sarhoşlar korosu

8.6K 630 173
                                    

Yorum istiyorum. ♡💋

İyi okumalar ♡

"Dikkatli gidin, gidince mesaj at." annem gülümseyip, bavulunu bırakarak yanıma gelmiş ve ellerini yüzüme yerleştirmişti.

"Sadece 1 saatlik mesafedeyim bebeğim." yanaklarımdan öpüp, sıkıca sarılmıştı. Şuan vıcık vıcık öpmesine bile kızamıyordum.

Sarılmasına karşılık verip, derin bir nefes verdim.

"Olsun, siz dikkatli gidin yine de. Hadi, güle güle." geri çekilip, el salladım.

Şuan ağlayacak kıvamdaydım, az kaldı.

Annem halime gülüm, başını salladı ve üvey bey amcanın yanına ilerledi.

"Sizde kendinize dikkat edin, Jungkook Sun yeon'a iyi bak." üvey bey amcaya gülümseyip, derin bir nefes verdim.

Annemler arabaya binip, dış kapıdan çıktığında kapıyı kapattım.

"İyi misin?" yanımda duran doktora bakıp, başımı aşağı yukarı salladım.

"İyiyim." doktorun yanından ayrılıp yukarı odama gittim.

Kısa bir duş alıp, banyodan çıkarak üzerimi giyindim.

Saçlarımı serbest bırakarak, hafif dalgalandırdım ve beyaz kumaş şapkamı taktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçlarımı serbest bırakarak, hafif dalgalandırdım ve beyaz kumaş şapkamı taktım.

Kapım tıklatıldığında, elimdeki parfümü sıkarak kapıya ilerledim.

"Hazır mısın, Sun yeon?" kapıyı açıp, doktora baktım ve başımı salladım.

"Hazırım. Beraber mi gidiyoruz?" başını sallayıp, gülümsemişti.

Evden çıkarak doktorun arabasına ilerlemiştim. Araba açıldığında, ön kapıyı açıp arabaya yerleştim.

Doktor Maya'yı arka koltuğa yerleştirip, sürücü koltuğuna gelmişti.

Bende kemerimi takıp önüme döndüm, önüme döner dönmez uzatılan soğuk kahveyi görmüştüm.

Doktora baktığımda, gülümsüyordu.

"Sessizce durman çok garibime gidiyor, belki biraz moral verir?" elindeki soğuk kahveyi alıp, içmeye başladım.

"Sabah pek bir şey yemedin, seni zorlamak istemedim ama enerjisiz kalırsın gün içinde. Kafe'de bir şeyler atıştırırsın umarım?" başımı sallayıp, gülümsedim.

Cidden birden bütün Sun yeon'luğum içime kaçmıştı.

Kafe'ye geldiğimizde, doktora teşekkür etti ve kafe'ye girdim.

~

"Bugün keyfin yerinde değil gibi, Sun yeon?" Joon seo'ya bakıp, gülümsedim.

"İyiyim." yanıma gelip, bana sarıldığında gülmüştüm.

bad family ° jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin