13.fejezet

397 22 0
                                    

              ~Zara szemszöge~

Rohantam a színpad felé, és hirtelen kitört a romokból Slendy kezében a 2 kicsivel.
-Máskor rendesen építsétek fel, de ezt most felfüggesztem... Szóljatok Tobynak, hogy ezt nem tudjuk megoldani, és ezt felejtse el.-ezzel elteleportált.
Mi ottmaradtunk a romokkal.

            ~(Neved) szemszöge~

Míg próbáltam segíteni E.J.-nek,Tobyt ápolni, Masky kinyirta a medvét.
Addig amíg én meg Masky figyeltük E.J. munkálatait Tobyn, hirtelen nagy puffanás ütötte meg a fülünket, mire Masky rámkapta a fejét. Ijedten felpattantak E.J.-vel, és felkaptak engem és Tobyt a hátukra.
Toby ájultan feküdt E.J. hátán, így Eyeless nehézkesen futott, de mégis gyorsan.
Amint odaértünk annyit láttunk, hogy Slendy a színpad szétesett darabjai közt állva fogja Sally és Lazarit, elötte lefagyva Zara, a lány mögött az egész csapat, akik segítettek az építkezés során.
-...és ezt felejtse el.-hallottuk utolsó szavait mielőtt eltűnt.
Ott álltunk az erdő szélén, azon gondolkodva, hogy a fenébe foglyuk megmagyarázni Tobynak, hogy le kell mondania a színpadosdiról meg a "nagy" fellépéséről.
A gondolat menetemből az akasztott ki, hogy Masky és E. Jack elindultak a kastély felé.

                ~20 percre rá~

Végre hazaértünk, benyitottunk, és az első amit észrevettem az Rebu, Joyce és Ben volt ahogy éppen videójátékoznak a nappaliban. Joyce rögtön észrevette az ájult fiút Eyeless Jack hátán, és aggódva futott oda Toby hoz, aki már ébredezett.
-Jól vagy Toby?
-Hol vagyok? Várjunk... HOL A MEDVE?!
-Mijen medve?
-Aminek nekiment ez a fogyatékos.-válaszolt Masky.
-Az nem fogyatékos, hanem csövesbánat.-szólt bele Rebu, Ben mellöl.
-Te... TE HÜLYEGYEREK!-csattant egy bazinagyot a pofon, amit Joyce kevert le Tobynak.-ÉN ITT AGGODALMASKODOK ÉRTED! TE MEG NEKI MÉSZ EGY 2 MÉTERES VADÁLLATNAK-üvöltözött teli torokból a lány.
-Bocsáss meg...-nézte Toby erőteljesen Joyce ajkait. Már csak annyit láttam, hogy Toby magához rántja Joyce-t és megcsókolja.
Joyce meglepődve visszacsókolt. Amint elválltak Toby elrohant, majd visszatért egy szál fekete rózsával és egy tábla oreós csokival.
-Bocs, hogy elrohantam...
-Öhmm... Semmi gond?
-De térjünk a lényegre... Joyce?
-Hmm?
-Lennél a barátnőm?
-Könnyedén Toby! Nem a kezét kéred meg!-szólt közbe Beka, a kanapéról.
-Jól van na!-szólt vissza kínosan Toby-De visszatérve a kérdésre...-fordult vissza a lányhoz.-Mi a válaszod?
-Hát... Igen...?-erre Toby örömtelien kapta fel a lányt, és csókolta meg.

                 ~Kissebb részlet Joyce szemszögéből~

Toby felkapott a válaszom után, majd megpördült velem együtt, és megcsókolt újra. Éreztem ahogy nyelve bejutást kért a számba, amit meg is adtam neki, de a "csókjelenet" nem tartott sokáig.

       ~Újra (Neved) szemszöge~

-Jajj, de cukik! Mindjárt elhányom magam.-kezdett el Zara magyarázni, mire L.J. megjelent mögötte.
-Mit mondtál cukorfalat?
-Valamit.
-Oh! Tégyleg? Én nem úgy hallottam!-pörgette meg a lányt, hogy a szemébe nézhessen.-Édesem.
-Öhmm...-nyögte ki a lány, mire Laughing megcsókolta.
Ez a csókolósdi tetszett Maskynak is, mire rámfordult, és nyomott egy lágy csókot a számra.
-Mindenki smárol, csak én nem?-mondta mű szomorúsággal Rebu, mire Liu is megjelent... és szomorú fejjel elment Beka mögött.-Liu?
-Igen?-fordult vissza a lányhoz, és Rebu nyomott egy lágy, pár másodperces csókot a fiúnak.
Én visszafordultam Maskyhoz. Mivel túl közel álltunk egymáshoz, hátrébb akartam volna lépni, de beleütköztem E.J.-be, aki ráesett Bekára, aki elpirult, Liu meg pont annyit látott hogy Eyeless és Rebu vörösen néznek "egymás szemébe", mivel Eyelessről leesett a maszkja, mikor elesett, így látható volt a full vörös arca.
Ezek láttán Liu mérgesen bevágta maga után az ajtót.
-LIU VÁRJ!-ordított kétségbeesetten a lány, E.J. alól, a fördön feküdve, miközben sírva fakadt, és Eyeless felült, hogy megszüntesse ezt a fura, és félreérthető pózt.

--------------------------------------------------

Sziasztok!
Remélem tetszett ez a rész (is)!

Sziasztok! Remélem tetszett ez a rész (is)!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Na csájó! 😊

My medicine (Masky X Reader/CP FF) [BEFEJEZETT] Where stories live. Discover now