37. Časť

51 4 0
                                    

Znova niekedy v minulosti

,,A týmto oficiálne prerušujem manželský zväzok Georga Stephanyho a Francesci Stephany.

Súd sa skončil, môžete odísť," povedal sudca a celou sálou zavládlo hrobové ticho.

Len 15 ročný syn nevedel, na ktorého rodiča sa pozerať skôr a vtedy za ním prišla jeho stará mama a chytila ho za plece.

,,To bude v poriadku, zlatko, poď. Nemáš chuť na nejaký zákusok?" Snažila sa napraviť náladu chlapca, ktorý do posledného momentu veril. že jeho rodičia sa nerozvedú, ale ako 15 ročný chlapec to musel prijať a jeho stará mama sa ho ujala skôr, ako jeho rodičia stihli vyjsť zo súdnej siene.

°

,,Dobrý deň. Rozprávam sa s Thomasom Stephanym?" Odznelo z jeho telefónu telefónu, na čo 16 ročný chlapec len zmätene odpovedal.

,,Áno, prosím?"

,,Dobrý deň, je na to veľmi ľúto, ale vaša stará mama je mŕtva. Niekto ju dobodal v parku, zatiaľ je útočník neznámy, ale keďže bola vaším zákonným zástupcom od minulého roka, rozhodli sme sa vám zavolať a informovať vás o tom, je nám to ľúto, úprimnú sústrasť."

V tom momente sa 16 ročný chlapec zmenil na bezcitného hlupáka, ktorý bol pripravený ubližovať ľuďom tak, ako ublížili jeho starej mame.

°

,,Mama, to ťa vôbec nezaujíma, že otcova mama je mŕtva?" rozčuľoval sa do telefónu, pričom jeho matka na druhej strane len opovrhnute odvrkla.

,,Je mi to úplne ukradnuté, ale keďže jeden z nás sa za teba musí ujať zodpovednosti, nahlásim sa ako tvoj zákonný zástupca na dva roky, dokým nedovŕšiš 18 rokov, ale nečakaj odomňa, že sa budeme stýkať."

Jeho matka bola vždy istým spôsobom zmija, ale nikdy si to neuvedomoval až tak, dovtedy dokým sa ho po súde vzdala a donútila jeho starú mamu, aby nad ním prevzala zodpovednosť a ujala sa ho ako zákonný zástupca, aj keď to jeho stará mama prijala s radosťou, pretože vedela, aká zmija je jej nevesta, teda už nie je. 

Teraz, keď bola Thomasova stará mama mŕtva, jeho mama netušila, že čo bude robiť, ale vyriešila to rýchlo a to tak, že svojho syna do detského domova poslať nechcela tak si ho na dva roky rozhodla zastúpiť a potvrdiť to, že je jeho zákonný zástupca a platiť mu byt a posielať peniaze na účet, no bez toho, aby sa s ním stýkala.

Nikdy ho nemala v láske a ani teraz sa jej materská stránka neprejavila.

°

,,Áno?" Odpovedal do telefónu Thomas, pričom nevedel, kto volá, pretože číslo bolo utajené.

,,Volám so Stephanym? Thomasom?"Spýtal sa neznámi, ktorý Thomasovi neznel tak, že by mu hrozili nejaké problémy, ale zase ani neznel na nejakého dospelého človeka, práveže na niekoho, kto má okolo 17 rokov.

,,Počul som, že sa u teba dá zohnať celkom dobrý matroš," ohlásilo sa z druhej strany a Thomas hneď vedel, o ktorú stránku jeho života sa jedná a pohotovo odpovedal.

,,No to si počul správne. Takže koľko, čoho, kedy?" Spýtal sa, pretože v tomto obchode bol už zbehlý, aj keď z týchto vecí ani jednu neužíval, len ich poskytoval.

Do tejto éry ho zasvätil jeden kamarát, dokým ešte žil, ale každý vedel, že to raz ním tak skončí, pretože sa predrogoval.

Nikto nevie čím, že aký to bol sajrajt, ale všetci vedia že toho bolo veľa a že to bolo silné...

Na Pospas Nočným Morám ✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang