23

691 32 0
                                    

Bennett
Zapnul jsme Jacobovi na krku zámeček a pomalu začal jeho krk tu obdařovat polibky. ,,Eh, myslíte, že by jste si to mohli nechat na jindy?" zeptal se Jay. ,, Otevři očka lásko." usmál jsem se. Můj kocourek otevřel očka a sáhl si na krk. ,, Bože." zašeptal a přikryl si pusu rukou. Přitáhl jsem si ho k sobě a hladil ho jemně po zádech. ,,Děkuju, vždycky jsem chtěl zámeček, ale bál jsme se říct mamce." vydechl a políbil mě. A úsměvem šel poté oběhnout Jaye a vytáhl ze svého batohu dvě krabičky. ,,Před pár lety, jsme se věnoval vyřezávání a vzniklo z toho tohle." usmál se a podal nám každému jednu krabičku. Otevřel jsme tu svou a v ní byl řetízek s vyřezanou dřevěnou pacičkou. ,,Jsi skvělej." usmál jsem se a zapnul si řetízek na krku. Mlčky jsme si Jacoba přitáhl za ruku do polibku a ruce mu položil na boky.

Přerušil nás až Jay, když si falešně odkašlal, otočil jsem se na něj se smrtícím pohledeme a dál se věnoval Jacobovým rtům. Zaslechl jsem jen Jayův povzdechl a zavírání dveří. ,,Odešel?" zeptal se Jacob, s úsměvem jsem přikývl a shodil ho na postel pod námi. Nalehl jsem si nad něj a znovu ho začal něžně líbat. Oba jsme si naše polibky užívali do doby, dokud se znovu neozval zvuk dveří. Podle povzdechu jsem poznal, že přišel Jay, ale nic jsme si z toho nedělal, protože pro mě byl teď důležitý Jacob a jeho rty. 

Po chvilce jsem se od Jacoba odtáhl a lehl si vedle něj přitahující si ho k sobě za boky. Měl jsme pravdu opravdu přišel Jay, který měl na obličeji neutrální výraz. ,, Myslím, že už si začínám zvykat, můžete pokračovat dál." usmál se.  Nechápavě jsme se na něj oba podívali a on jen mávl rukou. Rozhodl jsem se opět věnovat svou pozornost Jacobovi, který se ke mně spokojeně tulil a pomalu u toho znovu usínal.

Kluk z pasťáku Kde žijí příběhy. Začni objevovat