ateş düşürmek ne zor iş

8K 629 138
                                    

İyi okumalar ♡

Sessiz ve sakin geçen yolculuğun ardından markete gelmiştik. Arabadan inerek markete girdik.

Hemen soğuk kahvelerin olduğu içecek reyonuna ilerleyip bir kutu soğuk kahve almıştım.

"Onun yerine nar suyu içsen? Bembeyazsın son günlerde, kansız gibisin sanki?" doktora bakıp omuz silkerek dudak büzdüm.

"Nar suyu sevmem, soğuk kahve kâfi." biraz da abur cubur tabii. Hemen ramen reyonuna ilerleyip arabaya atmıştım 5-6 tane.

Arabayı abur cuburların olduğu kısma sürüp arabaya abur cubur doldurmuştum.

"Kendini kaybettin Sun yeon, bunlar ne böyle?" omuz silkip, kaşlarımı çattım.

"Parasını ben ödeyeceğim, sanane." dediğimde derin bir nefes verip dudaklarını ıslattı ve ellerini beline sabitledi.

"Parası için değil, sağlığın için söylüyorum." başımı umursamazca sallayıp, dilimi 'he he' dercesine çıkartıp ilerlemeye başladım.

Ta ki doktor önümü kesene kadar.

"Bu kadarını alamazsın, şimdi ben alacaklarını arabada bırakacağım. Gerilerini yerine koyacağım." der demez arabadan bir kaç abur cubur aldı.

"Ya ne yapıyorsun, psikopat mısın acaba? Üf!" yanına ilerleyip elindekileri almaya çalışmıştım, fakat izin vermeyip rafla arasına almıştı bedenimi.

"Doktor sende iyi adet edindin böyle he, sapık mısın nesin ya?" demiştim kaşlarımı çatıp çıkmaya çalışarak.

"Rahat dur Sun yeon, bunları bırakmama izin verene kadar böyle duracağım. Haberin olsun." dediğinde, derin bir nefes verip gülümsedim ve sakin olmaya çalıştım.

"Hm, bir de benim adım doktor değil Jungkook. Bana artık doktor demeni istemiyorum." omuz silkip kaşlarımı çattım.

"Banane, inadına diyeceğim. Doktor işte!" 'hm'layarak gülmüş ve iyice yaklaşmıştı.

"Emin misin?" yutkunup yer varmışcasına geri gitmeye çalışmıştım.

Fakat bu eylemimle dayanıksız reyon buna dayanamayıp arkaya doğru gitmeye başlamıştı, doktor fark ettiğinde telaşla demir reyonu tuttu. Bense düşme korkusuyla refleks olarak doktorun yakasına tutunmuştum.

Haliyle klasikleşen dizi olayları misali yakınlaşmıştık.

Gözlerim koca gözlerinde takılı kalırken, geri çekilmem için beynim uyarı veriyordu. Fakat başka bir organım götüne bile takmıyordu.

Reyonu kendine doğru çekip düzlediğinde daha çok yakınlaşmıştık, dudaklarım boynuna değiyordu. Niye böyle sıcaktı ki, acaba hasta falan mı?

"Doktor, geri çekilsene." demiştim kalbime kaçan sesimle.

"Hm? Ah, evet." geri çekilip üzerini düzenlenmiş ve arabaya doğru ilerlemişti.

Bense yaşadığım şeyden dolayı sesimi çıkarmadan kasaya ilerledim.

"Tamam, bunları alabilirsin." doktora suratsızca bakıp, dudak büzmüştüm.

Benimkileri geçirdiğinde, cebimden parayı çıkartmıştım. Fakat doktor beni ittirerek, kartını uzatmıştı.

"Ne yapıyorsun be?" kaşlarımı çatarak, doktora bakmaya başlamıştım. Ama o beni bir yerlerine bile takmıyordu.

Doktor poşetleri alıp marketten çıktığında peşine takılıp ellerinin dolu olmasından istifa ederek parayı cebine koymuştum.

"Ne yapıyorsun, Sun yeon?" omuz silkip, gülümsedim.

bad family ° jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin