A fönti zene a kedvencem! Ajánlom mindenkinek!
--------------------------------------------------
-NEM ÚGY ÉRTETTEM!-ordítottam le Timothyt kínomban.
-Én nem úgy hinném...
-TIMOTHY!-vörösödtem el teljesen, amire Tim fepnevetett.-Anyád...
-Megöltem...-szólt közbe Toby kérdés nélkül.
-Nem neked mondtam... Várjunk... Te?
-Beszedtem a gyógyszereim.
-Végre-szólalt meg Masky is.
-Masky...
-Igen?
-Te beszedtem a...?
-Igen.
-Pfú...-töröltem meg homlokom, mintha valami nehéz feladatot végeztem volna.-Nehogy elfelejtsd beszedni, mert nem akarom, hogy akárkinek is bántódása essen általad, a csapatból.-ugrottam ki az öléből.
-Te honnan...?-érthetetlenkedett Tim.
-Valahonnan...-mentem be háttal, és egy sunyi mosollyal az újdonsült szobánkba.
-Titokzatos... Ez tetszik!-jelentette ki Toby, mire én csak kikukkantottam az ajtón egy "Mivan?" fejjel.
-Kussolj Rogers, mert Masky kitekeri a nyakad.-mondta Hoodie, miközben Timnek szikráztak a szemei a dühtől.
-Oké van!-tette fel kezeit Toby védekezően.
-Az baj, ha én shippelem Tobyt Bennel?-kérdezte ide nem illően, egy idegen lány, akit sehogy nem tudtam felismerni. (Lőn én in dö sztori TwT) -Heló mindenkinek!
-Szia!-köszönt vissza Hood.
-Hol van E.J.?
-Te ki vagy?-szóltam bele, hogy megismerhessem az idegent.
-Musical Beka.-válaszolt és le húzta a szájmaszkját.-De hívj csak Bekának, vagy Rebunak.-vedte le a baseball sapkáját is.
-Oké...-közben végigmértem a lányt:hosszú barnás szőkés haj a végén piros ombre festéssel, sárga a jobb szeme és vérvörös a másik, fekete sapka, fekete szájmaszk rajta egy x festve vérrel, kapucnis piros kockás ing kigombolva, alatta fekete rövidujjú, sötétkék farmer és egy fekete magasszárú bakancs. Ja és a haja fel volt fogva copfba.-Miért keresed E.J.-t?
-Semmi komoly, csak megigérte megkostolhatom a híres sült veséjét. Szereztem egy vesét, meg megakartam kóstolni milyen.
-Aham...-indult meg E.J.-hez.-Tim?
-Hm?
-Mi az eredeti neve?
-Rebeka. Nem mondta el soha a teljes nevét. Magyar szóval sokszor nem értjük mit mond, de alapból angolul beszél. Tud egy keveset Japánul. Kagekaoval nagyon jól kijönnek egymással. Meg volt egy crush-a rajtam. De most Liuval van együtt.
-Ch...
-Kis féltékeny!
-Miért lennék az? Liuval van együtt! Nem?-ölelt át, úgy hogy kishíján hátraestem.
-Ne legyél féltékeny!
-Nem vagyok az!-hirtelen csak egy sikítás hallatszódott E.J. szobája felöl. Beka volt a hang tulajdonosa, ezért ijedten bevágtam az ajtót.
Rebu éppen fuldoklott a nevetéstől E.J. meg maszk nélkül volt, így pontosan láttam az unott arckifejezését.
-Mi történt?
-Ez a fogyatékos kitakarította a szobám, megsütöttem neki a vesét amit hozott, megette és azóta így röhög.
-Ezth, a teh veséd műhveli...-már nem tudta befejezni, mert E.J. kiakadt, mert azt hitte az ő egyik tovább ízesített veszélyét, amit félre rakott, szerezte meg Rebeka.
-REBEKA!
-Mi van?-sikerült befejezni a nevetést.
-TE KIS!!!-rohant ki Beka az ajtón, utána meg E.J-vel.
-Ezek sem bírják nyugton.-szólt bele Hoodie.
Én felkuncogtam, majd sikítva rohant be az ajtón Rebeka.
-HELP!-ordíbálta, és elbújt a hátam mögött.
-Gyere elő cukorfalat~-rendesen már énekelte L.J.
Ő meg hogy kerül ide?-gondolkoztam.
-NEM AKAROK! - ordította Rebeka gondolom magyarul mert nem értettem semmit.
Hogy a fenébe lehet ijen zsúfolt és fura napjuk? -gondolat menetemből a bohóc rántott ki. Felnéztem rá, és lassan elkezdtem hátránli, a mögöttem lévő lánnyal együtt.
-Jé, mien késő van már! Megyek lefürdök.-tértem ki a fantom bohóc elöl egy félig-meddig hamis indokkal, merthát tényleg estefele volt, szóval jó idő a szökésre.
-Jövök adok tusfürdőt meg sampont!-futott utánam Rebu.-Megmenekültünk.-folytatta a lány, amint kértünk a folyosóra.
-De tényleg megyek fürödni. Késő van és holnap megyek edzésre E.J.-vel meg a Proxykkal.-fejeztem be a mondatot.
-Akkor Csájó!
-Szia?-mentem be a szobámba.
Összeszedtem pár ruhát, és elmentem tusolni.~20 perccel később~
Kijödtem a fürdőből, és ledobtam magam az ágyra.
Pár percre rá elnyomott az álom.--------------------------------------------------
Sziasztok!
Remélem tetszett ez a rész is!
Tudom hogy nagyon gyorsan haladok a sztorival mikor nem kéne.
Szóval próbálom lassabra venni. 😅Szegény Masky a háttérben megfulladni készül.😅😂😂😂
Na szép napot/estét/reggelt mindenkinek!
Csájó! 😊
YOU ARE READING
My medicine (Masky X Reader/CP FF) [BEFEJEZETT]
FanfictionHelló mindenkinek. Ez lesz az első könyvem szóval szerintem nem lesz a legjobb. 😅 A címből kitalálhattátok milyen könyv lesz. Egy kis jelmagyarázat annak aki nem tudja: (T/N) = Teljes neved (Lb/N) =Legjobb barátod neve (Neved) =a te Neved (2.Lb/N)=...