מנקודת מבט אסי:
״מה אתה עושה פה?״שאלתי אותו ואני כנראה מדמיין כי אין סיכוי שהוא כאן.
״אני התגעגעתי למשפחה שלי״הוא אמר לי וסימנתי למאבטחים לשחרר אותו.
״אני לא מאמין שאתה כאן״אמרתי לאוראל,אני לא מאמין שהחבר הכי טוב שלי חזר.
״אתה לא מבין מה עבר עליי בזמן הזה״הוא אמר לי והתיישבנו על המזרן.
״אח שלי,אתה לא מבין כמה היינו צריכים אותך״אמרתי לו והוא הסתכל על המאבטחים במבט לא מבין.
״סיפור ארוך״אמרתי לו והוא צחק.
״אוראל״זורי אמר לאוראל,חיבק אותו ואוראל נישק את ראשו.
״התגעגעתי אלייך קטן שלי״אוראל אמר לו ואני רק חייכתי.
״זורי אתה רוצה ללכת לטיול עם הכלב והמאבטחים?״שאלתי את זורי והוא הנהן.
״לכו איתו ותשמרו עליו״אמרתי להם והם הנהנו והלכו עם הכלב.
״דבר״הוא אמר לי אחרי כמה דקות שזורי והמאבטחים הלכו.
״אתה אולי לא תאמין אבל אמסלם ואני עובדים יחד״אמרתי לו והוא הסתכל עליי בהלם.
״אחי,אתה צוחק עליי נכון?״הוא שאל אותי בודק שזאת לא בדיחה או משהו.
״ממש לא,אנחנו עכשיו סוג של שותפים״אמרתי לו ואת האמת גם אני לא הייתי מאמין לעצמי.
״וואו,הרבה השתנה פה בזמן שלא הייתי״הוא אמר לי בהלם.
״ובגלל זה המאבטחים״אמרתי לו והוא הסתכל עליי במבט לא מבין.
״אמסלם לא יכל לעשות את העבודה שלו כמו שצריך ובגלל שהוא השתפן אני עשיתי את מה שהוא היה צריך לעשות וזה סיבך אותי ובגלל זה המאבטחים״אמרתי לו והוא עדיין היה בהלם.
״וואו אחי,אני לא יודע איך לעכל את כל זה״הוא אמר לי וצחקתי זה באמת יותר מדי דברים לעיכול.
״מה עם אמא שלך?״שאלתי אותו והוא הסתכל עליי בפרצוף עצוב וכבר ידעתי מה קרה.
״מתי?״שאלתי אותו כשהבנתי שהיא נפטרה.
״יום אחרי שעזבתי״הוא אמר לי ותפחתי על גבו כתמיכה.
״וואו אחי אני כל כך מצטער שהיית צריך לעבור את זה״אמרתי לו וזה באמת כאב לי הוא כמו אח בשבילי.
״עזוב אחי הכל בסוף עובר״הוא אמר לי והנהנתי,הוא צודק כי בסופו של דבר הכל עובר.
״אני כאן בשבילך אתה יודע את זה נכון?״שאלתי אותו והוא הנהן.
״אחי,מה זה כל החתכים האלה?״הוא שאל אותי והצביע על כל החתכים שהבחורה המטורפת הזאת עשתה לי.
״סיפור מסובך מדי״אמרתי לו וקמתי מהמזרן לכיוון החומה שהייתה שם והתיישבתי עלייה כשאוראל יושב לידי מיד אחריי.
״אחי אני מחכה״הוא אמר לי וצחקתי,איך התגעגעתי אליו.
״לפני שבוע וחצי בערך הכרתי מישהי ומהפגישה הראשונה שלנו זה נגמר בחתכים ותקשיב הבחורה הזאת כל כך מהפנטת אבל היא מטורפת״אמרתי לו והוא צחק ולא הבנתי מה מצחיק במה שסיפרתי?
״אחי,רק אתה מסוגל להגיע למצב כזה עם בחורה״הוא אמר לי וצחקתי יחד איתו.
״יש לה שם?״הוא שאל אותי,מה הוא מפגר?ברור שיש לה שם,אז לא היא נולדה בלי שם.
