין מה קורה לי.
״מה העצבים?״הוא שאל אותי.
״אתה מבין במחשבים?״שאלתי אותו והוא הנהן.
״אני צריך כתובת של מישהו בשם אמרי משהו״אמרתי לו כשהלכנו לכיוון המשרד שלו.
״אמרי הדוגמן הזה?״הוא שאל אותי והנהנתי.
״מה לך ולו?״הוא שאל אותי.
״התעסק עם הבחורה שלי ומי שמתעסק איתי הולך להצטער על היום שהוא נולד״אמרתי לו ועלה לי חיוך ממה שהולך לקרות לבחור הזה.
YOU ARE READING
The perfect mistake..
Romance"את כל כך שלי"אמרתי לה וקירבתי אותה אליי שלא תהיה לה אפשרות לברוח. "אני לא שלך ואני בחיים לא יהיה שלך"היא אמרה לי בקול הפראי והסקסי שלה שמשגע אותי כל כך. "יש לך טעות יפיופה,אם את לא תהיי שלי את לא תהיי של אף אחד"אמרתי לה בעצבים וקירבתי את פנייה היפו...