מנקודת מבט רותם:
אין לי חשק לכלום,כמעט שבועיים עברו ואני איבדתי את עצמי לגמרי מאז אותו יום שהתווכחתי עם אסי.
אני לא יודעת למה זה כל כך כואב לי ויותר מזה למה אני לא מסוגלת לשחרר את זה ולשכוח ממנו.
אני לא יכולה לתת לו להרוס לי את המצב רוח ובעיקר לגרום לי להרוס לעצמי את הקריירה שבניתי ושוב לחזור לאותו מקום שהייתי בו אחרי האסון שקרה לי.
קמתי מהמיטה ופתחתי את החלון שייכנס אור,סידרתי את המיטה והוצאתי מהארון פיג׳מה של מיקי מאוס ונכנסתי להתקלח.
אחרי ששטפתי פנים וחפפתי את השיער ישבתי קצת במים ועצמתי עיניים.
הרגשתי איך כל המחשבות הרעות יצאו לי מהראש ושהמקלחת עזרה לי לעשות מין ריסטרט למוח.
התנגבתי,התלבשתי,התבשמתי וירדתי למטה המבט של נהוראי היה היחיד שראיתי.
״היי״אמרתי לו והוא פשוט משך אותי אליו וחיבק אותי חזק,לא משחרר לשנייה.
״אין לך מושג כמה התגעגעתי אלייך״הוא אמר לי מקרב אותי אליו יותר.
״אני מצטערת נורי שלי״אמרתי לו והדמעות התחילו לזלוג מעיניי.
״היי,אני מבין אותך״הוא אמר לי והרים את ראשי אליו.
״הייתי כל כך תקועה בעצמי ולא שמתי לב לא אלייך ולא לאף אחד הייתי פשוט אגואסטית״אמרתי לו והוא חייך את החיוך שלו.
״את לא היית אגואסטית,את פשוט היית צריכה זמן לעצמך למרות שאם תעלמי לי ככה עוד פעם אני הורג אותך״הוא אמר לי וזה גרם לי לחייך.
כן,כל המצב עם אסי השפיע עליי יותר מדי ולא רציתי לראות אף אחד ובעיקר לא לדבר עם אף אחד אבל אני לא אתן למצב איתו להשפיע עליי יותר.
״ובתור פיצוי אני מזמינה אותך לאירוע השקה של אדידס ומחר נלך לאודישן של סדרה חדשה סתם לצחוק קצת״אמרתי לו והוא נישק את ראשי.
״אני אוהב אותך ונשמע לי פיצוי ממש טוב אבל יש דבר אחד שיהפוך אותו למצוין״הוא אמר לי והסתכלתי עליו כדי שימשיך לדבר.
״כדי שהוא יהיה מצוין אני רוצה שנלך למסעדה עם הקטנים ועם את רוצה אז גם עם אביתר״הוא אמר לי ופשוט קפצתי עליו והוא הרים אותי עליו מחבק אותי חזק.
״אין עלייך״אמרתי לו וחיבקתי אותו.
״יאללה לכי ללורן כי היא מאוד פגועה״הוא אמר לי וידעתי שהיא לא תסלח לי.
״תאחל לי בהצלחה״אמרתי לו.
״בהצלחה ופשוט תדברי איתה מהלב כמו שאת תמיד עושה״הוא אמר לי והנהנתי,מנשקת את הלחי שלו והלכתי לחדר של לורן.
״אפשר?״שאלתי אותה כשפתחתי את החדר שלה.
״אני לא רוצה לדבר איתך״היא אמרה לי אבל נכנסתי בכל זאת.
״אמרתי שאני לא רוצה לדבר איתך״היא אמרה לי בלחש כשהתיישבתי לידה.
״אל תדברי,רק תקשיבי אוקיי?״שאלתי אותו והיא פשוט שתקה.
״אני יודעת שנפגעת שלא דיברתי איתך,פשוט הייתי פגועה ונסגרתי בתוך עצמי ונכון הייתי אגואסטית אבל זה לא אומר שאני לא אוהבת אותך״אמרתי לו וכשראיתי שהיא לא עונה לי,קמתי מהמיטה.
״זה לא מה שפגע בי״היא אמרה לי שנייה לפני שפתחתי את הדלת.
״אז מה פגע בך?״שאלתי אותה כשהסתובבתי אלייה.
״שנתת לאסי לעזוב ככה״היא אמרה לי ופתאום נזכרתי בשיחה שלי איתו.
״אני לא נתתי לו לעזוב,הוא פשוט עזב״אמרתי לה כשחזרתי לשבת על המיטה שלה.
״את כן נתת לו לעזוב,אני שמעתי את השיחה שלכם״היא אמרה לי.
״לורן,את ילדה חכמה ואת צריכה להבין שלפעמים צריכים להתרחק מדברים שפוגעים בך״אמרתי לה.
״הוא פגע בך?״היא שאלה אותי.
״יותר מדי אבל גם אני אשמה כי אני גם פגעתי בו ובגלל זה לא יכולנו יותר להיות אחד ליד השנייה״אמרתי לה והיא הסתכלה עליי.
״אני רוצה שהוא יחזור ורק את יכולה להחזיר אותו״היא אמרה לי והלב שלי התחיל לשרוף,כי אין סיכוי שאני אגיד לו לחזור.
״אני מצטערת לורן,אני לא יכולה ואני חושבת שיותר טוב שהוא לא פה״אמרתי לה.
