tutkulu çiçekler

8.7K 687 499
                                    

İyi okumalar  ♡

"Kimmiş gelen?" diyip merakla çiçekleri eline alan doktora bakmıştım.

"Ooo, ne o yellozların başkanı romantiklik yaparak sana çiçek mi yollamış? Sanki tam tersi oluyordu ama.. neyse." diyip sinir ve alayla sırıtmaya başlamıştım.

Gevşek kadın bugün çiçek yollar, diğer gün bir kutuya kendini koyup yollar.

Beklerdim orangutan götü, boklu paçozdan.

"Sana gelmiş." demişti çiçeklere bakarken, bir saniye ne bana mı?

Elinden çiçekleri alıp incelemeye başladım, kırmızıklıklar içinde ki mor kart dikkatimi çektiğinde merakla alıp okumaya başlamıştım.

'Sana senin gibi seksi çiçekler yollamak isterdim fakat öyle bir çiçek türü yoktu. O nedenle tutkunun rengi olan bu kırmızı güllerli aldım, umarım beğenirsin atarlı şirine.

                                                                                               Jaehyun'

Notu okuduğumda yüzümde oluşan salak gülüşe engel olmamıştım, ilk defa birinden çiçek alıyordum. Açıkcası nazikçe bir davranıştı ve hoşuma gitmişti.

"Kimden gelmiş?" doktorun sesini duyduğumda yüzümde oluşan gülümsemeyi silerek ciddileştim.

"Arkadaşımdan." diyerek konuşmasını beklemeden odama çıkmıştım hızla.

Bunları vazoya koymalı mıydım acaba?

Çiçekler iyidi hoştu fakat dalından koparılması taraftı değildim, koparıldığı zaman ölüyorlardı.

Çiçek dalında güzeldi, bense Jungkook'la.

Ay ne oluyor bana ya, araba arkasına yazılan kıro sözleri söylemeye başladım.

Tanrım..

"Nasıl bir arkadaşmış o?" doktor pes etmeyip odama çıkarak bana takılmaya ve darlamaya devam etmişti.

"Sanane, seni ne ilgilendirir acaba?" çiçekleri vazoya koymak için mutfağa inmiştim.

"Annen seni bana ema-"

"Anneme başlatma doktor, ben reşit bir insanım. Annem bile karışamaz bu saatten sonra bana." demiştim konuşmasına izin vermeden, annem ona emanet etmiş miş miş de bilmem ne.

Çiçeklerin bağını açarak çıkartıp vazoya yerleştirmiştim, suyunu da ekleyip vazoyu alarak odama çıkmıştım doktoru mutfakta bırakarak.

Vazoyu baş ucumda ki çekmecenin üzerine koyup direkt banyoya girmiştim. Bugün babam ve sevgilisiyle tanışacaktım.

Hayatımda ekşın bitmiyordu.

Kısa bir duş alıp hemen dolabıma ilerlemiştim. Üzerimi giyinip saçlarımı dalgalandırdım ve hafifbir makyaj yaptım.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
bad family ° jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin