A KÖNYVBEN TRÁGÁR SZAVAK VANNAK!
Sziasztok! Én (T/N) vagyok! 23 éves, és egy vállalatnál dolgozok. Van 1 munkatársam (Lb/N). A főnököm egy nagytekintéjű milliomos g*ci, aki folyton engem pécéz ki magának.
--------------------------------------------------
Egyik nap éppen hazafelé sétáltam, amikor megláttam (Lb/N)-t a járdán saját vérében fekve. Hirtelen lefagytam, majd odarohantam (Lb/N)-hez. Még élt. Gyorsan hívtam a mentőket. Míg a mentősök jödtek próbáltam mindent megtenni, hogy (Lb/N) túlélje. Amint kiértek a mentősök már vidék is volna (Lb/N)-t.
-Köszi (Neved)...
-Én köszönöm... - mondtam majd elvidték (Lb/N)-t.~Másnap~
Reggel feleltem, arra hogy tárva nyitva az ablakom.
Úgy emlékszem becsuktam...-gondoltam magamban majd fölkeltem az ágyból, és megindultam az ablak felé. Az ablak alatt a földön hevert egy összegyürt papír. Lehajoltam majd felvettem. Kigoboztam a papír gombócot.
"Látlak..."
Kicsit megrezzentem, de nem az ijedtségtől... Még mindig nyitva volt az ablak, és hirtelen hideg szellőtől kirázott a hideg. Becsuktam az ablakot, és kidobtam a papírt. Elmentem a fürdőbe elvégezni a reggeli rutinom.~20 perccel később~
Ránéztem az időre...
-Késésben vagyok!-mondtam ki hangosan, s rohantam a munkahelyemre.~A munka helyen~
Rámarkoltam a bejárati ajtó kilincsére és... zárva van...
Basszus, szombat van...-jutott eszembe, hogy szombaton nem kell munkába mennem...
Indultam volna hazafelé mikoris megláttam a tegnap történtek nyomait... Kis idő elteltével észrevettem véres lábnyomokat amik (Lb/N) véréből vezettek az útmenti erdő felé. Én bosszúvággyal indultam meg követni a lábnyomokat, egészen addig míg egy fa elött megálltak. A fára fel volt függesztve egy holttest, a fején egy zsákkal. A zsákra egy kör volt vérrel festve amit áthúztak egy x-szel. Ismerős volt valahonnan a jel... Elkezdtem előrébb lépni, de a lépéseket egy papírgalacsin állította meg. Vusszaléptem. Felvettem a papírt a földről, és Kigoboztam.
"Ne menj tovább."
Kissé megijedve, de elhatároztam, hogy tovább megyek. Amint kikerültem a fát, egy erős ütést éreztem a fejemen, majd elsötétült minden.--------------------------------------------------
Sziasztok!
Ez lenne az első fejezet!
Tudom hogy nagyon keveset írtam a többi íróhoz képest, de a részeket én suliban írom füzetből kitépett papirokra... 😅
Remélem attól még tetszik!
További Jó napot/reggelt/estét mindenkinek! 😜
A proxykról egy kép😜😅
Na csájó! 😊
YOU ARE READING
My medicine (Masky X Reader/CP FF) [BEFEJEZETT]
FanfictionHelló mindenkinek. Ez lesz az első könyvem szóval szerintem nem lesz a legjobb. 😅 A címből kitalálhattátok milyen könyv lesz. Egy kis jelmagyarázat annak aki nem tudja: (T/N) = Teljes neved (Lb/N) =Legjobb barátod neve (Neved) =a te Neved (2.Lb/N)=...