26. května
Už od rána byl v jindy poklidném domku v Cambridge rozruch a nikdo až na obyvatele nevěděl ani proč. Už brzy ráno stálo spoustu lidí na balkoně s kávou, aby se dozvěděli, co se děje. Bohužel nikdo nic neviděl.
Rodina Newmanových i Fischerových už od rána připravovali všechny potřebné věci, které byli potřeba na tento krásný slunečný den, kdy se řeknou černovlásek s brunetem svá ano stejně jako před rokem jejich přátelé.Všechno probíhalo skvěle, přesně tak jak si to oba dnes už dospělý muži vysnili. Před první hodinu odpolední se tři vozy se svatební výzdobu vydaly k radnici, kde se jim změní život. ,,Připraveni?" zeptal se Jayson a podíval se na oba snoubence. Ti se na sebe podívali a přikývli. ,,Pánové, je čas." usmála se jedna z matek.
,,Připraven?" zeptala se černovláska jeho matka. ,, Myslím, že ano." vydechl nervózně. ,,Tak pojď." usmála se a přijmula jeho rámě. Oba procházeli uličkou dokud nedošli až k samotnému oltáři, kde černovlásek pustil svou matku a stoupl si naproti brunetovi. Na chvilku zavřel oči, aby si byl jistý, že až je otevře bude tam znovu stát on.
,,Láska, kterou k tobě chovám,"
,,je láska, která nezná hranice."
,,V časech dobrých i zlých,"
,,v nemoci i ve zdraví."
,,Budu s tebou sdílet všechny své problémy,"
,,a když budeš mluvit, já budu naslouchat."
,,Bennette Fishere,"
,,Jacobe Johnathane Newmane,"
,,Od dnešního dne jsem a vždy budu tvým milujícím manželem." řekli oba naráz.
,,Je mou ctí, prohlásit vás manžely." usmála se úřednice. Po jejích slovech se oba muži políbili, jejich první manželský polibek. Místností se ozval potlesk, který jak brunet tak ani černovlásek nevnímali, vnímali jen rty toho druhého.,,Nešlapu ti doufám na nohy, že ne." zašeptal do ucha bruneta černovlasý. ,, Nešlapeš neboj." ujistil ho jeho už manžel a dál s ním tančil jejich první manželský tanec. ,, Miluju tě." usmál se brunet. ,,Já tebe taky." odvětil mu černovlásek a políbil ho.
-
Tak jo, tohle by byl konec. Děkuji všem za přízeň a přeji vám hodně štěstí a zdraví do Nového roku, snad bude lepší než tenhle.
ČTEŠ
Kluk z pasťáku
Teen FictionJacob. Tichý, nenápadný, dobře se učí a už rok a půl trčí v pasťáku se svými kamarády Jayem a Bennettem, kteří jsou pro něj oporou. Cover by: clairet91