7

892 46 29
                                    

-Hanji! - krzyknął Smith z hukiem otwierając drzwi gabinetu. Okularnica wraz z zielonookim się przestraszyli, co powodowało, że młodszy bardziej wtulił się w kobietę.

-Czego?! - zapytała po chwili.

-Jubileusz mamy jutro i chcieliśmy cię zaprosić! Będzie alkohol i jedzenie więc będzie fajnie - powiedział dumny. - I pamiętaj, że nie powinno się odmawiać! - Brwiasty wyszczerzył zęby.

Zoe zastanowiła się. Chciała iść, ale zdawała sobie sprawę, że Eren będzie musiał zostać. No chyba, że jakoś namówi Dowódcę, żeby się zgodził. W sumie, to będzie musiała wtedy mieć oko na Levi'a, aby nic mu znowu nie zrobił.

-A Eren może iść? - zapytała.

-Hmm.. - zamyślił się. - Nie powinien, bo to impreza tylko dla nas.

-To w takim razie nie idę - powiedziała, szczerząc się.

-Dobra, może pójść, bo impreza bez ciebie byłaby nie udana. Ale to ty go będziesz pilnować, żeby nie usłyszał za dużo z naszych rozmów - odparł niechętnie.

-Jej! To o której jutro? - zapytała szczęśliwa.

-Jutro o 20:00 - powiedział wstając i udając się w stronę drzwi. - To jesteśmy umówieni, nie? - rzekł opuszczając pokój.

Drzwi zostały zamknięte tak gwałtownie jak zostały otwarte. Nastolatek, kiedy zauważył, że zostali sami wyłonił się i spojrzał na starszą.

-Też muszę iść? - zapytał. Nie przepadał za tymi wszystkimi imprezami.

-Tak bo nie chcę cię zostawiać samego - odparła troskliwym głosem.

-No dobra.. - odparł wtulając się w cieplutką kołdrę.

~Time Skip~
-Eren, obudź się! Jest już prawie 14:00 a ty nadal śpisz! - krzyknęła wydzierając chłopakowi poduszkę, kołdrę jak i pościel, która sprawiła, że zaspany czekoladowłosy spadł z hukiem na ziemię.

-Ałł.. - burknął. Oczy same mu się zamykały, a sam fakt, że jest już popołudnie nie wzbudzały w nim niczego. On chciał spać. - Co mnie tak wszesnie budzisz? - dodał zaspany.

-Co?! 14:00 to dla ciebie wcześnie?! Na 20:00 wychodzimy więc trzeba się zacząć ogarniać. Więc WSTAWAJ! - okularnica spojrzała na telefon i przeczytała wiadomość od Levi'a:

Levi: Idę z wami więc zaraz u was będę.

-O cholera - powiedziała odkładając urządzenie na stolik. Wyraz jej twarzy zmienił się na lekko zakłopotany, jednak starała się tego nie okazywać. Chłopak spojrzał na nią z lekkim zmartwieniem jak i ciekawością, co jest powodem ten nagłej zmiany reakcji.

-O co chodzi? - zapytał, kiedy wiedział, że jakby tego nie zrobił to nie dowiedziałby się.

-O nic - odparła niechętnie Zoe, starając się zmienić temat rozmowy.

-No dobra.. - powiedział.

~I tak na rozmowie o wszystkim i o niczym minęło kilka godzin. Zbliżała się właśnie godzina 19:45~

_________________
Przepraszam za bycie Polsatem ;^; ale chciałam jeszcze dzisiaj wrzucić rozdzialik, a musiałam się uczyć i tak jakoś wyszło.. :c

Przy okazji z tego co wyczytam w internecie to dzisiaj jest Dzień Widoczności Osób Biseksualnych więc wszystkim Bi wszystkiego najlepszego! ^^ (W tym mnie hehe qwp)

Tak apropos, to mam takich parę rozwiązanek co do fabuły i chcę wiedzieć co o tym sądzicie :3

1a. Poboczne wątki typu Eren x Levi x Erwin lub Eren x Levi x Armin czy coś takiego, jednak główny ship to stale EreRi/RiRen.

1b. Tylko wątek Eren x Levi.

2. Kto na Seme a kto na uke?

3. Ciąża? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

No chyba tyle. Pliska wybieracie co wolicie uwu.

To do następnego, ja lecę się uczyć na kartkówki żeby dostać chociaż 2 lub 3

Bajoo! ^^

× Zakładnik × (EreRi)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz