מנקודת מבט אסי:
היא פשוט מטריפה אותי אני לא יכול להמשיך לגור פה פשוט לא יכול אבל מצד שני יש את האוצר שלי ולורן שאני לא יכול לנטוש אותם.
פתאום הרגשתי אגרוף שהעיר אותי מהמחשבות וכשהראייה שלי הסתדרה ראיתי את הנהוראי הזה מולי ואני עם כל העצבים שהיו לי העפתי לו אגרוף יותר חזק ממה שהוא נתן לי.
הפלתי אותו על הרצפה חנקתי אותו והעפתי לו אגרופים בלי סוף.
״דיי בבקשה אסי אתה תהרוג אותו״שמעתי אותה צועקת וזה לא הזיז לי רק רציתי להכאיב לה.
ראיתי איך הוא מנסה לשחרר את האחיזה שלי מצווארו אבל הוא לא יצליח ופתאום הרגשתי שהוא חונק אותי וזה היה כמו קרב האבקות.
״בבקשה אסי,אני אעשה מה שתרצה״שמעתי אותה צועקת בייאוש.
״רו לא״הוא אמר לה בקושי.
״כל מה שארצה?״שאלתי אותה חונק אותו יותר חזק.
״הכל,רק תעזוב אותו״היא אמרה לי בקול חנוק.
״פעם אחרונה שאתה בא אליי ככה חתיכת בן זונה,פעם הבאה זה לא ייגמר טוב״אמרתי לו ושיחררתי את האחיזה שלי בצווארו וככה גם הוא.
קמתי והוא קם אחריי והאמת השיפוץ שעשיתי לו דווקא אהבתי והגיע לו יותר מזה שיגיד תודה שהוא לא מת.
״רו אל תעשי את זה״הוא אמר לה בלחש מסתכל עלייה.
״אין לי ברירה נורי שלי״היא אמרה לו וכשהיא באה להתקרב אליו עצרתי אותה ומשכתי אותה למעלה.
״למה עצרת?״היא שאלה אותי כשהגענו לחדר שלי.
״כי אמרת שתעשי מה שארצה״אמרתי לה מתקרב אלייה עוד יותר,לא משנה כמה אני עצבני על זה שהיא הלכה עם אושר הזבל הזה אני לא יכול להישאר אדיש ליופי שלה ולקול שלה.
״יכולת להרוג אותו״היא אמרה לי מסתכלת עליי עם עיניים מבריקות מדמעות.
״צודקת ואם לא את הוא היה כבר ממזמן מת״אמרתי לה בהתגרות ופתאום הרגשתי את הלחי שלי שורפת.
״את מסתבכת איתי ומעצבנת אותי וזה לא טוב בכלל״אמרתי לה מחזיק את ידייה חזק.
״זה לא מעניין אותי ואתה זה שמסתבך״היא אמרה לי בחוצפה ורציתי להרוג אותה.
״למה את כזאת יפה?״שאלתי אותה,מלטף את פנייה שוב עם הטבעת עם הסכין שלי.
״הסכין המפורסמת״היא אמרה לי מסתכלת בעיניי עם העיניים המטריפות והחתוליות שלה.
״מה שעשיתי לחבר שלך זה כלום״אמרתי לה חותך שוב את שפתייה היפות שנראו עוד יותר סקסיות עם הדם שיצא מהן.
״אסי,אתה פשוט לא יכול לעמוד בזה שלא בוחרים בך אני טועה?״היא שאלה אותי מלטפת את פניי וזה גרם לי לנשוך את שפתיי.
״את לא טועה זה באמת כואב שלא בוחרים בך ועל זה את תתחרטי״אמרתי לה מוריד את הסכין לצווארה ושוב השרשרת המסקרנת הזאת.
״זה לא צריך להיות ככה״היא אמרה לי בקול הפראי שלה עדיין מלטפת את פניי.
