Bölüm 17

4K 168 31
                                    

( Emir SAYLAN 'dan...)

Gece, başımı yastığa koyduğumda aklımda yine Leyla vardı. Yüzümde tatlı bir tebessüm, gözlerim tavanda... Minik kızın sözleri yankılanıyordu kulaklarımda. "Seviyor musun onu?", "Sevilmeyecek gibi değil ki. Maşallah, pek bi güzel!" En güzeli de Leyla, "Çocuğum yok." dediğinde "Yaparsınız." demesiydi. Tatlı cadı! Nasıl da dilli maşallah. Bir ara Leyla'ya, her şeyi söyleyecek sandım ama. Neyse ki ucuz atlattık. Sözünü tuttu, bir şey kaçırmadı ağzından. Leyla da sevdi onu.

Leylam! Artık daha rahat yanımda. Daha samimi. Gülüşü daha sıcak. Hem kendi söyledi. Tam olarak güvenemese de inanıyormuş bana.

Daha belirginleşti gülüşüm.

Ukala! Tatlı cadım benim. Madem inandın, güvenmeyi de başaracaksın. Güveneceksin bana. Seveceksin beni. Kazanacağım kalbini. Gönlümün tahtını dolduracaksın. Evimin, hayatımın kadını olacaksın. Her şeyim, sen olacaksın!

( Leyla BAYRI 'dan...)

İlaçlarımı alıp yatağa uzandığımda, aklımda olan tek kişi Emir'di. Bugün, o minik kızla öyle tatlıydı ki. Gülüşü, bakışı... Sevgi dolu, tertemiz bir kalbi var.

Kaşlarım çatıldı birden. Arabada ne demişti bana?

E: Güvenmesem yanımda olmazdın.

Kim olduğumu bilsen, yine de güvenir misin bana? Yapabilir misin bunu? Yüzüne her baktığında sana acını hatırlatacak birinin yanında olmasını ister misin? İstemezsin Emir! Kim ister ki bunu sen isteyesin? Biliyorum. Kim olduğumu öğrendiğin gün, belki de nefret edeceksin benden.

( Emir SAYLAN 'dan...)

Sabah, yoğun bir iş temposuyla başladık güne. Toplantılar, görüşmeler... Öğleden sonra, saat 3 gibi odama geldi Leyla. Her zaman ki yerinde, ayaktaydı yine.

L: Efendim, izniniz olursa çıkabilir miyim? Yapılacak işlerin tümünü hallettim.

E: Tamam Leyla. Sen git. Ben de gecikmem.

L: Peki efendim.

Gitmek için kapıya yönelmişti ki durdurdum onu.

E: Leyla!

Sesimle bana döndü.

L: Buyurun efendim?

E: Teşekkür ederim. Beni kırmadığın ve bugün yanımda olacağın için.

L: Rica ederim. Benim için zevk olacak.

Kocaman gülümsedim bu sözüyle.

E: Asıl benim için büyük bir zevk.

Hafif bir tebessümle karşılık verdi.

L: Gidebilir miyim?

E: Tabi ki...

( Leyla BAYRI 'dan...)

Arabama atlayıp evinin yolunu tuttum. Aklım karışıktı ama mutluydum. O da mutluydu, biliyordum bunu. Aynı acıyla yanan iki kişi, o acı sayesinde yan yana gelmiş, mutluluğu yaşıyorduk şimdi. Garip bir tezat ama gerçek. Uzun zamandır benden kaçan mutluluk, onun gülüşüyle yeniden girmişti hayatıma. Yıldızlar saçan kara gözleri, gecelerimin yoldaşı olmuştu şimdi.

Eve vardığımda, neşeyle karşıladı beni Melek Anne. Emir Bey'in geleceğimden bahsettiğini söyledi. Önce, birer kahve içtik bahçede. Sonra yavaş yavaş yemek yapımına geçtik. Çok tatlı, sevecen, iyi yürekli bir kadındı Melek Anne. Emir Bey'i de çok seviyordu. Kendi evladı gibi. Her fırsatta ondan bahsediyordu. Neleri sever, nelerden hoşlanır, ne yapar, ne düşünür? Onu, öyle iyi tanıyordu ki.

Melek Misin Şeytan Mı?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin