מנקודת מבט אסי:
הגענו הביתה ושמתי לב שזורי נרדם,השכבתי אותו בעדינות על המזרן,כיסיתי אותו ועדיין היה לו חום,חום ממש גבוה אבל אולי הרגשתי שהוא חם אולי בגלל שלי היה גם חום.
התיישבתי לידו במזרן וחשבתי על הבחורה הסקסית והכובשת שפשוט לא יוצאת לי מהראש.
כמה אומץ יש לה זה לא ייאמן,היא אפילו לא פחדה ממני ויותר מי זה איך לא התעצבנתי על מה שהיא עשתה לי?
בדרך כלל הראשון שרק מעיז לדבר אליי ככה הוא באותה שנייה מוצא את עצמו קבור עמוק באדמה.
נזכרתי במה שמצאתי בכספת של אותו אחד וחשבתי אולי הוא אסף מידע גם עלייה כי אני זוכר שהוא אמר לי שיש שם דברים שאני ממש ירצה לדעת.
הוצאתי מהמחבוא את כל מה שמצאתי בכספת הזאת וראיתי שהוא אסף גם עליי ועל המשפחה שלי.
שם:אסי אטיאס
מצב משפחתי:אמא שלא עובדת מכיוון שהיא בהיריון,אבא שהוא הבן אדם הכי עשיר שיש ואסי הדרדר לפשע מאותו היום שרצחו את הוריו מול עיניו אך אמו הספיקה ללדת את התינוק והוא הועבר אל אסי כשהיה בן 14 כשהוא בעצמו היה עדיין ילד.
פשעים שעשה:רצח מליוני אנשים כדי להתגבר על הרצח של משפחתו.
לא סומך על אף אחד חוץ מעל עצמו.
העבריין הכי מפחיד שיש ואם תשתפו איתו פעולה אף אחד לא יעיז להתעסק איתכם.
היה לו ממש הכל עליי,כתוב פה הכל אפילו איפה נולדתי ואיזה סוג דם יש לי פשוט הכל.
בגלל זה הוא רצה שאני אצטרף אליו?כי הוא ידע שאם אני אעבוד אצלו אף אחד לא יעז להתעסק איתו.
יש פה על כולם אפילו על אמסלם אני פשוט רוצה לדעת אם הוא שיקר לי לגביי הרצח של אשתו.
״ערן אמסלם,בן 45,אלמן מכיוון שרצחו את אשתו מול עיניו מבלי שום רחמים ונהפך למכונת הרג.
מחכה ליום שהוא יוכל לנקום את נקמתו ולהרוג את הרוצח של אשתו״.
אז הוא לא שיקר לי,כל מילה שהוא אמר הייתה נכונה.
אני לא מבין למה לבן אדם הזה יש את כל המידע על כל האנשים שהכי חסויים שיש?
למה הוא אמר שיש לו מידע שאני ממש ירצה לדעת?
עברתי שוב על המידע שהוא אסף עליי וראיתי מידע שעלול להשפיע על כל החיים שלי.
אני מאומץ,אני פאקינג מאומץ למה הם הסתירו ממני?
רגע,זורי לא אח שלי?הם שיקרו לי כל הזמן הזה?
כל החיים שלי הם שקר?
רגע,יש פה עוד מידע אבל הוא מוסתר כאילו מישהו ממש לא רוצה שאני אדע את המידע הזה.
״מי שם?״שאלתי כששמעתי רעשים ולא הייתה תגובה.
החזרתי מהר את כל הדברים למחבוא שמישהו לא ימצא את כל זה והלך עליי.
״מי שם?״צעקתי שוב ואז ראיתי שזה בסך הכל כלב קטן וחמוד.
(הכלב 👇)
YOU ARE READING
The perfect mistake..
Romance"את כל כך שלי"אמרתי לה וקירבתי אותה אליי שלא תהיה לה אפשרות לברוח. "אני לא שלך ואני בחיים לא יהיה שלך"היא אמרה לי בקול הפראי והסקסי שלה שמשגע אותי כל כך. "יש לך טעות יפיופה,אם את לא תהיי שלי את לא תהיי של אף אחד"אמרתי לה בעצבים וקירבתי את פנייה היפו...