25. Časť

53 4 0
                                    

,,Takže si to prejdeme ešte raz, pre istotu," povedala som Marcusovi a Nine, u mňa doma, pretože v Thomasovom byte som to nepovažovala za bezpečné rozoberať tento plán. Preskakovane som na nich hľadela, pričom kývali na súhlas.

,,Thomas príde domov, pričom ja tam nebudem. Samozrejme, už len to ho naštve, takže mi bude vyvolávať všemožne, no nebudem mu zdvíhať. Nakoniec, okolo jedenástej večer prídeš na scénu ty." Ukázala som na Ninu, ktorá stoho prikývla. ,,Thomasovi nakecáš, ako som k tebe prišla už o ôsmej večer so slovami, že chcem ísť na párty. Ty si samozrejme bola stále nahnevaná, takže si ma poslala domov, zatiaľ čo ja som sa išla opiť do nejakého baru. Ani nie o dve hodiny som k tebe prišla opitá. Ty si sa nahnevala ešte viac a nahnevaná si sa rozhodla ma odniesť k Thomasovi. Nezabudneš povedať, že som ti za tú náročnú hodinu, cez ktorú si ma tiahla zo svojho bytu, stihla vykecať, okolo koľkých chalanov som sa v bare zvíjala. Po tom, ako odídeš," naznačila som uvodzovky. ,,tak Thomas ma na tisíc percent zmláti."

Marcusova ruka vystrelila hore.

,,Áno?"

,,Nesúhlasím s touto časťou plánu," povedal s obavami. Vzdychla som si a posadila sa mu do lona.

,,Vieš, že sa o mňa nemusíš báť." Hrala som sa s jeho vlasmi. ,,Prinajhoršiom," pri tomto slove sa napol ako struna. ,,Mám predsta v nemocnici rezervu."

Vedel, čo tým myslím. Myslela som jeho sestru, u ktorej sme mali zaručenú oporu. Síce chúďa nevedela, o čo ide, je ochotná nám pomôcť.

Flashback:
,,Tak?" Spýtala som sa Marcusa, ktorý akurát prišiel z nemocnice, v ktorej bol za svojou sestrou. ,,Asi v živote nezabudnem na jej reakciu," povedal. Zatvárila som sa zmätene, ihneď pochopil, že chcem počuť vysvetlenie.

,,Povedal som jej, že keby som potreboval, či mi vie zohnať najlepších doktorov, pre teba, keby sa ti niečo stalo. Okamžite odpovedala áno, ale potom sa spýtala, že prečo. Povedal som jej, že keď bude po všetkom jej to vysvetlím. Pochopila to. Obímul som ju, pretože je to najlepšie, čo mi boh mohol ako súrodenca nadeliť. Rozlúčili sme sa s jej slovami, že nech dám na teba pozor, pretože chce byť teta a naozaj ťa chce spoznať inak, ako na operačnom sále."

Áno, jeho sestra je naozaj úžasná. Dala som mu letmý bozk na pery a pokračovala vo vyprávaní plánu.

,,Celý čas predtým ako Thomas príde domov, budú v byte nainštalované kamery, na ktoré to všetko nahráme. Bude to veľmi zaujímavé, ako to skončí, ale každopádne chceme ísť s tým záznamom na políciu a udať ho za napadnutie," dokončila som svoj monológ, pričom sa na mňa obidvaja divne dívali.

Netušila som, čo mám povedať ani urobiť, tak som si len potichu sadla medzi nich a sedela. Po chvíle prerušila ticho Nina. ,,Čo bude potom, ako to dopadne?" spýtala sa.

Zamyslela som sa. Popravde som to netušila ani ja. Netušila som, čo budeme potom robiť, ako to bude prebiehať, čo sa stane, čo sa môže stať a čo všetko hrozí. Čo keď to nevyjde...? Ihneď som túto myšlienku zamietla, pretože som si nemohla dovoliť takto myslieť. Musela som veriť v to, že to zvládneme, že sa to vydarí a konečne bude všetko tak, ako má byť.

,,Neviem," Odpovedala som. Povzdychla som si a zaborila hlavu ohybu  Marcusoveho krku. Bola som vystrašená, nebudem si klamať, bála som sa ako to dopadne, ale verila som v to, že keď toto zvládneme bude po všetkom.

,,Dobre, prosím stačilo tejto témy," Povedala som. ,,Je len pondelok a všetko sa to zomelie až v piatok, tak prosím, keď to nie je nutné, nebavme sa o tom. Nechcem sa vystresovať zbytočne. Čo tak keby sme si pozreli nejaký film alebo išli niekam na výlet? Čokoľvek, len prosím už sa o tom nebavme. Keď príde na to čas  vtedy sa o tom bavme, ale teraz sa tým nezaťažujme, keď to nie je potrebné..."

Na Pospas Nočným Morám ✔Onde histórias criam vida. Descubra agora