מנקודת מבט רותם:
״מה קרה?״שאלתי את נהוראי וראיתי את אביתר על הרצפה פצוע וכולו דם ושריטות.
״תצאי מההלם״נהוראי צעק עליי כשפשוט קפאתי.
״אתה תהיה בסדר״לחשתי לאביתר כשהוא השתעל בלי הפסקה וזה מה שהוציא אותי מההלם שהייתי בתוכו.
ראיתי שכואב לו ולמרות שכעסתי עליו אני עדיין דואגת לו ואוהבת אותו.
״אני צריכה ללכת להתקלח״אמרתי לנהוראי אחרי שטיפלנו באביתר והרמנו אותו על הספה.
״תעשי את זה מהר,רו שלי״נהוראי אמר לי ונישק את ראשי ועליתי למעלה.
אני לא מאמינה שהוא שיקר לי,הוא אמר לי שהוא לא פגע בו כנראה שאסור להאמין לעבריינים.
ואני עוד יותר לא מאמינה שהוא חנק אותי ככה,הוא פשוט מטורף כנראה שנהוראי צדק הבחור הזה מלא סכנות.
אני עדיין מנסה להסדיר את הנשימות שלי ואני מרגישה שעוד שנייה הנשימה שלי מפסיקה לגמרי.
״תנשמי רו שלי,תנשמי״שמעתי את קולו הגברי והמרגיע של נהוראי וניסיתי לעשות מה שהוא אמר לי.
״תקשיבי רק לקול שלי״הוא אמר לי וניסיתי להתעלם מהמחשבות ולהתרכז רק בקול שלו.
״אני פה,אני לא עוזב אותך רו שלי״הוא אמר לי והרים את פניי אליו בעדינות.
״תסתכלי רק על העיניים שלי ותנשמי״הוא אמר לי וניסיתי לעשות מה שהוא אמר וזה עבד.
הרגשתי איך שאני מצליחה לנשום ולהסדיר את הנשימה שלי.
״יופי רו שלי״הוא אמר לי וכשהנשימה שלי הסתדרה לגמרי הוא משך אותי אליו וקברתי את פניי בחזהו והדמעות פשוט ירדו.
״תודה שאתה תמיד כאן נורי שלי״לחשתי לו בקול חנוק מדמעות וחיבקתי אותו יותר חזק.
״ואל תשכחי את זה בחיים״הוא אמר לי בקול הגברי והיפה שלו ונישק את ראשי.
״מה קרה לך?״הוא שאל אותי ועזר לי להתיישב על המיטה.
״אתה סתם תכעס״אמרתי לו בלחש,פשוט לא יכולתי לדבר רגיל כי הגוף שלי עדיין מרוכז במה שהוא עשה לי.
״דברי״הוא אמר לי וניסיתי לסדר את מה שאני רוצה להגיד לו.
״הוא היה פה״אמרתי לו והוא הסתכל עליי לא מבין.
״מי?״הוא שאל אותי והסתכל עליו.
״ניחוש אחד״לחשתי לו,חיככתי בגרוני וניסיתי להחזיר את הקול הרגיל שלי.
״מה הוא עשה פה?ואיך הוא קשור לזה שלא יכולת לנשום?״הוא שאל אותי בעצבים.
״הוא בא לדבר איתי ולא כל כך רציתי לשמוע אותו והוא חנק אותי״אמרתי לו,הוא פשוט קם מהמיטה והסתובב מצד לצד בלי לעצור אפילו לשנייה.
״תפסיק כבר,שיגעת אותי״אמרתי לו ומשכתי אותו אליי בקושי.
״דיי בבקשה״לחשתי לו כשהוא ניסה להילחם באחיזה שלי בו.
״אני לא מאמין,אני מבטיח לך אני הולך להרוג אותו״הוא אמר לי בכעס ולסתו התהדקה.
״תבטיח לי שלא תסתבך איתו״התחננתי בפניו,רציתי שהוא יגיד לי שהכל יהיה בסדר.
״רו שלי,אני לא מבטיח לך כלום על החתכים הבלגתי אבל עד כאן״הוא אמר לי בכעס והעיף את ידיי ממנו.
״אני מתחננת שתעזוב את זה,בבקשה״אמרתי לו וליטפתי את פניו.
״רו שלי,אם זה היה משהו אחר הייתי מקשיב לך אבל המטורף הזה פוגע בך ואת הדבר הכי יקר לי״הוא אמר לי ונישק את ראשי.
״רק אל תסתבך,הוא מסוכן ואני לא רוצה שהוא יפגע בך״אמרתי לו,הוא הנהן ונישקתי את הלחי שלו.
״עכשיו אני יכולה חיבוק?״שאלתי אותו והוא פשוט משך אותי אליו וחיבק אותי חזק.
״אין לך מושג כמה את חשובה לי״הוא לחש לי וחייכתי.
״זהו,שלך אין מושג כמה אתה חשוב לי״אמרתי לי ושמתי את ראשי על החזה השרירי והחשוף שלו.
״שים חולצה משוגע״אמרתי לו כשהתנתקנו מהחיבוק.
״לא קר לי״הוא אמר לי והוציא לי לשון.
״תינוק,פשוט תינוק״אמרתי לו וצבטתי את הלחיים שלו.
״דיי משוגעת,את מזכירה לי את הדודות האלה״הוא אמר לי ופשוט נקרעתי מצחוק.
״אני פשוט אוהבת אותך,אתה יודע את זה?״שאלתי אותו כשנרגעתי מהצחוק.
״אני יודע,את פשוט רו שלי ואת רק שלי אה?״הוא שאל אותי באזהרה.
״רק שלך״אמרתי לו וצחקנו.
״רו שלי,הבחור הזה מההתחלה הרגשתי סכנות איתו ואני צריך הבטחה ממך שאת תתרחקי ממנו כי את המלאך שלי ואני רוצה שאת תהיי הכי מוגנת שיש״הוא אמר לי וליטף את פניי.
״מבטיחה לך״אמרתי לו ופשוט הייתי בין זרועותיו בלי שום דאגות.
״בואי,נרד למטה אולי השעיר התעורר״הוא אמר לי וצחקתי,הכינוי שהוא נתן לאביתר מצחיק אותי.
״אוח הצחוק המעלף הזה״הוא אמר לי ועשה כאילו הוא מתעלף.
״מטומטם,הצחוק שלך יותר מעלף״אמרתי לו והוא גיחך.
״את פשוט משוגעת אה?״הוא שאל אותי ונתן לי סטירה בקטנה.
״אתה לא עשית את זה עכשיו״אמרתי לו בהלם,הוא הנהן בהתגרות ופשוט דחפתי אותו על המיטה ורצתי למטה.
״תפסתי אותך״הוא אמר לי שנייה לפני שנפלתי על הרצפה.
״יופי,תקבל ארטיק״אמרתי לו בקול ילדותי והוא צחק.
״איך אתה מרגיש?״שאלתי את אביתר כששמתי לב שהוא התעורר.
״כואב״הוא אמר לי בקול חלש ובא להתרומם אבל נהוראי השכיב אותו שוב על הספה.
״אל תקום שלא יכאב לך״הוא אמר לו ופשוט חייכתי,כי אני יודעת שנהוראי מאוד משתדל להיות נחמד לאביתר.
״תודה שטיפלתם בי ואני ממש מצטער על איך שדיברתי״הוא אמר בקושי דיבר.
״תנוח,זה יותר חשוב כבר שכחתי מה שקרה״נהוראי אמר לו ופשוט כל כך הודתי לו.
״גם אני סולחת,העיקר שתרגיש טוב״אמרתי לאביתר כשהוא חיכה לתשובה ממני וחיבקתי אותו ניזהרת שלא להכאיב לו.
״אתה מוכן לספר לנו מי עשה לך את זה?״שאלתי אותו ועזרנו לו להתרומם לישיבה.
״זה לא מי שאת חושבת״הוא אמר לי והסתכלתי עליו לא מבינה.
״זה לא הוא״אביתר אמר לי וכבר הבנתי שהוא מדבר עליו,אבל זה כבר לא מעניין אותי.
״אז מי עשה לך את זה?״נהוראי שאל אותי והתיישבנו על הספה.
״הסתבכתי עם מישהו״הוא אמר לנו ופשוט הייתי בהלם,ממתי אביתר מסתבך עם עבריינים?
״עם מי?״שאלתי אותו והוא פשוט שתק.
״אביתר עם מי הסתבכת?״שאלתי אותו שוב כשראיתי שהוא לא מגיב לי.
״מישהו בשם אמסלם״הוא אמר לי ופשוט הסתכלתי עליו בהלם.
״אתה בטוח?״נהוראי שאל אותו כשהוא ראה שאני עדיין המומה ולא יכולה להגיב.
״כן,אני בטוח״הוא אמר לנו בכעס.
״ערן אמסלם?״שאלתי אותו כשיצאתי מההלם.
״לא״הוא אמר לי ולא הבנתי איזה עוד אמסלם יש?
״אז?״נהוראי שאל אותו.
״אושר אמסלם,איתו הסתבכתי ואין לי מושג איך אני יוצא מזה״הוא אמר לנו וניסיתי לחשוב אם שמעתי על השם הזה מתישהו.
״רגע,אביתר אתה בטוח שזה אושר אמסלם?״נהוראי שאל אותו והרגשתי שנהוראי מכיר את האושר הזה.
״כן,אני בטוח אולי תפסיקו לחשוב שאני ממציא דברים״הוא אמר לנו בעצבים.
״תירגע אביתר״לחשתי לו וחיבקתי אותו.
״אתה יכול להסביר לנו איך זה קרה?״שאלתי אותו ברגע שהוא נרגע.
״אח שלו למד עם רועי בכיתה ולפניי שבועים בערך רועי סיפר לי שהוא לקח הלוואה מהאח של אושר ולאט לאט הוא הסתבך גם עם אושר וברגע שאני התערבתי הכל הסתבך״הוא אמר לנו והסתכלתי על נהוראי וידעתי שיש רק בן אדם אחד שיכול לעזור לנו בזה.
״אני מבינה אותך,היית חייב להגן על הבן שלך״אמרתי לו וחיבקתי אותו והרגשתי טיפה רע עם עצמי.
״רגע,אז האושר הזה הרביץ לך ככה?״שאלתי אותו,כי אין סיכוי שבן אדם אחד יכול לעשות את כל זה לבד וזה לא משנה כמה הוא חזק.
״לא,אני לא חושב שהוא היה רוצה ללכלך את הידיים שלו״הוא אמר לי והבנתי שהוא בטח שלח אנשים שיעשו את זה במקומו.
״לא היית צריך להתערב ורועי בכלל לא היה צריך לבקש מאח שלו הלוואה״אמרתי לו בכעס,כי אני אוהבת את שניהם יותר מדי ואני ממש לא רוצה לאבד אותם.
״אנחנו שנייה חוזרים״אמרתי לאביתר ומשכתי את נהוראי איתי למטבח.
״למה יש לי תחושה שאתה מכיר אותו?״שאלתי את נהוראי.
״כי אני מכיר אותו,אבל אני חושב שמישהו אחר יכול לתת לך תשובה יותר מפורטת״הוא אמר לי והבנתי על מי הוא מדבר.
״אתה חושב שהוא קשור לערן ולמאור?״שאלתי אותו,לבדוק אם הבנתי מה שהוא אמר.
״אני לא חושב,אני בטוח רו שלי״הוא אמר לי וכל העניין הזה מתחיל להפחיד אותי כי יותר מדי אנשים שאני אוהבת מעורבים בזה.
״אני חייבת לדבר איתו״אמרתי לו והוא הנהן.
״אבל אין סיכוי שאת עושה את זה לבד,אני איתך תמיד״הוא אמר לי ופשוט חיבקתי אותו חזק בלי לשחרר.
YOU ARE READING
The perfect mistake..
Romance"את כל כך שלי"אמרתי לה וקירבתי אותה אליי שלא תהיה לה אפשרות לברוח. "אני לא שלך ואני בחיים לא יהיה שלך"היא אמרה לי בקול הפראי והסקסי שלה שמשגע אותי כל כך. "יש לך טעות יפיופה,אם את לא תהיי שלי את לא תהיי של אף אחד"אמרתי לה בעצבים וקירבתי את פנייה היפו...