yardımcı

8.5K 615 114
                                    

İyi okumalar ♡

"Tam serseri olmuşsun. Bir kızın vücudu tertemiz olmalı, öyle daha çekici ve seksi durur." akşamdan beri annemin beni azarlamasını dinliyordum.

"İnsanları önemseyen kim ki? Ben kendimi böyle seksi hissediyorum ve böyle yaptım." omuz silkip, mutfaktan çıkarak salona ilerledim.

"İnsanları önemsemediğin için bu haldesin." yerimde durup, kaşlarımı çatarak arkamı döndüm.

"Ne haldeymişim?" annem yanımdan geçip giderek, koltuğa eşinin yanına oturmuştu.

"Evde kaldın, evlenemiyorsun!" alayla gülüp, başımı iki yana salladım.

"Evlenemiyorum değil, evlenmiyorum. Çünlü annem benim yerime defalarca kez evleniyor!" sinirle söylenip, koltuğa oturmuştum.

"Hiç değilse mutluluğu yakalamak için, uğraşıyorum!"

"Mutluluğu yakalamak için mi, yoksa.." sustuğumda, kaşlarını çatıp yanındaki yastığı bana atmıştı.

Cidden çocuk gibiydi.

"Evde kalacaksın, ne mutluluğu nede başka bir şey yakalayamayacaksın." kahkaha atıp, başımı sağa eğdim.

"Ay çok üzüldüm, evde kalacağım ne olacak şimdi. Tüh!" yalandan üzülmüş gibi duran ifademi bozarak, suratımı astım ve başımı düzledim.

"Ben sana yaptırmamanı söyledim." yanımdaki doktora sinirle bakıp, dudak içimi ısırmaya başladım.

"Birde sen çıkma başıma, o hep öyle. Giyinmeme bile karışıyor." diye mırıldanıp, anneme çevirdim başımı.

"SANKİ KÜÇÜK ÇOCUKLA KONUŞUYOR.

ELİNDEN GELSE, TUVALETE GÖTÜRECEK BENİ. AH, KOCA DEĞİŞTİRMEKTEN VAKTİ KALIRSA, ONUDA YAPARDI EMİNİM." merdivenlerden hızla çıkıp, odama girdim.

Üzerimdeki tişörtü sinirle çıkartıp bir kenarı fırlattım. Kapım tıklandığı zaman sinirle, arkamı dönüp 'gir' demiştim.

Doktor beni gördüğünde, derin bir nefes verip yanıma gelmişti.

"Hasta olacaksın, üzerini giyin." fırlattığım yerden, tişörtümü alarak bana uzatmıştı.

Sinirle elindekini alıp, yatağa koydum.

"Böyle hasta olmasam bile, annemin yüzünden verem olup öleceğim. Umarım!" diyerek önümdeki doktoru hafifçe kenarı itrrek, karşıdaki aynaya ilerledim.

Kötü mü duruyordu, yani?

Göğsümün altındaki dövmeye bakıp, dudağımı sağa gerdim.

"Cidden kötü mü duruyor?" kendi kendime mırıldanıp, dudak büzdüm.

Annem ne kadar sinirden kudurtsa da, söyledikleri ikilemde bırakıyordu beni.

Doktor gülümseyerek yanıma gelmiş ve dövmeye bakmıştı aynadan.

Yanında sütyenle duruyordum, çünkü yüzümden başka bir yerim'e bakmayıp, sürekli 'hasta olacaksın' diyip üzerimi giydiriyordu.

Gözümde şımarık veya garip bir insandan başka bir sey değildim. Yada çocuk?

Cidden..

"O kadar fena değil." doktora bakıp, kaşlarımı havalandırdım.

"Her neyse, ben beğendim. Evet, gayet güzel." omuz silkip, yatağıma ilerleyip kendimi yüz üstü yatağa bıraktım.

bad family ° jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin