17.fejezet

326 17 0
                                    

            ~(Neved) szemszöge~

               ~Éjszaka közepe~

Tudom, hogy L.J. az "olyan" dolgokat komolyan veszi, de Zara? Nem gondoltam volna, hogy Zara képes lesz "arra". - gondolkoztam fáradtan, mert nem tudtam aludni, köszönhetően Laughing-na és Zarának. Ja. Ők épp "azt" csinálták, a mellettünk lévő szobában.
A gondolat tengerből Masky rántott ki, azzal hogy el kezdett mocorog i mellettem.
-Miért nem alszol?-kérdezte, az álomszuszék.
-Halgasd.-marattam én is, meg ő is csöndben egy pillanatra.
-Értem...-állt fel és kimenet a szobából.-KUSSOLJATOK MÁR!-hallottam, ahogy leb*ssza a gerlepárt, akik nagyívben lesz*rták a kijelentést.
-MASKY!
-Igen?-jött vissza a szobába.
-Hagyjad!
-Biztos?
-Igen.
-Oké.
-Gyere!
-Minek, és hova?
-Majd meglátod!-rángatta át a folyosón Timet egészen Eyeless és Rebu szobájáig, és bekopogtam.
Beka nyitott ajtót, hátán egy táskával, kezében egy hálózsákkal.
-Mit szeretnél (Neved)?
-Csak meg szerettem volna kérdezni, hogy aludtunk-e ma a faházban, mert L.J. és Zara miadt képtelenség aludni.
-Mi is éppen azért indultunk.-nézett el a válla fölött, és megláttuk E.J.-t és Kagekao-t, ahogy táskákkal a hátukon várták Rebut.
-Veletek mehetünk?
-Gyertek! Csinálunk egy pizsipartit így 5-en a faházban! De akkor menjetek össze pakolni a cuccotok!
-Indulunk!-kezdtem el újra felrángatni a lépcsőn, majd végig a folyosón Timet.
Össze szedtük a cuccaink és megindult k a bejárati ajtó felé. Ott várták minket Rebuék.
-Na indulhatunk?
-Igen!
-Akkor kövessetek!-jelentette ki Beka, és elindultunk a faház felé.

             ~10 perc múlva~

Már a házban szedtük szét a hálózsákot, és készülődtünk az alváshoz.
Kiderült, hogy van 1 ágy és csak 2 hálózsákot hoztunk, szóval én Timmel, Kagekao egyedül, Beka meg Eyeless-szél kellett aludjon.
Rebeka kicsit sz*rul érezte magát, mert kB. 1 hete szakított Liu-val.
-Öhm... Muszály?-nézett rám Rebu.
-Igen.-jelentette ki Masky.
-はい. (Igen.)-szólt Kage.
-オーケー. (Oké.)-kezdett bele Beka is a Japánba.
-Jó, hogy nem értek semmit...-szóltam bele, mert tudni akartam miről beszélgetnek.
-そうだった. (Így járt.)-szolt Rebeka Kagekao-nak.
-彼女はあなたの彼女ですか?(Ő a barátnőd?)-kérdezte Kage Masky-t.
-久しぶりです。 婚約者のために最高のものを得るために、私はすでにアイスリングの選択をしている. (Már régóta. Már a jeggyűrűket válogatón, hogy a legjobbat kapja a jövendőbeli jegyesem.)-mondott valamit Masky semmitmondó hangon.
-Ne aggódj! Én sem értem.-szólt hozzám Eyeless.
-Ne félj (Neved)! Szépeket mond rólad Masky, Kagekao-kun-nak.-mondta Rebu, mire megkönnyebbültem.
-Kagekao-kun?-kérdezte Jack, és a hangjában érezni lehetett egy kisebb féltékenységet.
-Idáig Liu volt a "kun", de mostantól Kage-kun lesz, mert gondolom neked nem tetszene, ha mondjuk Eyeless-kun-nak neveznélek.-válaszolt kicsit huncut és flegma hangnem el a lány.
-Nem tetszene, de jól esne...-suttogta maga elé Jack, úgy hogy éppen hallani lehetett.
-Eyeless-kun.-vette le Beka Eyeless maszkját, és arcon puszilta.-lehet jobb lenne a Jackie-kun!-kuncogott fel a végén.
E.J. arc színe már közeledett egy paradicsoméhoz.
-Szerintem a Jackie-kun jobban tetszik neki, de lehet L.J. magára érti.
-Igazad van (Neved)!-szögezte le Rebu-akkor Eyeless-kun marad!-kezdett a szövegről E.J. teljesen pirossá válni.
-Szerintem jól esne Jack-nek egy csók tőled, Rebu!
-Na ez már nekem is sok!
-答えるか、あえて! (FELELSZ VAGY MERSZEZZÜNK!)-ordibált japánul Kagekao.
-Kage tudsz angolul?-kérdeztem.
-Egy picit.-válaszolt VÉGRE angolul Kagekao.
-Végre.
-Akkor felelsz vagy merszezünk?
-Tőlem.-válaszoltam én és Beka egyszerre.
-Ki kezd?-kérdezte Rebu.
-Majd én.-szólt unott hangon Tim.
-Oké, de várj!-halászott elő egy üveget Rebeka a táskájából.
-Az egy régi literes Coca Cola üveg?-kérdezte Masky, nézve a Rebu kezéből, már a földre került üvegre.
-Igen. Anyukámtól csortam mikor eljöttem otthonról.
-Te nem ölted meg a szüleid?-szólt közbe Kagekao.
-Nem. Én magamat próbáltam kinyirni, mikoris Liu megjelent, és azt mondta ne tegyem, azt elhozott a CP házba.
-Aham.
-De folytassuk a játékot!-szólt Masky, mire Rebu megpörgette az üveget.
Az üveg Kagekao-n állt meg.
-Kagekao, felelsz vagy mersz?
-答えますが、日本語で. (Felelek, de japánul.)-kezdtek megint japánul beszélni.
-オーケー(Oké) Ki tetszik a csapatból?
-Senki.
-Biztos senki?-kérdezte bizakodva, hogy valakivel shippelheti a "bátyját".
-Biztos.
-Rip, rip.-pörgette meg újra az üveget, ami most rajtam állt meg.
-Akkor én kérdezek.-forgattam meg az üveget, ami E.Jack-en állt meg.-Felelsz vagy mersz "Eyeless-kun"?-kérdeztem idézőjeleket mutatva a kezemmel.
-Merek.-kezdett volna flegmulni, de én megoldottam, hogy ne.
-Akkor legyen az, hogy...

--------------------------------------------------
Sziasztok!
Remélem tetszett ez a rész is!

Lenne még bejelenteni valóm.
Egyik barátnőm (és szereplője a sztorimnak) elkezdett írni egy könyvet (amit remélem ki is rak, de nem biztos).
Ha kirakjam a könyvet szeretném kijelenteni, hogy én is szereplője vagyok a sztorinak! Szóval majd olvassátok!
Barátnőm:KraMikls

Ha kirakjam a könyvet szeretném kijelenteni, hogy én is szereplője vagyok a sztorinak! Szóval majd olvassátok!Barátnőm:KraMikls

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Én már most ünneplem a Halloweent!
Nem beszól!😅😂
Na csájó!😜

My medicine (Masky X Reader/CP FF) [BEFEJEZETT] Where stories live. Discover now