4.fejezet

942 53 9
                                    

-Mit akarsz?-kezdett bele a beszélgetésbe.
-Én leszek az új elsősegélyes... vagy mi...-válaszoltam.
-És nekem kéne tanítani téged... Igaz?-vágott unott fejét a végére.
-Jepp.-mondtam kissé gyerekesen.
-Hurrá...-mondta iróniával a hangjában.-Gyere.-invitált be a szobályába.
A padló csupa vér, pár bútor, és belsőszerv mindenhol szétheverve, de csakis a padlón.
Hirtelen valami epattant bennem. Rávetettem tekintetem az éppen ajtóban veszekedő Tobyra és Maskyra.
Tudatomon kívül cselekedtem.
Elkezdtem lassan Toby felé menni és nyálasan megszólítottam...
-Szia szivi~
-Szia (Neved)... Mit szeretnél?-mondta kissé furcsálva a megnevezést.
-Gyere egy ölelésre~-kezdtem kitárni karjai, és átöleltem a Tikkest.
-Mi-akadt meg a hangja mert ráharaptam a nyakára és elkezdtem szívni a vérét.
E.J. rántott le Tobyról és rámnézett.
-A szeme vörös, szemfogai tű hegyesek...-gondolkodott hangosan-...idáig mien színű volt a szeme?
-(Sz/sz).-válaszolt Masky.
-Vámpír.-következtette le E.J.-Szólni kell Slendernek, hogy így nem lehet sebek közelében, csak ha megtanulja kontrollálni az ösztönei.
Én lassan lenyugodtam és ahogy újra én voltam felpattantam a földről és átöleltem könnyekkel küszködve Tobyt. E.J. már rántott volna el, mikori meghallotta hogy sírok. Lassan elengedtem Tobyt és az ölelést Maskynál fojtattam. Az ölelés megtöltött melegséggel, és nem akartam elengedni. Egy idő után lassan és óvatosan eltolt magától. Én a szemébe nézve kerestem valamit, nem tudom mit, de kerestem. Hirtelen Masky elpirult és elfirdult. Éppenhogy félig takarta arcát, most ár teljes arcát takarta a maszkja.
Énis kissé kipirultam.
Rámarkoltam E.J. és Masky kezére, és végig rángattam őket a folyosón.
Bekopogtam Slendyhez (már a mai nap másodszor) majd vártam.
-Gyere!-hallottam még végre a Csápost, és benyitottam.
-Bocsánat, hogy zavarunk.-kezdtem volna bele mire E.J. beleszolt.
-(Neved) egy vámpír.-Slendy meglepődve fürkészett minket.
-Én gondolom azért vagyok itt, hogy igazoljam: Majdnem kiszívta Toby vérét!-szinte ordította a végét Masky.
-Értem... Akkor Proxyt csinálunk belőled!-jelentette ki Slendy.

--------------------------------------------------

Sziasztok! 😜
Még egy rész.
Remélem tetszik!

Nem az én rajzom!
Na de mindegy.
Csájó mindenkinek! 😊

My medicine (Masky X Reader/CP FF) [BEFEJEZETT] Where stories live. Discover now