״אבל זה ככה ובגללך,את אכזבת אותי ואני לא מתכוון לוותר לך על הבגידה הזאת״אמרתי לה נלחם ברצון שלי לעצום עיניים ולהתענג על המגע שלה בפניי.
״עכשיו,אני רוצה שתעזרי לי להפיל את אושר בלי שהוא יידע ושתגלי לי על כל תוכנית שלו נגדי״אמרתי לה מוריד את ידה מפניי עדיין עם הסכין על צווארה.
״אין מצב״היא אמרה לי מסתכלת עמוק בעיניי.
״מה זה?״שאלתי אותה בעצבים.
״מה ששמעת אין מצב שאני עושה את זה״היא אמרה לי וחתכתי את צווארה.
״את אמרת שתעשי מה שאני רוצה אז תעשי את זה או שהחבר שלך מת והפעם באמת״אמרתי לה בכעס,לוחץ את הסכין לצווארה.
״זה שתחתוך אותי ותאיים עליי לא יעזור לך״היא אמרה לי.
״או שתעשי את זה או שאני יורד עכשיו ודופק לחבר שלך כדור בראש״צעקתי עלייה.
״למה אתה כל כך שונא אותו?״היא שאלה אותי בוכה למרות שראיתי שהיא נלחמה בעצמה שלא לבכות מולי.
״זה לא עניינך פשוט תעשי את זה״אמרתי לה בכעס והיא פשוט נישקה אותי.
היינו קרובים לקיר,משכתי אותה אליי עוד יותר ופשוט לא הפסקתי לנשק את השפתיים המטריפות והטעימות שלה.
טרפתי את שפתייה לא משנה כמה היא מעצבנת אותי ולא משנה כל מה שהיא עשתה הנשיקה הזאת העלימה ממני הכל.
״אל תחשבי שזה שתנשקי אותי אני אשכח מה שביקשתי״אמרתי לה ופשוט המשכתי לנשק אותה בלי לתת לה להגיב אפילו.
לא מסוגל להתנתק ממנה,אני מת להרוג אותה על זה שהיא בגדה בי אבל היא מטריפה אותי.
״בבקשה אסי,תבקש ממני משהו אחר״היא לחשה לשפתיי.
״זה מה שאני רוצה״אמרתי לה מקרב אותה אליי עוד יותר.
״תספר לי מה הוא עשה לך בבקשה״היא ביקשה ממני עדיין השפתיים שלה קרובות לשלי.
״ראיתי אותו אונס מישהי בלי רחמים וזאת הייתה מישהי שאני מכיר״אמרתי לה בכעס.
״אולי לא ראית טוב״היא אמרה לי מסתכלת על שפתיי.
״ראיתי טוב תאמיני לי,היה משפט והעדתי נגדו ומאז התחילה היריבות בנינו ואני לא אומר שאני תמים אבל בחיים לא אנסתי מישהי זה הגבול האדום שלי״אמרתי לה בכעס תופס את פנייה ומרים אותן אליי בעדינות.
״אני באמת ראיתי אותו״אמרתי לה ונישקתי נשיקה קטנה את שפתיה.
״אוקיי״היא אמרה לי.
״למה זה נראה שאת לא מאמינה לי?״שאלתי אותה בעצבים,מה זה מעניין אותי שהיא לא מאמינה לי?
״אני מאמינה לך״היא אמרה לי מסתכלת עליי.
״שוב אני אגיד לך זה שהתנשקנו עכשיו לא אומר שאני לא הולך לנקום בך״אמרתי לה מסתכל על שפתייה מרגיש איך אני הולך ומתמכר אליהן.
״אני יודעת״היא אמרה לי.
״מה זה השרשרת הזאת?״שאלתי אותה מסתכל על השרשרת שעל צווארה שוב.
״זה לא עניינך״היא אמרה לי ושוב היא מעצבנת אותי.
