Druhá série FYB je tady :D Nebudu se nijak rozepisovat
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
One Direction - Nejoblíbenější britsko - irská skupina.
Parta kamarádů, kteří se rozhodli jít do X-Factoru se stali hvězdami. Jaká je jejich minulost? A co vztahy?
One Direction se stali hvězdami ze dne na den. Parta pěti talentovaných kluků láme rekordy a všechny příčky. Boy-band skládající se z Louise Tomlinsona (26) , Zayna Malika (25), Nialla Horana (25), Liama Payna (25) a Harrho Stylese (24) se stal jednou z nejoblíbenějších skupin na světě. Mají fanoušky po celm světě. Nyní vydali další album a chystají turné.
Louis Tomlinson je šťastně zadaný s Eleanor Calder, Zayn Malik zasnouben s Perrie Edwards. Liam Payne se v nedávné době rozešel s Danielle Peazer. Niall Horan se údajně zakoukal do Chantelle Rossway- bývalé přítelkyně Zayna Malika. A Harry Styles na svou dívku stále čeká. Kromě několika krátkých románků neměl tento lamač dívčích srdcí žádný vážnější vztah.
Když jsme se zeptali Louise Tomlinsona proč, odpověděl neurčitě.
,, Harry se stále nevyléčil z lásky k dívce, která ho opustila." Kdo je tato neznámá už ovšem neuvedl. Možná je přece jen pravda, že se Harry Styles otočí za každou sukní.
Minulost One Direction je také tajemná. Nikdo se nechce vyjadřovat. Jací jsou tedy skuteční kluci? A jaká skrývají tajemství?
Kudrnáč si odfrkl a zahodil bulvární časopis do koše.
,, Jsou to idioti Harry. Není pravda to, co píšou." Zelenooký se otočil na svého nejlepšého přítele.
,, Ale ona to čte a vidí. Už jsem se pokoušel s ní promluvit. Konatktoval jsem její manažerku, ale ona má přísný zákaz mi cokoliv říct. Jsou to zkurvený čtyři roky a ona mi neodpustila. A divíš se jí? Ublížil jsem jí! Měl jsem tehdy letět za ní a říct jí pravdu, teď už mi to neuvěří."
,, Harry, vždyť už ji ani neznáš. Změnila se. Kayleigh Samms je teď hvězda. Světoznámá modelka a vystřídala jich dost. Zapomněla, proč nemůžeš i ty?" Kudrnáč se na něj pohoršeně podíval.
,, Protože jí miluju. Jestli to nechápeš, tak vypadni a nech mě bejt." Zavrčel. Louis pokroutil hlavou a opustil Harryho pokoj.
Bohužel Harryo po chvilce navštívil blonďáček s rukou plnou časopisů.
,, Harry? Slyšel si o tomhle?" Ukázal na článek o hnědovlasé modelce, kterou Harry miloval.
,, Co to je?"
,, Píšou o ní, že nezvládá slávu. Prý obráží večírky a má porblémy."
,, Cože?" Kudrnáč sebral blonďáčkovi z ruky jeden z časopisů a rychle si článek přečetl.
,, To jako vážně? Proč?"
,, To nikdo neví." Pokojem se rozezněl Harryho vyzváněcí tón. Zavrčel a hovor zvedl.
,, Styles. Prosím?"
,, Harry? Dostav se okamžitě do budovy Modestu, našli jsme ti novou přítelkyni." Po těchto slovech se ozvalo jen pípání položeného hovoru.
,, Nashlyšenou." Zavrčel.
,, Co se děje?" Zeptal se blonďák.
,, Musím jít. Modest mi našel další bezvadnou přítelkyni. Jak se mám kurva potom někdy usmířit s Kay?" Niall si povzdychl.
ČTEŠ
F#ck your body 2 |H.S.FF|
FanfictionMost people spend their time trying to find someone to sleep with, instead of finding someone worth waking up. - Většina lidí strávila své životy hledáním někoho, s kým by se mohli vyspat, místo toho, aby hledali někoho, s kým se chtějí probouzet...