Hello, Mr. Kim
16. Bölüm
Park Malikanesinin salonunda Park Jimin için gergin bir ortam vardı. Sevgilisi babasının karşısında oturuyor ve onunla sohbet ediyordu.
Üstelik arada kendisine bakıp arsız arsız gülümsüyordu.
Derin bir nefes aldı Jimin ve konuşmalara odaklanmaya çalıştı fakat o sırada yeni şarj ettiği telefonuna bildirim sesi gelmişti ve salondakilerin ve Taehyung'un gözleri ona çevrilmişti. Mahçup bir şekilde baktı ve mesajı açtı. Mesaj karşısında oturan Wonho'dan gelmişti.
°°
Wonnie💙:
Dizi izlerken bile böyle heyecanlanmıyorum
Çaktırmadan bakışıyorsunuz falan
Minnie💙:
Wonho sen salak mısın?
Karşımda ne diye bana mesaj atıyorsun
Herkes bana baktı senin yüzünden
Wonnie💙:
Herkes mi baktı
Yoksa Kim Taehyung mu baktı?
Minnie💙:
Seni öldüreceğim Shin Wonho
Wonnie💙:
Aynen canım
Kesin yaşanır bu
Minnie💙;
Bana mesaj atmayı kes
Babam kızacak birazdan
Wonnie💙:
Tamam tamam
°°
Sonunda mesajlaşmayı bitirdiklerinde Jimin kafasını kaldırmıştı ve Kim Taehyung'un gözlerini üzerinde yakalamıştı. Bakışlarında merak vardı. Hafifçe gülümsedi ve başını çevirdi yakalanmak istememezdi. Canı çok sıkılmıştı ama elinden bir şey gelmezdi. Şu anda bu ortamda bulunmak zorundaydı bu yüzden sessizce tatlısından yemeye başladı.
"Siz, ileride ne yapacaksınız çocuklar?" diye bir soru geldi Jimin'in tanımadığı bir adamdan.
"Şirkette çalışacağız." demişti Wonho.
"Peki, bunun için deneyiminiz var mı?" adamın sesi alaycıydı.
"Elbette. Her yaz şirkette çalışıyoruz. Bir nevi staj gibi," diye atıldı Jimin.
"Yazları neden daha başarılı oluyoruz Bay Noh?" demişti Bay Shin. Jimin'in yüzünde ufak bir gülümseme olurken Wonho ile birbirlerine göz kırpmışlardı.