1.0

7.8K 606 69
                                    

Hello, Mr. Kim

10. Bölüm

Park Jimin ve Kim Taehyung'un sevgili olması üzerinden bir hafta geçmişti. Bu bir hafta içinde ilişkileri gayet güzel ilerliyordu. Jimin hala utansa da bir şekilde aşacaktı bu durumu.

Şimdi ise Jimin ve Wonho çarşamba günleri olan dil kursundan çıkmıştı. Şoförlerini göndermiş ve ailelerine geç geleceklerini bildirmişlerdi. Wonho'nun erkek arkadaşı Takuya onları sokağın sonundaki lambanın altında bekliyordu. Beraber yemek yiyeceklerdi. Wonho koşarak sevgilisinin yanına ulaştı ve ona sıkı bir öpücük verdi. Bu Jimin'i gülümsetmişti ve aklına Taehyung'un gelmesini sağlamıştı. Taehyung ile pazartesiden beri sadece telefonla görüşmüşlerdi. Özlemişti sevgilisini. Yanlarına ulaştığında Takuya ile birbirlerine özel selamlaşmalarını yapmışlardı. Wonho ikisinin böyle iyi anlaşmasına fazlasıyla memnundu.

"Naber Jim?" omuz silkip gülümsemişti Jimin.

"İyiyim Taku, sen?" o da Jimin gibi omuz silkmiş ve üçü beraber yürümeye başlamıştı. Artık mart ayında oldukları için hava fazla soğuk değildi.

"Ne yiyoruz?" diye sordu Jimin.

"Pizza? Lütfen pizza yiyelim, uzun zamandır yemiyorum!" demişti Wonho. Takuya ve Jimin bakışıp onaylamışlar ve her zaman ki yerleri olan Red Chilli'ye gitme kararı almışlardı.

"Ee Jimin, ilişkin nasıl gidiyor?" Takuya da biliyordu Jimin'in Taehyung ile sevgili olduğunu. Bilmesinde sakınca görmüyordu Jimin çünkü Takuya, Wonho'dan sonra ilk gerçek arkadaşı olmuştu.

"Gayet iyi gidiyor."

"Aslında onu niye bizimle pizza yemeye çağırmıyoruz?" diye ortaya bir fikir attı Wonho.

"Evet süper olur! Böylece kendisi ile tanışmış oluruz. Ne dersin Jimin?"

"Ona sormam gerek," demişti Jimin fakat emin olamıyordu. Taehyung yaş olarak onlardan büyüktü ve şirket Ceo'suydu. Onlarla pizza yemeyi kabul eder miydi hiç bilmiyordu ama yine de telefondan aradı onu. Üçüncü çalışta cevap verdi Taehyung.

"Jimin?"

"Hey Taehyung! Müsait misin?"

"Senin için her zaman müsaitim, Miniğim."

"Şey, biz yemek yiyecektik de," demişti Jimin hafif telaşla.

"Hım. Kim kim yiyeceksiniz?"

"Ben, Wonho ve Wonho'nun erkek arkadaşı Takuya. Aslında şey sen de bizimle yer misin?"

"Bu kulağa güzel geliyor fakat Baekhyun ve Chanyeol burda. Onları getirsem bir sorun olur mu? Çünkü seni özledim ve görmek istiyorum." gülümsemişti Jimin. Wonho ise Takuya'yı dürterek Jimin'in gülümsemesini göstermişti.

"Ah, sorun olmaz yanlız biz pizza yiyeceğiz. Bu sorun olur mu?"

"Uzun süredir pizza yememiştik. Nereye gidiyorsunuz şimdi?"

"Red Chilli."

"Güzel. Orada görüşürüz, Miniğim."

Hello, Mr. Kim /Vmin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin