İyi okumalar ♡
"Kalksan artık, Sun yeon?" başımda dırdır eden doktora aldırmadan, uykuma devam etmeye çalıştım.
Fakat yastığımın başımın altından çekilmesiyle, sinirle bir nefes alıp yatakta doğruldum.
"Seni...bak küfür edeceğim ama zor tutuyorum kendimi." diyip sağ elimi kaldırıp, işaret parmağımı doktorun yüzüne doğru salladım.
"Bir daha sakın ama sakın, yastığımı başımın altından çekme. Bu ilk ve son uyarışım, bir daha ki ne karışmam." dediğimde, kaşlarını havalandırmıştı.
"Annenin dediği doğruymuş, garip. Uyurken bir anda ayaklandın." dediğinde, göz devirip sinirle alnıma vurdum.
"Sen sen ol, anneme uyma." diyip yatağımdan kalkarak banyoya ilerledim.
Kısa bir duş alıp, banyodan çıktım ve yatağa yayılıp ellerimi başımın altında birleştirdim.
Banyo sonrası yatakta keyif yapmak gisibi yoktu, mis.
"Ah, cidden. Bir çıkamadın şu odadan." diyip, odama girdi doktor.
Beni gördüğünde, göz devirip dudaklarını ıslatmıştı.
"Hasta olacaksın, üzerini giyin ve kahvaltıya gel." diyip odadan çıktı, merdivenlerden inerken annem gibi tehtid etmeyi ihmal etmemişti gerizekalı.
"Onbeş dakika içinde aşağıda olmazsan, Maya'yı sevdirmem bir daha. Şaka yapmıyorum!" göz devirip, suratımı buruşturdum.
Yataktan kalkarak dolabımın başına geçtim, elime gelen bir kaç kıyafeti alarak giyindim.
Saçlarımı kurutup, alttan sıkıca toplayarak bağladım.
Odamdan çıkıp merdivenlerden inemeye başladım, ta ki son iki basamak kala, yere yapışna kadar.
"Sun yeon." hızla yanıma gelmişti doktor. "Merdivenden mi düştün?" dediğinde göz devirip, ayaklarımı kaldırdım ve elimi kaldırarak yüzümü elime yasladım.
Yüz üstü yatakta keyif yapıyor gibiydim.
"Yok, böyle durmak zevkli diye böyle duruyorum. İşim gücüm yok çünkü benim, yol ağzında uzanıyorum iki seksen." o lafta niye öyleyse anlamıyorum, amına koyayım benim boyum 1.63.
2.80 olan biri var mı ya?
"Gel buraya." diyip koltuk altımdan tutarak ayağı kaldırmıştı.
"Bir şeyin var mı?" diye sorduğunda, başımı iki yana sallayıp mutfağa ilerledim.
"Maya, napıyorsun bakalım?" dediğimde, bana doğru gelip, kucağıma atlamıştı.
"Kolay kolay sevmez insanları, sana çabuk alıştı." diyip bardağa meyve suyu koymuştu, Jungkook.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bad family ° jjk
Fanfiction~Tamamlandı~ Sun yeon: Neden bu kadar gıcıksın? Jungkook: Neden bu kadar inatcısın? Başlangıç tarihi:28.09.2019 Bitiş tarihi:12.06.2020