...egy erős ütést éreztem a fejemen, majd elsötétült minden.
Egy teljesen másik helyen ébredtem. Nem mertem kinyitni a szemem, ezért elkezdtem lassú mozdulatokkal kitapintani merre lehetek.
Ahogy tapogattam hirtelen valaki hátához értem, és ezzel együtt kipattantak a szemeim.
Hirtelen egy piros-fekete kockás inges, 20-as éveiben járó sötétbarna hajú fiút pillantottam meg mellettem az ágyon.
A fiú csak egy pillanatra rám pillantott, így észre vette hogy fent vagyok. Már nyúlt volna az ágy melletti éjjeli szekrényben heverő maszkért, de én megfogtam a kezét, ezzel akartam értetni vele hogy ne vegye fel. Közben felültem. Kicsit meglepődött a mozdulatomon (mármint hogy megfogtam a kezét), de folytatta azt amit elkezdett, megfogtam a maszkot, és felvette.
Felállt odament egy mustársárga kabáthoz. Felkapta magára a ruhadarabot, majd megindult az ajtó felé. Megállt a falap elött.
-Menj a nagyajtós szobához. Slender ott vár.-és amint ezt kimondta elesett hol vagyok, és hogy ki ez a fiú...
Masky volt... A Proxyk vezére... 13-14 éves koromban nagyon szerettem a creepypastákat, szóval sokat tudok róluk.
A gondolat menetemet a sárga pulcsis Hoodie zavarta meg, aki bevágta az ajtót és megállt a küszöbön.
-MI A F*SZÉRT NEM VAGY MÉG SLENDER IRODÁJÁBAN?!-üvöltötte le a fejem a kapucnis, majd hirtelen megjelent a dadogós Tikkes is.
-N-NE O-ORD-ORDIMÁLJ M-MÁR!-ordította vissza Toby, amire Masky is megjelent és tarkón vágta a 2 proxyt, erre én meg felkuncogtam, amit mind a hárman észre vettek.
-M-mi o-oly-olyan vi-vic-ces?-kérdezte a Tikkes.
-Vedd már be azokat a g*cis dilibogyókat! Idegesítő a dadogásod.-mordult rá Masky, mire a Tikkes elmotyogott valamit az orra alatt, és ott hagyta a brigádot.
Én nem bírtam tovább és kitört belőlem a nevetés. Nem értettem min röhögök, de röhögök.
Hoodie sarkonfordult azt elment. Masky követte volna példáját, de még visszafordult egy pillanatra.
-Ne várasd sokáig a Csápost.-és otthagyott.
Én meg még mindig nem tudtam merre van Slendy irodája, plusz át is akartam öltözni.
Miután keresgéltem Masky, vagyis Tim cuccai közt találtam pár ruhát magamra, és átvettem.
Mikor végeztem leesett, hogy most találkozni fogok a híres Slenderman-nel.
Elindultam a folyosón, hogy megtaláljam az irodát.
Mikor megtaláljam bekopogtam...--------------------------------------------------
Sziasztok!
Úgy gondoltam ma rakom ki a 2.fejezetet is.
Szóval itt is lenne.
Remélem tetszik!
Még egy Proxys kép! 😅😜
Na csájó! 😊
YOU ARE READING
My medicine (Masky X Reader/CP FF) [BEFEJEZETT]
FanfictionHelló mindenkinek. Ez lesz az első könyvem szóval szerintem nem lesz a legjobb. 😅 A címből kitalálhattátok milyen könyv lesz. Egy kis jelmagyarázat annak aki nem tudja: (T/N) = Teljes neved (Lb/N) =Legjobb barátod neve (Neved) =a te Neved (2.Lb/N)=...