~Joyce szemszöge~
Végre Hoodie is megérkezett Bekával.
-Szóval röviden tömören annyi, hogy el kell hárítanunk egy közelgő háborút. Ami vagy ma, vagy holnap fog kitörni.
-AZT NEM TUDJUK ELKERÜLNI!!-szólt közbe Rebu.
-Nyugi Rebu.-motyogott rá Brian.-Majd együtt harcolunk, ha kell!
-De ki ellen?
-Zalgo.
-És mi lesz, ha valameikünk meghal?-erre mindenki lehajtotta fejét, és senki sem válaszolt. Már csak azt hallottuk ahogy Rebeka ki fut az ajtón és bevágja maga mögött.
-Masky!-pattant föl az említett fiú, és Beka után indult.~Rebu szemszöge~
Kivágtam az ajtót, és becsaptam magam után, Eyeless-hez siedtem.
-Masky!-hallodtam meg Slender-t, és az utánam küldött személy lépteit.
Én följebb vettem a tempót, és kirohantam a ház elé, és megtorpantam.
-Előjött a vámpír énem, és megéreztem a démon vér undorító szagát.
-Fujj...-undorottam el, mire Masky beért.
-B*zdmeg...
-Szólj Slenderman-nek.
-Miért? Nem támadsz meg?
-Nem támadtak le! Érzem a szagukat!
-Kiknek?
-Itt vannak!
-B*sszus kulcs...-rohant el Masky.
-Mi az Beka?-hallottam meg Eyeless-t, és megkönnyebbültem, hogy nem az erdőben van a démonok közt.-Kicsim?
-Érzem a démon vér szagát... Gusztustalan...
-Rebeka! Mi történik itt?-ugrott közénk Kagekao, Jason the toymaker, The Puppeteer, Candy Pop, Lost Silver, Clockwork, Jane the killer, Laughing Jill és még egy pár személy, akik a másik, kicsit messzebb lévő házból jöttek.
-Háború...-mondtam ki, mire az összes démon kijött a fák közül.
-Mi a...?-szólt Jason, és észre vettem valamit... Zalgo nem volt köztük...
-Nincs itt...-súgtam Masky-nak és Eyeless-nek, akik mellettem ácsorogtak.-Nincs itt... Nincs itt...-mondogattam egymás után, mikori elrohanni készültem, hogy megkeressem Slender-t. Mögöttem ált a csápos, és amikor hátra fordultam kissé megijedtem.-Slendy...
-Igen?
-Nincs itt...
-Értem... Menj a hátsó kertbe (Neved)-val/-vel és Masky-val.
-Oké.-adta ki Slender a parancsot, és indultam meg (Neved)-ért.
Miután megtaláltam a tömegben megindultunk hárman a kert felé.~(Neved) szemszöge~
Amint Beka kivágta sietségében a hátsó ajtót, szemünk elé tárult Zalgo, aki éppen Zarát, L.J.-t, Sally-t és Lazari-t támadni készültek, de kicsit későn értünk oda, mivel Laughing éppen a 3 lány elött állt védve őket, miközben szájából vér folyt.
Nem értem... Mit akar Zalgo egy szellem lánytól, egy embertől, egy fantomtól és egy... Lazari a lánya... Őt akarja...-esett le miről lehet szó. Neki rohantam idegesen, és dühvel fűtve Zalgo-nak, de elfelejtettem, hogy csak egy pillangó kés van nálam, meg azt hogy csak egy vámpír vagyok egy démon izé ellen.
Ahogy futottam Zalgo felé éreztem, hogy a lábaim elemelkednek a talajtól, és nehézkesen veszek levegőt. Éreztem ahogy Zalgo megfogta gyönge kis testem, és fejem, majd elsötétült minden...~Rebu szemszöge~
(Neved) neki rohant Zalgo-nak, erre a démon felemelte nyakánál fogva, megmarkolta felső testét, és a fejét, és ketté tépte a kettőt. Én sírva rohantam oda, miután Zalgo levágta a földre, szerencsétlen lány holttestét, és kezembe fogtam (Neved) fejét, hozzá rángattam a testét, és zokogva szorongattam, mintha ez segítene rajta...
~Zara szemszöge~
Rebeka csak sírva térdepelt a holttestet szorongatta, és nekem is könnyek szöktek a szemembe. Homályosan láttam a sok könny miatt, amit vissza próbáltam tartani, de nem sikerült.
