3.fejezet

1K 55 6
                                    

Bekopogtam...
Csönd... Nagy csönd...
Hirtelen megfagyott körülöttem  a levegő. Aztán egy NAGYON mély hangot hallottam még az irodából.
-Gyere!-szólt, majd benyitottam-Oh (Neved)! Már vártalak!-mondta, én meg lassan közelebb sétáltam az asztalhoz.-Ülj le.-mutatott a mellettem lévő 2 szék egyikére.
Még nézelődtem a nagy szobában mikor a Csápos megtörte a csendet.
-Szóval, miután a Proxyk a hónapokban téged figyeltek.-Itt megállt egy percre, hogy feldolgozzam: az elmúlt kb 3 hónapban 3 idióta figyelte minden mozdulatom.
-A lényegre térve.-megköszörülte a torkát-Csatlakozol a Proxykhoz?- várt, hogy válaszoljak.
-Öhm... Van más választásom?
-Hát még lehetsz elsősegélyes Nurse Ann-nála és Eyeless Jack-kel, vagy...
-Elsősegélyes szeretnék lenni!-szóltam közbe, hogy nem kell folytatnia, mert tudom hogy azon kívül már csak a halált választhatom.
-A Proxyk elhozták ezeket a volt lakásodból.-és ezzel együtt kihesegetett az irodából.
Az irányt Tim szobálya felé vettem, és kopogás nélkül benyitottam... az utóbbi rossz ötlet volt...
Tim egy száll törülköző el a derekán lépett ki a fürdőből.
Én rák vörösen temettem arcomat a tenyerembe, ezzel együtt legugoltam, és elejtettem a ruháimat.
A fiú ezt észrevéve gyorsan felkapott magára egy alsónadrágot meg egy pólót.
Fölkaparta a ruháimat a földről, berakták az egyik szekrénybe őket, aztán engem is felsegített. Még mindig paradicsom megszégyenítő színekben pompázva elfogadtam a segítségét.
-K-kö-köszönöm...-dadoktam el neki.
-Szívesen...-még mondani akart valamit, de nem tette.
Felvett egy nadrágot és a kockás ingjét.
-Akkor te most Proxy vagy?-kérdezte, mire én csak nemet bólogattam.
-Akkor hogy vagy még életben?
-Én is doktor leszek... vagy mi... E.J-vel és Nurse Ann-nal...
-Aham...-megint hallottam, hogy akar még mondani valamit, de ehelyett otthagyott.

           ~Késöbb~

El mentem felfedezni a házat, és ezzel együtt megtaláltam E.J. szobályát.
Vér folyt ki az ajtó alatt.
Már kopogtam volna, mikoris E.J. kinyitotta az ajtót.
-Mit akarsz?-kezdett bele a beszélgetésbe.

--------------------------------------------------

Sziasztok! 😜
Remélem tetszett ez az újabb rövidke rész.
Ma még elméletileg fogok kirakni 1 részt.

Még egy Proxys kép :)! Na csájó! 😊

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Még egy Proxys kép :)!
Na csájó! 😊

My medicine (Masky X Reader/CP FF) [BEFEJEZETT] Where stories live. Discover now