7.fejezet

695 37 21
                                    

               ~Hajnali 2-kor~

Felkeltem arra, hogy valaki mászkál a szobámban.
Hirtelen besüppedt az ágy mellettem, én ijedten fölültem, és odakaptam a fejem.
Tim próbált csöndben befeküdni mellém.
-Szia...
-Szia... Bocs. Nem akartalak felkelteni...
-Semmi baj...
-Jó éjt.
-Jó éjt...-feküdtem vissza az ágyba.
Tim lassan átölelte a derekam, és magához húzott. Én csak mosolyogtam, és megfordultam kezei közt, mire hajam a puszilt.
-Szeretlek...-suttogta hajamba.
-Én is téged.-suttogtam vissza, mire éreztem hogy elmosolyodik.

              ~Reggel 7.~

Felkeltem a folyosón lévő 3. világháborúra, mert valaki MEGINT elvitte valaki kajáját. Csak most Masky sajttortáját lopták el.
-ADD VISSZA TE CSICSKA!-ordibált Tim.
-ADOK A CSAJODNAK NYUGODJ LE! Ha egyáltalán még él, de nem hiszem.-rugta be az ajtót Rebu, és megálljt.-HALLOD!
-MIVAN?
-EZ FENT VAN! ÉS MÉG NEM HALT MEG!
-Ez olyan nagy csoda?-ért az ajtó hoz Masky is.
-MI TÖRTÉNIK ITT?!-jött ide egy ismeretlen lány. (Lőn legjobb barátom in dö sztori TwT)
-Az új lány túlélte a tegnapot.
-Wow.-közben végigmértem a lányt.
Vörös hosszú hajú lány volt, kék szemei rikítottak a sötét szettéből, bordó haspólója, fekete farmer, szintén fekete szájmaszkja a sapkájával felakasztva az övtartóra.
Alacsony volt, de nem vészesen, vagy egy fél fejjel volt kissebb a mellette álló Rebunál.
-Jó reggelt?-köszöntem, a már Liuval együtt 4 embernek.
-Szia! Joyce vagyok!(ejtsd: Dzsojsz) -szólalt meg az idegen.
-A BFF-em Dancsa.-szólt bele a bemutatkozás a Rebu.
-Dan, Mi?-kérdeztem érthetetlenkedve.
-Bocs. Dana. Az eredeti neve Daniella.
-Aham. Fura név.
-Nem fura, csak Magyaros.
-Aham.-indultam meg ruhát keresni.
Masky bejött, és bevágta maga mögött az ajtót.

                   ~Rebu szemszöge~

Masky bevágta elöttünk az ajtót.
-Anyukádnak csapkodd be azt a kib*szott ajtót, te kis...-nem folytattam, csak egy kínos nevetéssel sarkon fordultam, és elmentem.
Toby jött velem szemben, majd megállított.
-Rebu, segítened kell... Joyce-szal kapcsolatban...
-ÚRISTEN mi az?
-Öhm... Lehetne 4 szem közt...
-Persze.

            ~(Neved) szemszöge~

Miután átöltöztem kivágtam az ajtót, és futottam le a lépcsőn, mert Bennek megigértem, hogy videójátékozok vele.
Amint leértem megláttam, hogy (2.Lb/N) sír.
-Mi a baj (2.Lb/N)?
-Elb*sztam... ELB*SZTAM!
-Mit?
-Lefeküdtem Jeffel, és Hoodie ezt megtudta... Hoodie éppen szerzi az engedélyt Slendermantől hogy kivégezhessen...
-Mit lehet tenni ez ellen?
-Semmit.
-Sajnálom.
-Ne sajnáld. Nincs mit sajnálja...
-...
-Holnap beszereznek egy másik embert a helyembe...
-Gyorsan megy minden...
-Tudom...
Kivágódott a bejárati ajtó, és L.J. jött be, egy lánnyal a kezében. (Lőn máj görlfrend in dö sztori TwT)
Hirtelen felálltam és lefagytam. Néztem a lányt L.J. kezében. Kb. csípőig érő felnyirt barna haja volt, aminek az alja kék ombrés volt. Koponyás motoros maszkja álla alá volt türve, egy nirvánás rövidujjút viselt, egy fekete térnél szaggatott gatyával melynek a bokályánál fel volt volt türve a szára, mellé egy fekete-fehér convers.
L.J. megindult Rebu szobája felé...

               ~Rebu szemszöge~

-Szóval, ha jól értelmezem eke tetszik Joyce.
-Igen.
-És el szeretnéd mondani neki, hogy bejön neked.
-Igen.
-Vigyél neki oreós milkát, egy szál fekete rózsát, és egy szöveget ami kifejti mit érzel iránta.
-Oké, köszi.
-Még va-nem tudtam befejezni a kérdést, mert L.J. rontott be a szobába kezében...
Zarával...

--------------------------------------------------

Sziasztok!
Remélem ez a rész is tetszett!

Sziasztok! Remélem ez a rész is tetszett!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Szokott Proxys kép!
Na csájó! 😊

My medicine (Masky X Reader/CP FF) [BEFEJEZETT] Where stories live. Discover now