-Az erős lány is sírva fakadt!-nevetett fel kínosan L.Jack.
-Jack most kérlek maradj komoly...-szóltam a fiúra, mire ő egy gyors pillantás vetett rám.
Hirtelen csak annyit láttam, hogy Masky indul Zalgo felé lassú komoly léptekkel, közben golyókat repítve a démonba, és könnyekkel küszködik. Kicsit aggódtam. A düh soha nem hoz semmi jót.
-SLENDY!-ordított torka szakadtából Beka, mire az említett személy megjelent az ajtó elött.
-Zalgo...
-A híres Slenderman. Igaz? Örülök a találkozásnak!-fordult Slender felé, mosolyogva és kárörvendően Zalgo.
-Mi a francért kell neked az a lány, akit eleve kitaszítottál?
-Olyan erők lakoznak benne, amik ha rossz kezekbe kerülnek az egész világ pusztulását is elhozhatják.
-Azért van nálunk!-szóltam én is.
-Pont ezért akarom elvinni!-lökte félre Laughing-ot, és már karmolt volna engem halálra, de éppenhogy alrébb dobtam a lányokat, és ugrottam félre.
-L.J.!-kiáltottam, az ájult fiúra nézve.-TAKARODJ A KÖZELEMBŐL!-ordítottam le Zalgo-t.~Sophie szemszöge~
-TAKARODJ A KÖZELEMBŐL!-hallottam meg Zara hangját, és amijen gyorsan csak tudtam futni kezdtem a hátsó udvar felé.
Kivágtam az ajtót, majd neki futásból felugrottam, szaltóztam egyet, és átváltoztam fekete vérfarkassá, és Zalgo meg Zara közé rohantam.
-Azt hiszed, hogy egy nagytermetű eb majd megállít?-kérdezte a démon szemrehányóan, mire én elkezdtem rá morogni.-Hehe...kutya...-erre a kijelentésre nekirontottam Zalgo-nak, mire Kagekao is beszállt a bunyóba, aki csak akkor ért oda.
Zalgo gyorsan lehámozott minket magáról, mire Joyce besegített, és élesebbnél élesebb tárgyakat kezdett lebegtetni. A lebegő tárgyak mellé Joyce is felemelkedését, az orra elkezdett vérezni, a szeme meg kéken világított. Tudtuk mire készül. Még sohasem próbált ennyi erőt felhasználni egyszerre. Túl veszélyes volt. Miközben elgondolkodtam a következményeken, Joyce az összes tárgyat ketté törte, és felgyujtotta, majd fénysebességgel elkezdte hozzá vágni Zalgo-hoz, miközben próbált egy nagyobb fát kitépni gyökerestül, az erdőből. Nagyobb tárgyakat idáig nem emelt, és még lebegtetés közben sem gyulytott idáig föl tárgyakat. Ez új volt tőle mindenkinek.
Hirtelen rádobta az égő fenyőt a démonra, aki eltünt a fa alatt.
Joyce ájultan esett le a levegőből, mire Jason elkapta.
Mindenki oda rohant a síró Bekához, és a kezében már halott (Neved)-hez. Rebeka ázott (Cp/N) vérében, de ez volt a legkisebb gondunk... Egy társunk elveszett...végleg...~10 perccel később~
Még aznap eltemettük, az erdő szélén (Neved)-et. Masky nem jött ki a szobályából a temetés után egy pillanatra sem... Bentről néha csak egy kiáltást, vagy egy tárgy összetörését hallodtuk... Bezárta magát, és nem akart kijönni... Tim-et úgy éreztük már senki sem tudja kiszedi...és azt is tudtuk, hogy (Neved)-et örökre elvesztettük...
--------------------------------------------------
Ez lenne a Chapter 1 vége.
Remélem tetszett ez a rész, és várjátok a Chapter 2-őt.
(Igen én a könyv sorim Chapter-ökben fogom számolni!)Na csájóóó!😜
YOU ARE READING
My medicine (Masky X Reader/CP FF) [BEFEJEZETT]
FanfictionHelló mindenkinek. Ez lesz az első könyvem szóval szerintem nem lesz a legjobb. 😅 A címből kitalálhattátok milyen könyv lesz. Egy kis jelmagyarázat annak aki nem tudja: (T/N) = Teljes neved (Lb/N) =Legjobb barátod neve (Neved) =a te Neved (2.Lb/N)=...