Third

1.7K 63 10
                                    

A hetek csak úgy repültek, szinte észre se vettem. Nagyon sok időt töltöttem a barátaimmal-azzal a néhánnyal-főként Bella-val és Alice-szel. Rosalie eléggé tartózkodó velem szemben, de ezt betudom annak, hogy nem túl barátkozós típus. Legtöbbször hozzánk jöttünk, ám volt olyan is, hogy Bella-ékhoz-és így ki is derült, hogy egy utcában lakunk. Akárcsak az, hogy Edward apukája, Dr.Cullen-azaz Carlisle-anyával dolgozik általában.

-Bella, gyere már ! Így sose fogunk odaérni.- Alice és én már az autóban vártunk egy ideje, hogy a kis csapatunk harmadik tagja is végre megérkezzen. Mivel két hét múlva lesz az a bizonyos érettségi parti, amire akaratomon kívül is kell mennem-ugyanis ha nem megyek Alice nem szól többé hozzám-eldöntöttük, hogy veszünk valami csini ruhát. Eltervezték, hogy összehoznak engem és Mike Newmant. Pedig már egy párszor elmondtam nekik, hogy Mike nem az esetem, mert nem jönnek be a szőkék, de ők hajthatatlanok. Ha Alice szavaival élnék akkor "Ha nem Mike, akkor valaki más.".

Bella a telefonhívás után-amit az előbb folytatott párja nővérével-pár perccel már a kocsiban is ült, és egyenesen Port Angeles felé tartottunk.
Mivel én ott éltem, ezért engem bíztak meg a butikok feltérképezésével. Este végig is gondoltam ezeket, és végül a kedvencemre esett a döntés. Nagyon jó, divatos ruhák vannak ott, és a legfontosabb, hogy nem is egetrengetően drágák.
A hátsóülésről navigáltam a sofőrt, közben pedig hangosan énekeltük a rádióban leadásra kerülő zenét.

A boltba belépve az eladónő-Mary-azonnal felismert, és jött is hozzám beszélgetni. Egy gyors bemutatás után elküldtem a lányokat nézelődni, míg én meséltem egy kicsit Mary-nek a forksi életről.
Ezt gyorsan le is tudtam, így rohantam én is körbenézni. Nem nagyon akartam kicsicsázni magam, így csak néhány egyszerűnn ruhadarab-mint például farmer, mintás haspóló stb-volt a kezemre terítve, hogy majd felpróbáljam.

Alice kezében főként egyberuhák voltak, Bella-éban pedig rövidújjú és ing.
Először az előbb említett lány próbált, mi ketten pedig játszottuk a zsűrit. Végül egy sötétebb darabra esett a választás, amihez majd még szerez egy fejkendőt. Aztán jött Bella, akinél összesen három darab felső volt, míg Alice-nél volt vagy 8 ruha. Neki végül egy kék inget választottunk ki, amihez majd felveszi a fekete farmerét. Ezekután pedig jöttem én, a két farmerommal és ugyanennyi felsőmmel.
A végeredmény pedig az volt, hogy a másik két lány ment és keresett nekem ruhadarabokat, ugyanis "Nem buliba valók ezek.". Inkább rájuk hagytam, de ha valami borzasztóan kivágott ruhát hoznak nekem, akkor inkább otthon maradok és nézem a sorozatomat, ugyanis azon a napon pont dupla résszel adják le a kedvencemet, a Megtört Szívek-et(amúgy tényleg néztem, és kajak imádtam, ajánlom mindenkinek😂🤪-szerk.).

Egész gyorsan visszaértek, én pedig azonnal próbáltam is fel. A válfán egész jól nézett ki, de úgy éreztem magam benne, hogy nem kapok levegőt, így már vettem is át a másikat, amit a lányok beadtak a fülkébe. Feszülős, bordó felső volt, aminek a válla lejtős volt, a szoknyája pedig fekete, pörgős, és fehér és piros minták voltak rajta. Azonnal beleszerettem.
Nagy mosollyal az arcomon léptem ki a "zsűrim" elé, akik szintén mosolyogtak, majd megkönnyebbültek, hogy sikerült mindannyiunknak ruhát választani.

A shoppingolás után még beültünk egy kávézóba, ahol igazából csak én ittam valamit. Ezt nem igazán értettem, mert egyikőjüket sem láttam ma még fogyasztani valamit. Ezt szóvá is tettem, de mindkettőjük letudta azzal, hogy sokat reggeliztek. Vállatrántottam, majd folytattuk tovább a beszélgetést. Elvileg Bella valami régi barátját is elhívta, és majd be szeretne neki mutatni. Reméljük jól fog elsülni...

 Reméljük jól fog elsülni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
What Am I ✓ [ 1 ]Where stories live. Discover now