Hello, Mr. Kim
Özel Bölüm
Büyük günlerden birisiydi. Jimin ve Wonho üniversiteden mezun oluyordu. Bugün mezuniyetleri vardı ve ikisi de heyecanlıydı. Okullarını dereceyle bitirmişlerdi ve artık tamamen iş hayatlarına hazırlardı. Jimin, arkada beklerken arada sırada platformdan kalabalığa göz atıyordu. Ablası, eniştesi, minik yiğeni, büyükbabasıyla büyükannesi, Park Byun çifti ve minik Minjoon, Shin çifti ve Takuya onu bekliyordu. Üniversitenin kurucusu konuşma yapıyordu ve Jimin kep ve cübbesiyle volta atıyordu.
"Jimin, sakin olmaya ne dersin? Bizi de geriyorsun!" konuşan kişi aynı bölümde olduğu Jongin'di. Gergince gülümseyip sandalyelerden birisine oturdu.
"Üzgünüm, fazla heyacan yaptım galiba." gülerek omzunu sıktı Jongin.
"Sorun değil. Sadece diğerleri de heyecan yapıyor. Buranın bir kaos ortamı olmasını istemezdim açıkçası." ikisi de gülmüştü. Jimin'in gerginliği azalırken şen şakrak bir şekilde dudakları şişmiş ve saçları dağılmış bir Wonho geldi. Jimin ve Jongin onun bu haline şaşkınlıkla bakarken Wonho daha olayı anlamamıştı.
"Ne? Ne oldu?"
"Aptal! Şu haline bak! Lavaboya gidelim!"
"Ne var ki halimde?"
"Şey birazcık yiyişme sonrası görünümü veriyorsun da." Jongin bunu söylerken baş ve işaret parmağının arasını oldukça kısa tutmuştu. Panikle etrafına baktı Wonho ve bu diğer ikisinin gülmesine neden oldu. Wonho ve Jimin lavaboya giderken Jongin hala gülüyordu.
Lavaboya geldiklerinde hızla Wonho'nun dağılmış saçlarını düzelttiler ve Wonho soğuk suyla dudaklarını yıkadı. Eskisi gibi olmuştu şimdi. Jimin, ona ceketinin iç cebinde olan dudak nemlendiricisini vermişti ve daha iyi görünmesini sağlamıştı. En sonunda içeriye gittiklerinde sahneye çıkmalarına oldukça az bir süre kalmıştı.
Sırayla bölümleri çağırmaya başladıklarında herkes önceden ayarlanan sıraya geçti ve yürümeye başladılar. Dışarıya çıktıklarında kağıt ve tebrik alıp yerlerine geçiyorlardı. En sonunda ise herkes yerine geçmiş ve konuşma yapılması için bekliyorlardı.
Kim Taehyung, bütün ihtişamı ile sahneye çıkarken Jimin nefesi kesilmiş bir şekilde onu izliyordu. Sevgilisi cidden felaket bir adamdı.
Alkışlar dindiğinde Taehyung mikrofonu ayarladı ve konuşmaya başladı.
"Merhaba. Aslında bir kaç yıl önce mezun olduğum bu okula konuşma yapmak için gelmek oldukça garip ve heyacan verici. Bunu sanırım yılın en genç girişimcisi ödülüme bağlıyoruz. Aslında bu okulda okurken bile hedeflerim büyüktü. Oldukça zengin olmama rağmen bu okula burslu bir şekilde girdim. Her zaman ileriye gitmek için çabaladım. Belki bilirsiniz Türkiye Cumhuriyeti kurusucusu Mustafa Kemal Atatürk'ün bir sözü vardır : 'Yerinde duran bir şey geriye gidiyor demektir.' bu sözü kendime örnek aldım ve hep daha da çok çalıştım, ileriye gidebilmek için elimden geleni yaptım," diyip öğrencilere döndü. İçlerinde Jimin'i görmek onu çok mutlu etmişti.
"Sizlerden tek temennim bu. Umarım bu konuşmam size karşı etkili olmuştur." herkes alkışlarken Jimin sevgilisiyle gurur duyuyordu. Daha sonra ise bölümlerde ilk üçe girenleri çağırmaya başladı Taehyung. Plaket verme görevi ondaydı. En sonunda Jimin ve Wonho'nun olduğu bölüme geldiler.