״רותם נראה לי״אמרתי לו מנסה להיזכר אם זה השם שלה.
״המפורסמת?״הוא שאל אותי ועשיתי מבט של אין לי מושג.
״וואו אחי אם הסתבכת עם המפורסמת אני די בטוח שהולכים לתבוע אותך על מה שעשית לה״הוא אמר לי ופשוט צחקתי.
״אין סיכוי שיתבעו אותי,כי אם עד עכשיו היא לא אמרה כלום לא נראה לי שהיא גם תגיד משהו״אמרתי לו כי באמת למה שהיא תיזכר בזה דווקא עכשיו?
״צודק״הוא אמר לי ופשוט התחלתי לחשוב עלייה,אין לי מושג למה.
״אתה צריך לדבר איתה אחי״הוא אמר לי ולא הבנתי,על מה לעזאזל יש לי לדבר איתה.
״על מה?״שאלתי אותו.
״אתה לא מפסיק לחשוב עלייה,אני רואה את זה״הוא אמר לי וגם אם מה שהוא אומר נכון וזה לא,אבל גם אם כן אין לי על מה לדבר איתה.
״אני כן חושב עלייה,אבל על כמה היא מעצבנת״אמרתי לו ונזכרתי ברגע הזה שהיא התגרתה בי.
״אתה דווקא חתיך״היא אמרה לי משחקת עם הסכין של הטבעת בצוואר שלי ומסתכלת עמוק בעיניי.
״את חושבת?״לחשתי לשפתייה שהיו כל כך קרובות לשפתיי שעוד שנייה הייתי מנשק אותה ולא משחרר בחיים.
״אולי אתה חתיך ואולי כולם מפחדים ממך אבל אני לא אחת מהם הבנת יפיוף?״היא שאלה אותי והדגישה את היפיוף והרגשתי את הסכין בצוואר שלי וזה ממש לא מצא חן בעיניי.
״את לא פרייארית אה?״שאלתי אותה כשהיא באה לעשות לי חתך בצוואר אבל עצרתי אותה בזה שנצמדתי אלייה כל כך והאפים שלנו התחככו אחד בשני.
״ממש לא״היא לחשה לי,מה שהלחישה שלה עשתה לי ומה שרציתי לעשות לה.
״את תהיי שלי״אמרתי לה מלטף את הלחי שלה בזמן שאני מרגיש את הסכין שנייה מלחתוך את הצוואר שלי.
״אחי,מה שוב חשבת עלייה?״אוראל שאל אותי מעיר אותי מהמחשבות עלייה.
״ממש לא״אמרתי לו מכחיש שהיא במחשבות שלי.
״עצם זה שענית כל כך מהר מוכיח שחשבת עלייה״הוא אמר לי וצחקתי.
״אחי,אין לך מושג כמה הבחורה הזאת מעצבנת״אמרתי לו והוא תפח עם ידו על הכתף שלי.
״אל תדאג אחי,אני איתך״הוא אמר לי וצחקנו.
״מה זה הרעש הזה?״שאלתי אותו כששמעתי צעקות ולא הבנתי מה קרה.
״אין לי מושג״אוראל אמר לי ופשוט רצנו למקום שלנו כמו משוגעים.
״מה הולך כאן?״שאלתי את המאבטחים שכנראה חזרו מהטיול וראיתי שהם מחזיקים מישהו שהיה לי ממש מוכר.
״מה אתה עושה פה?״שאלתי אותו והוא היה ממש עצבני.
״באתי להחזיר לך על מה שעשית לבת שלי״הוא אמר לי בעצבים וראיתי שאוראל לא מבין מה הולך פה.
אני ידעתי,ידעתי מה הולך פה וגם ידעתי שמפה זה רק הולך ומסתבך.
YOU ARE READING
The perfect mistake..
Romance"את כל כך שלי"אמרתי לה וקירבתי אותה אליי שלא תהיה לה אפשרות לברוח. "אני לא שלך ואני בחיים לא יהיה שלך"היא אמרה לי בקול הפראי והסקסי שלה שמשגע אותי כל כך. "יש לך טעות יפיופה,אם את לא תהיי שלי את לא תהיי של אף אחד"אמרתי לה בעצבים וקירבתי את פנייה היפו...