6 (+spoiler)

888 46 6
                                    

-Eren..? - zapytała niepewnie zdziwiona kobieta, która właśnie stanęła obok niego. - Kto ci to zrobił?

-T-to przeze mnie.. - powiedział łkając i chowając głowę w ramionach.

-Chodź, pójdziemy do pokoju i tam na spokojnie porozmawiamy, okej? - zapytała łapiąc dłoń nastolatka.

-D-dobrze... - odparł cicho.

~Time Skip~

Kobieta weszła do pomieszczenia, umieszczając obolałego Jaegera na łóżku, siadając obok niego.

-To co się stało, Eren? - zapytała troskliwie. Martwiła się o niego. Nie chciała, by ktoś robił mu krzywdę. Wiedziała przez co przeszedł i chciała mu to jakoś wynagrodzić. Mimo tego, że nie znała jego rodziny ani niego, zanim został porwany na rozkaz Erwina.

-Przepraszam... - wychrypiał spoglądając na dół.

-Za co? Przecież to ty zostałeś tak sktzywdzony a nie oni! - no właśnie. Oni. Hanji domyślała się kto go pobił, jednak chciała się upewnić.

-B-bo.. Kiedy wyszłaś to ja.. Otwarłem szafę i założyłem sweter.. Bo chciałem się przejść pozwiedzać.. - odparł niechętnie. Nie chciał jej martwić, ale nie lubił też oszukiwania innych.

-To dlatego ci to zrobili?

-Stanąłem pod drzwiami.. No i usłyszałem jakąś rozmowę.. i stanąłem bliżej, żeby ją posłuchać.. Wtedy.. Obaj wyszli.. i Kapral mnie pobił, a ten Erwin.. tylko patrzył nie wzruszony.. - wyszeptał. Po jego policzkach zaczęły spływać łzy, które już po chwili znalazły się na sweterze w postaci mokrej plamki, która z każdą chwilą odrobinę się powiększała.

-Nie twoja wina - powiedziała tuląc czekoladowłosego.

-Przepraszam.. - burknął cicho zamykając oczy.

__________
Sorka, że taki krótki ;_;
Ale chciałam go jeszcze dzisiaj dodać, bo w następnym planuje zrobić (Spoiler na dole) żeby coś się działo więc no.. Może to wyjść debilnie ale się postaram uwu






Spoiler- planuje zrobić taką imprezę, np na jakiś tam jubileusz czy coś xD no i Hanji będzie zaproszona, ale weźmie też Erena bo nie chce go zostawiać sama. No i będzie też tam alkohol

( ͡° ͜ʖ ͡°)







No to tyle, do następnego! UwU

× Zakładnik × (EreRi)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz