baş belaları

6.2K 554 125
                                    

İyi okumalar 🌸

"Ah bebeğim! Seni nasıl özledim." Jin Ae halam beni boğarcasına kollarını boynuma dolayıp sıkıca sarılmıştı bana.

Sanki yıllardır görmüyorlarmış gibi sarılıyorlar desem tam yeri olurdu heralde. Yani annemin her zaman bana sarıldığı gibi.

"Hayır en çok ben özledim, çekil!" Jae Hwa halam Jin Ae halamı ittirerek bana sarılmıştı sıkıca.

Sarsılsamda belimden tutan Jungkook sayesinde sırtım yer ile öpüşmekten kurtulmuştu.

"Hiç değişmemişsiniz." diyerek umutsuzca başımı iki yana sallayıp halamı kendimden zorla da olsa uzaklaştırmıştım.

"Sende hiç değişmemişsin benim suratsız bebeğim. Hala sarılmayı sevmiyorsun, peki ya öpmeyi?" der demez yaklaşarak vıcık vıcık öpmüştü yanaklarımdan.

Bense bıkkın bir şekilde omuzlarımı düşürüp yüzümü iğrenircesine bir ifadeye soktum.

"Bu kasdan adam kim böyle?" Jin Ae halamın dediği şey ile gülmüştüm.

Kasdan adam ha?

"Bu benim sev-"

"İçeri geçelim mi, burada ayakta kaldınız?" Jungkook'a bakıp kaşlarımı çattım, ne diye sözümü kesti ki şimdi?

Halalarım başlarını sallayıp Jungkook'un kapıyı açmasını beklemişlerdi.

Eve girer girmez Jungkook'un peşine takıldım.

"Ne oldu Jungkook?"

"Daha annen ile baban bilmiyor sevgili olduğumuzu." biliyorum bilmediklerini?

"Ee, ne olmuş?" derin bir nefes alıp dudaklarını ıslatmıştı.

"Bebeğim ilk önce onlara söylemeliyiz, tepki gösterebilirler." omuz silkip mutfaktan çıkarak salona ilerledim.

Jin Ae halam evi inceliyordu, Jae Hwa halam ise üzerindeki fazlalıklardan kurtulup koltuğa yayılmıştı.

"Eee, anlatın bakalım?" halama bakıp iç geçirdim.

"Annem ve babam sevgili olduğumuzu öğrenmeden size söylememiz uygun olmazmış." demiştim koltuğa otururken.

Jungkook bana şaşkınca baktığında yutkunup omuz silktim.

Sanırım ağzımdan kaçırmıştım.

Ups..

"Ne? Bu kasdan adam senin sevgilin mi? Sun Yeon, bebeğim ben seni lezbiyen sanıyordum." halama bakıp kaşlarımı çattım.

"Ne?" halam omzunu silkip yanıma gelerek karşıma, yani ortada ki sehbanın üzerine oturmuştu.

İkisi de çatlağın tekiydi, anlamışsınızdır ama yine de bilgilendirmek isterim.

Çatlağın tekiler.

"Bebeğim, sen oldun olası erkeklerle anlaşamazdın ve sürekli kavga ederdin. Huysuzun tekisin biliyorum, ama kızlarla hiç değilse anlaşabiliyordun. Bende sandım ki...neyse boş ver." göz devirip başımı sola eğdim.

"Adam gibi erkekler karşıma çıkmadığı için öyle huysuz davranıyor olabilir miyidim? Ya da erkek arkadaş derdini düşünecek kadar aklım boş olmadığı için?" halam bana bakıp gülümsemiş ve sağ elini saçlarıma atarak okşamıştı.

"Hep o annen olacak cadı kadın yüzünden." annemden nefret ederlerdi.

"Ya da babamın umursamamazlığı?" derin bir nefes verip tekrar bana sarılmıştı.

bad family ° jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin