Hali, így elsőre csak annyit szeretnék gyorsan mondani, hogy pár résszel ezelőtt azt írtam, hogy nem maradnak a szereplők suliban, hiszen eleve is így íródott. Na de azt elfelejtettem megemlíteni, hogy mivel Celeste fiatalabb náluk(akárcsak Jacob) ők még nem fejezték be a sulit, még csak a 11.et járták ki.
Jó olvasást !♡Hat nap telt el a ruhavásárlós nap óta és szinte semmit sem csináltam azóta. A Cullen család-vagyis inkább csak Alice és Esme-már az esküvőt szervezik, ami Július közepe körül lesz. Kérdeztem őket, hogy tudok-e valamit segíteni nekik, de elmondásuk szerint 'megoldják'.
Ezekben a napokban Jacob-bal sem találkoztam. Sőt, az élő csali szerepem óta nem. Hívtam, még az elején felvette de gyorsan le is rázott, majd utána fel se vette. Nem tudom mi lehet ez a hirtelen távolságtartás, de nagyon gyorsan fényt kell rá derítenem. Meg is van a mai programom.
Mivel még csak reggel van ettem egy tál müzlit-kiadós reggeli- aztán pedig felkaptam magamra egy rövid nadrágot meg egy sima felsőt és már siettem is a buszmegállóba. Egy bő 25 perc múlva már meg is érkeztem és az utam egyenesen a Black házhoz vezetett. Billy-hogyha nem horgászik-általában otthon van, így remélem, hogy tud valami információval szolgálni ha Jake esetleg nem lenne otthon.-Szia, Billy.-köszöntöttem, miután kinyitotta az ajtót. -Tudnék Jacob-bal beszélni ?
-Sajnálom, Celeste, de a fiam nincs itthon.-pontosan amire számítottam...
-Oh. És te véletlenül nem tudod, hogy miért nem akar velem beszélni ? Csináltam valamit ?
-Nem tudom, tényleg. De vannak ilyen hóbortjai, biztos hamarosan keresni fog.-mosolygott rám bíztatóan, de nekem elég eröltetettnek tűnt. Elköszöntünk egymástól, ezután pedig tehetetlenül álltam az út szélén. Ha nincs itt, akkor hol lehet ? És miért érzem azt, hogy Billy többet tud, mint amennyit állít ?
Egy újabb meggondolatlan ötlet suhant át az agyamon, én pedig persze hogy rögtön útnak is indultam. Egyszer jártam a Uley- házban, vagyis főként csak a kertjében, így elég nehéz lesz odatalálnom. Főleg, hogy akkor is Jake vezetett és nem igazán figyeltem a környezetem.
Elmentem egészen a község központjában lévő kisboltig-mert erre még emlékeztem-majd elindultam jobbra, "próba szerencse" alapon. Egy ideje már mentem, azt hittem, hogy mégis rossz irányba indultam és fordulhatok vissza, amikor egy ismerős illatot éreztem a levegőben. Japán lonc. Imádom az illatát, így biztos, hogy minden alkalommal felismerem. Akkor is ezt éreztem, amikor Black autójával, lehúzott ablakkal kocsikáztunk erre. Mostmár biztos vagyok abban, hogy jó fele jövök. Mentem még pár utcát, párszor majdnem eltévedtem-bár sokkal könnyebb lett volna csak megkérdezni valakit a címről, de szeretem a kihívásokat-viszont egy fél óra bolyongás után sikerrel jártam.Becsengettem a rozoga fa ajtón, mire Emily nyitott ajtót. Eleinte összezavarodva nézett rám, de aztán hirtelen mintha megcsapta volna a felismerés, persze próbálta ezeket a jeleket azonnal rendezni is.
-Szia, Cel. Mi járatban ?
-Szia. Nem szeretnék zavarni, de tudnék Sam-mel beszélni ?
-Persze, kint van a kertben. Tudod a járást.-mosolygott rám kedvesen, mire bólintottam. Megtöröltem a cipőm talpát és a házon végigsétálva kiértem a hátsókertbe, ahol meglepetésemre nem csak Sam volt egyedül. Az asztal körül még ott csücsült az unszimpatikus Paul, és a sokkal szimpatikusabb Seth is, valamint Embry. Érkezésemen ők is ugyanúgy meglepődtek, de végül mind boldogan fogadtak.
-Szia, Celeste ! Jó látni.-mondta mosolyogva Seth és megölelt. A többiek is hasonló fogadtatásban részesítettek, majd mondták, hogy üljek le én is az asztalhoz, mert Emily mindjárt készen lesz a sütivel.
-Mi szél hozott erre ?-tért rá a lényegre Sam.
-Jacob-ot keresem. Már napok óta nem beszéltünk és nem válaszol a hívásaimra.-magyaráztam a mai napon már sokadszorra. A fiúk mind csendben maradtak, és egy emberként néztek Sam-re, aki egy mélyről jövő sóhaj után beszélni kezdett.
-Jake-nek egy kis idő kell.
-Mégis mire ? Csináltam valamit ?-kérdeztem egy picit ingerülten vissza.
-Nem, de ez bonyolult. Jacob bonyolult.
-Szuper. És ez mit akar jelenteni ?-motyogtam szemetforgatva magamnak. Megelégeltem a csöndet, így gyorsan elbúcsúztam a Uley portán tartózkodóktól, és egyenesen a buszmegálló felé mentem. Míg ott várakoztam a telefonomon ütöttem el az időt és foglaltam le a gomdolataim. Legalábbis próbáltam, de nem igazán sikerült. Folyamatosan azon járt az agyam, hogy mégis miért kerül engem ? És mindenki más miért tudhat róla, én pedig nem ? Teljesen összezavarodtam a fiúk viselkedésén. Nyilván többet tudnak, és nagyon úgy tűnt, hogy legszívesebben elmondanák a háttérben folyó dolgokat, de nem tehetik.
A busz begördült a megállóba, a sofőr pedig nevetve köszöntött ismét.
-Nem jártál sikerrel ?-kérdezte az idős bácsi a volánnál.
-Sajnos nem. Úgy tűnik várnom kell.-sóhajtottam fel, majd leültem a jármű hátsó részébe. A fülesemet bedugtam és hangosan hallgattam a kedvenc zenéim, hátha feldobják a kedvem.
Mivel a mai napomnak még mindig nincs vége-holnap pedig mehetek dolgozni-ki akartam használni a szabad perceim. Nem túl sok lehetőség van itt Forksban, így csak egy kávézóba mentem. Elvitelre kértem két koffeinbombát, az egyiket iszogatva sétáltam a kórház felé.
A pultnál anya egyik munkatársa szólt neki, hogy keresi valaki, így pár másodperc múlva a kíváncsiság felülkerekedett rajta és megjelent mellettem.-Uhh, egy angyal vagy, Celeste.-nyomott egy puszit az arcomra, miközben kivette a kezemből az italt.-Na, megtudtál valamit ?-reggel írtam neki egy üzenetet, hogy valószínüleg La Push-ban leszek, mire azonnal összerakta a dolgokat. Ő sem érti, hogy Jake hirtelen miért nem áll velem szóba. Napokig próbáltuk megfejteni, de egyikünk sem járt sikerrel, így azt tanácsolta, hogy keressem fel személyesen. És így is lett. De válaszokat még mindig nem kaptam.
-Bárcsak. Se Billy, sem Sam és a többiek nem tudnak semmit. Legalábbis nem mondják.-tártam szét a kezeim tehetetlenségemben.-Áh, szia, Carlisle.-köszöntem neki oda, mikor elsuhant mellettünk. Azonnal megtorpant és mosolyogva köszöntött ő is. Örülök, hogy mindenkinek ilyen jó napja van, miközben én egy rejtélyes dolgot próbálok kideríteni.
-Szervus, Celeste.
-Minden rendben megy az esküvőszervezéssel ?
-Persze, a lányok egész nap telefonnal a fülükön rohangálnak a házban.-nevetett fel, gondolom ismét eszébe jutott ez a kép.-Jacob-bal jössz, igaz ? Csak mert az ülésrenden sokszor kaptak már össze.
-Az igazat megvallva nem tudom, hogy valaha fogom-e még látni Jake-et.-hajtottam le a fejem.
Bocsi a sok kihagyásért, de minden összejött csak az új rész nem 🤦♀️
Na de remélem mindenkinek jól telt az első sulis nap, meséljetek nyugodtan ha úgy gondoljátok ♡Engem-meg 3 másik barátnőm-az osztály(ofival együtt)otthagyott a suliban, míg ők elindultak a templomba az évnyitóra 🤣
YOU ARE READING
What Am I ✓ [ 1 ]
Werewolf"I know you are, but what am I"- Why Don't We ! F O N T O S ! A történet a Stephenie Meyer által megírt alkotásra épül, kisebb változtatásokkal, amiket én, saját magam találtam ki. A sztori nem Bella Swan életét fogja leírni, ám a könyvben/filmben l...