״את תלכי אליו היום ואת תגלי לי כל מה שהוא מתכנן עליי וכשאני אגיד לך את תפגעי בו ותעזרי לי״אמרתי לה מתעלם מהעצבים שהיא מביאה לי.
״אני לא יכולה״היא אמרה לי מסתכלת עמוק בעיניי.
״למה?״שאלתי אותה.
״תעני לי,למה את לעזאזל לא יכולה לעזור לי להפיל אותו?״שאלתי אותה בעצבים.
״כי התאהבתי בו״היא אמרה לי בלי להסתכל עליי וזה הרגיש לי כמו סכין מסובבת בלב.
״מה אמרת?״שאלתי אותה בעצבים מרים את ראשה אליי בגסות.
״שהתאהבתי בו״היא אמרה לי מנסה להוריד את ראשה אבל לא נתתי לה.
״התאהבת בו?״שאלתי אותה בעצבים,מסתכל עלייה ובתוך תוכי אני מת להרוג אותה.
״כן,זה פשוט קרה הוא מדהים״היא אמרה לי והרגשתי איך העצבים שלי עולים והשנאה שלי כלפיי אושר אמסלם רק מתעצמת.
״תגידי את זה שוב״אמרתי לה תוך כדי שאני חונק אותה חזק ומצמיד את ראשה לקיר.
״תגידי את זה שוב יפיופה״אמרתי לה חונק אותה יותר חזק.
״אני אוהבת אותו״היא אמרה בקול חלש בגלל שחנקתי אותה.
נתתי לה אגרוף לבטן ופשוט לא יכולתי לשלוט בעצבים והרגשתי איך האחיזה שלי בצווארה מתחזקת יותר ויותר.
אני פשוט שונא אותה,שונא את האישה היפה והמטריפה הזאת.
״אסי,מה אתה עושה?״שמעתי את קולו של האוצר שלי וכל כך כעסתי על עצמי שהוא רואה אותי במצב כזה.
״כלום אוצר שלי,אנחנו משחקים״אמרתי לו מסתכל עמוק בעינייה ועוזב את האחיזה שלי בה וניגש אליו.
״אסי,אני גם יכול לשחק במשחק הזה?״הוא שאל אותי בתמימות כשהתכופפתי אליו.
״ממש לא זורי,זה משחק של גדולים ושלא תעז לשחק את זה אף פעם״אמרתי לו,לא רוצה שהוא יילמד ממני והוא גם ממש לא צריך ללמוד ממני כלום.
״אוקיי,אני באתי לקרוא לכם לאכול״הוא אמר לי מחבק אותי.
״אנחנו באים קטנטן יפה״היא אמרה לו בלחש מלטפת את שיערו.
״למה הצוואר שלך אדום?״הוא שאל אותה והסתכלתי עלייה במבט מזהיר.
״זה סתם השרשרת כנראה עשתה לי פריחה״היא אמרה לו ממשיכה ללטף את שיערו.
״אני אוהב אותך״הוא אמר לה וזה עשה לי משהו בלב כשראיתי איך הוא מחבק אותה ופתאום הבנתי שאני נוקם בבחורה אומנם מעצבנת בטירוף ויפיפיה אבל שהאוצר שלי כל כך אוהב.
אני עדיין ינקום בה אבל לא הנקמה שתכננתי כי אומנם היא בגדה בי אבל האוצר שלי סוף סוף אוהב וסומך על מישהי.מקווה שתאהבו ובבקשה תגיבו כדי שיידע אם אתם אוהבים ❤️
YOU ARE READING
The perfect mistake..
Romance"את כל כך שלי"אמרתי לה וקירבתי אותה אליי שלא תהיה לה אפשרות לברוח. "אני לא שלך ואני בחיים לא יהיה שלך"היא אמרה לי בקול הפראי והסקסי שלה שמשגע אותי כל כך. "יש לך טעות יפיופה,אם את לא תהיי שלי את לא תהיי של אף אחד"אמרתי לה בעצבים וקירבתי את פנייה היפו...