״רו את לא מבינה שהוא הוציא אותי מהרחוב והוא סיפר לי את האמת והוא הכל בשבילי״היא אמרה לי ודמעות זלגו מעינייה.
״איזה אמת הוא סיפר לך?״שאלתי אותה.
״שההורים שלי נטשו אותי״היא אמרה לי בקול חנוק ואני משכתי אותה לחיבוק.
״בבקשה רו,אני צריכה אותו ואת זוהר״היא אמרה לי והאמת שמתי לב שמאז שהיא פה היא יותר עם ביטחון והיא הרבה יותר בוגרת.
״אני אנסה אוקיי?״שאלתי אותה והיא הנהנה.
״לורן,את רוצה לבוא איתנו למסעדה?״שאלתי אותה.
״ברור ואני מצטערת על איך שדיברתי אלייך״היא אמרה לי.
״זה בסדר לורן,אני גם הייתי כועסת אם הייתי במקומך״אמרתי לה ויצאתי מהחדר שלה ונכנסתי לחדר של מאור.
״מאורי״אמרתי לו והוא לא הקשיב לי.
״אני התגעגעתי אלייך״הוא אמר לי וניסיתי לעצור את הדמעות.
״גם אני אלייך״אמרתי לו.
״זה לא פייר,אני יודע שאת אוהבת אותי אבל אני מתגעגע לזוהר״הוא אמר לי בוכה.
״הוא יחזור״אמרתי לו.
״מתי?״הוא שאל אותי וחיבקתי אותו חזק.
״אני אגיד לך משהו?״שאלתי אותו והוא הנהן.
״אני בטוחה שזורי מתגעגע אלייך גם ואני אעשה הכל כדי שהוא יחזור״אמרתי לו והוא חיבק אותי חזק.
״תודה״הוא אמר לי וחייך את החיוך הילדותי והחמוד שלו.
״אתה ולורן תהיו בנתיים עם רונה ויותר מאוחר נלך למסעדה כולנו״אמרתי לו והוא חייך.
יצאתי מהחדר שלו ועליתי לחדר שלי,ראיתי על המיטה שמלה ונעלי בובה כי אני שונאת עקבים.
״תתקלחי וכשתצאי תתלבשי״שמעתי את קולו של נורי מאחורי והוא חיבק אותי.
״תודה נורי שלי״אמרתי לו ונישקתי את הלחי השורטת שלו.
נכנסתי להתקלח וכשסיימתי חזרתי לחדר והתלבשתי,נעלתי את הנעליים ובדקתי שהשרשרת על הצוואר שלי.
״איזה מושלמת״נורי אמר לי וצחקתי.
״מי שמדבר?תראה איזה חתיך אתה״אמרתי לו והאמת הוא היה לבוש מושלם.
״מרוב מחמאות עוד יעלה לי״הוא אמר לי בקול שחצני ופשוט נקרענו מצחוק.
״בוא נלך״אמרתי לו וירדנו למטה.
״רונה יש לכם כאן כסף וזה בשבילך ואם תצטרכי משהו את יודעת מה את צריכה לעשות״אמרתי לה והיא הנהנה.
״לורן בסביבות 11 וחצי אביתר יבוא לאסוף אותכם אז תהיו מוכנים ותדאגי למאור?״שאלתי אותה.
״ברור״היא אמרה לי וחיבקה אותי.
״בואי״נורי אמר לי ויצאנו מהבית לכיוון האוטו.
נכנסנו לאוטו ונסענו לאולם של ההשקה שעושים כדי להציג אותי ואת אמרי אז אני די חייבת ללכת.
״אני שמח שאת בסדר עכשיו״הוא אמר לי.
״האמת גם אני ומזמן לא הרגשתי כל כך משוחררת״אמרתי לו והוא חייך.
את כל שאר הנסיעה העברנו בשירים וצחוקים ופשוט הייתי מאושרת.
״יאללה בואי״הוא אמר לי כשיצאנו מתקדמים לכיוון האולם.
צילמו אותנו ונראה לי שעשו לנו בוק,כמה אפשר לצלם אנשים חח.
״שלום לפרזנטורית שלנו״אביגדור אמר לי וצחקתי.
״איפה אמרי?״שאלתי אותו.
״על זה אני צריך לדבר איתך,תסלח לנו שנייה?״הוא שאל את נורי והוא הנהן.
״אני כבר באה״אמרתי לנורי והוא הנהן שוב.
״רציתי לשאול אותך למה אמרי התפטר״הוא אמר לי והסתכלתי עליו מופתעת.
״מה?״שאלתי אותו,כמה דברים קרו?
״הוא התקשר אליי שעה לפני האירוע הזה ואמר שהוא לא יכול יותר ושהוא כבר לא רוצה להיות הפרזנטור״הוא אמר לי.
״אין לי מושג מה קרה לו״אמרתי לו ופשוט הרגשתי שקרה משהו,משהו רע מאוד.
YOU ARE READING
The perfect mistake..
Romance"את כל כך שלי"אמרתי לה וקירבתי אותה אליי שלא תהיה לה אפשרות לברוח. "אני לא שלך ואני בחיים לא יהיה שלך"היא אמרה לי בקול הפראי והסקסי שלה שמשגע אותי כל כך. "יש לך טעות יפיופה,אם את לא תהיי שלי את לא תהיי של אף אחד"אמרתי לה בעצבים וקירבתי את פנייה היפו...