( Emir SAYLAN 'dan...)
On iki saatin sonunda ameliyathaneden ilk çıkanlar Doktor Kemal ve Levent Bey'di. Onları kapıda karşılayan da ben.
E: Doktor Bey! Leyla? Leylam!
Elini omzuma koyup gülümsedi.
K: Merak etme delikanlı. Biraz korkuttu bizi ama şimdi gayet iyi. Yoğun bakıma alacaklar birazdan.
Elimi kalbimin üzerine koyup derin bir oh çektim.
E: Peki görebilir miyim onu?
K: Yoğun bakıma giremezsin delikanlı.
E: Lütfen. Uyandığında yanında olmak istiyorum.
K: Uyanması zaman alır.
E: Olsun. Beklerim.
K: Bak Emir, yoğun bakıma girmen...
Lafını bitirmesine izin vermedim.
E: Lütfen! Yanında olmalıyım. Söz verdim.
Durdu, düşündü biraz.
K: Tamam delikanlı. Sen kazandın.
E: Teşekkür ederim. Çok teşekkür ederim.
Doktorlar gittikten bir süre sonra Leyla'yı çıkardılar sedyye ile. Baygın ve kafası bandajlı... Onu görebilmek için toplandık hemen. Ama hiç bekletmeden kaçırırcasına götürdüler.
Ahu geldi yanımıza. Yüzü gülüyordu.
A: Merak etmeyin. Her şey yolunda. Bir kaç gün yoğun bakımda kalacak ama. Bu yüzden göremeyebilirsiniz.
Atıldım hemen.
E: Ben... Ben yanında olacağım. Kemal Bey tamam dedi. Yanında kalabilirsin dedi.
Şaşırmıştı Ahu.
A: Tamam. Madem olur dedi. Leyla'yı yatırsınlar, seni alırım ben.
E: Bekliyorum.
Ahu gittikten yarım saat sonra genç bir hemşire geldi.
- Ahu Hanım sizi yoğun bakımda bekliyor.
Yoğun bakıma gittiğimde Ahu karşıladı beni.
A: Gel Emir. Önce seni içeri girmeye hazır hale getirmeliyiz.
E: Tamam.
Ameliyata girecek bir doktor gibi giydirdiler beni. Yoğun bakıma girmeden tekrar durdurdu Ahu.
A: Bak Emir, hemen uyanmasını bekleme. Zaman alacak. En az 48 saat. Belki de 72...
E: Olsun Ahu. Beklerim. Yanında olayım yeter ki.
A: Peki.
Leyla'nın tek olarak yattığı yoğun bakım ünitesine girdim. Makinelere bağlıydı. Yüzü biraz şişmişti. Onu öyle görünce içimde bir şeylerin kırıldığını hissettim. Ama çok şükür ki iyiydi. Bir sandalye çekip yatağın yanına oturdum ve Leyla'nın elini avuçlarımın arasına aldım. Öptüm.
E: Gülüm! Korkuttun bizi. Çok şükür ki iyisin!
( Ahu BULAK 'dan...)
Emir, o gün girdi odaya ve Leyla uyanana kadar da kolay kolay çıkmadı. Sadece belirli ihtiyaçlarını karşılamak için çıktığında yüzünü görebiliyorduk. Onun dışında hep Leyla'nın yanındaydı. Gece-gündüz... Elini tuttu ve durmadan konuştu.
( Emir SAYLAN 'dan...)
Elini hiç bırakmadım. Hep konuştum onunla. Beni duyup duymadığını bilmeden onu ne kadar çok sevdiğimi anlattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melek Misin Şeytan Mı?
RomanceGeçmişti onları bağlayan... Emir SAYLAN... Saylan Holding Yönetim Kurulu başkanı. Saylan ailesinin tek evladı. Gözbebeği... Eğitimini yurt dışında tamamlamış. Bu dönemde bir kadına aşık olmuş. Çok sevmiş. Ancak, hayatının en büyük acısını yine bu k...